Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kaksiomme mene kaupaksi?

Vierailija
27.01.2014 |

Myymme siis itse kaksiota. Se sijaitsee kaupunginosassa joka on hieman maaseudun rauhassa mutta siitä on lyhyet kulkumatkat kahteen isoon kaupunkiin (max 8km) Täällä on oma kaupat ja upeat merenrantamaastot uimarantoineen kouluineen kivenheiton päässä.

Asunto itsessään on täysin remontoitu pari vuotta sitten. Todella hieno ja tyylikäs 65m2 koti. Ainut puute on sauna, mutta taloyhtiöstä löytyy aina vapaana oleva sauna. Myös saunan rakentaminen on mahdollista kuten naapurissakin on tehty. 

Myydään asuntoa itse nyt ja ollaan pidetty näyttöjä. Kukaan ei ole yli kuukauteen tullut paitsi yksi pariskunta. Heistä ei sen koommin ole kuulunut enään. Onko totta, että ihmiset vieroksuvat noin paljon jos asuntoa myy yksityinen ihminen? Nyt annamme tämän välittäjälle sillä unelmien koti odottaa meitä jo ja vanha on auttamatta tiellä :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö oikein, että kyseessä on valesokkelitalo (tuossa linkissä). Sellaiset itse kiertäisin kaukaa, koska niin monen kohdalla (myös meidän) se on osoittautunut todelliseksi homepommiksi, jonka kosteusvaurioita on käytännössä mahdoton korjata.

Vierailija
42/43 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sain meidän asunnon itse myytyä, 5kk meni, kun keskimääräinen myyntiaika alueella 8kk.

En kyllä ole välittäjiltä mitään "hyviä" myyntipuheita koskaan kuullut, eipä ne yleensä juuri puhu edes mitään, se työ on sitä että avataan ovet, ja sitten jos joku kysyy jotain ehkä vastataan jotain ympäripyöreää.

Myynti riippuu niin monesta asiasta, mutta tietysti hinta pitää olla suurinpiirtein kohdallaan. Kun se yksi ja oikea osuu kohdalle, ei muuta tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte jossakin korvessa. Meidän kaksiomme on yliopistokaupungin keskustan tuntumassa. Aivan varmasti menee (voitolla) kaupaksi.