Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko 2 vkn sijaisuuteen jos olet hakenut kokoaikatyötä

Vierailija
22.10.2020 |

Siis siihen firmaan mistä hait kokopäivä työtä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Sijaisuus voi poikia töitä myöhemmin. He haluavat nähdä millainen työntekijä ja tyyppi olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeaika on testausta varten.

Vierailija
4/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Sijaisuus voi poikia töitä myöhemmin. He haluavat nähdä millainen työntekijä ja tyyppi olet!

Koeaika on sitä varten. Sekin kestää yleensä 4kk, ei 2vk.

Vierailija
5/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan etu, ei sinun.

Vierailija
6/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Jos teet työsi hyvin, niin varmasti pitävät sun mielessä kun seuraavaksi etsitään työntekijää.

Vierailija
7/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä maksetaan hyvin, niin tottakai.

Vierailija
8/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole työnhaussa mikään altavastaaja. Suhtaudu niin että heidän menetys!

Vierailija
9/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeaika on joskus liian pitkä työhaluttoman kusipään kanssa. Kokemusta on. Vahingosta viisastuu. Kahdessa viikossa jo vähän näkee, sitten voi ottaa koeajalle, jos on sellainen tyyppi.

Vierailija
10/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein 1kk sijaisuuden. Ei poikinut töitä.

Vierailija
11/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat luulevat olevansa niskan päällä. Se vallan väärinkäyttöä. En suostuisi.

Vierailija
12/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos olisin työttömänä ja tästä saisi selvästi tukia paremman korvauksen, en näe mitään syytä miksen suostuisi.

Vierailija
13/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sabotoisin sen hommat, joka palkattiin minun paikalleni!!!

Vierailija
14/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin lyhyelle kestolle olisi joku peruste, niin tottakai suostuisin. Miksen? 2 viikkoa suostuisin kyllä tekemään aika moniakin töitä, koska se on niin lyhyt aika. 

Vierailija
15/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat luulevat olevansa niskan päällä. Se vallan väärinkäyttöä. En suostuisi.

Totta kai työnantaja saa palkata kenet haluaa. Hänhän maksaa palkan. Hän antaa töitä sellaiselle, jolle haluaa. Se ei ole vallan väärinkäyttöä. Otatko sinä puolisoksesi/osakkaaksi/vuokralaiseksi sen, joka ekana pyrkii, vai valitsetko parhaan?

Vierailija
16/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin ,jos tiedän, että voisin tehtävässä näyttää kynteni ja sit mua pyydettäisiin myöhemminkin siihen työhön, koska olin niin hyvä.

Vierailija
17/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeaika on joskus liian pitkä työhaluttoman kusipään kanssa. Kokemusta on. Vahingosta viisastuu. Kahdessa viikossa jo vähän näkee, sitten voi ottaa koeajalle, jos on sellainen tyyppi.

Koeajan pituus on maksimi. Koeaikapurun voi tehdä missä vain vaiheessa koeajan puitteissa, vaikka viikon jälkeen.

Vierailija
18/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos olisin työttömänä ja tästä saisi selvästi tukia paremman korvauksen, en näe mitään syytä miksen suostuisi.

Jos olisit työtön niin tietäisit, että satunnainen viikon tai kahden työnteko voi aiheuttaa useamman kuukauden katkon työttömyyskorvausten jne. maksuun. Työttömällä ei ole varaa tällaiseen pelleilyyn. Jos byrokratiaa saataisiin vihdoinkin purettua eikä lyhyistä työpätkistä rangaistaisi kuten tätänykyä niin uskon, että lyhyetkin pätkät alkaisi kiinnostaa.

Vastauksena itse kysymykseen, en todellakaan lähtisi. Mikä olisi edes työnantajan tarkoitusperä ehdottaa moista? Jos osaamiselleni on kysyntää niin palkkaavat reilusti töihin, muuten se on voivoi. Muutaman kuukauden tarjoukseen sen sijaan voisin jo tarttuakin.

Vierailija
19/19 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin ,jos tiedän, että voisin tehtävässä näyttää kynteni ja sit mua pyydettäisiin myöhemminkin siihen työhön, koska olin niin hyvä.

Taidat olla vielä nuori... Ja kovin lapsekas. Tai trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä