Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt meediolla? Mitä sait tietää?

Vierailija
27.01.2014 |

Tuli mieleeni tuosta toisesta ketjusta (Uskotko että lapsi valitsee vanhempansa?).  Pitikö paikkaansa meedion jutut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 2 kertaa ja molemmilla kerroilla kaikki oli pelottavan totta.

Meedio tiesi esim. että huono isäsuhteeni johtui isoisäni ammatista (jonka tiesi) ja että elämässäni tulee olemaan tärkeä miespuolinen henkilö jonka nimi alkaa tietyllä kirjaimella - 4kk myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa ei ollut varsinaisesti rakkautta ensi silmäyksellä, mutta tunsin oloni erityisen mukavaksi (kuin oltaisiin tunnettu jo pitkään) hänen seurassaan, meistä tuli ystäviä ja nyt ollaan kaukosuhteessa.

Myös hän näki sen vuoden/ajankohdan jolloin olin lopettanut opiskeluni ja masennuin. 

Suosittelen kokeilemaan avoimin mielin, huijareita toki löytyy etkä välttämättä saa niitä vastauksia mitä haluaisit.

Vierailija
2/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 2; paljon maksoi ja missäpäin suomea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedioistunnossa olen ollut kerran (meitä oli 30-40), en saanut viestejä, selvänäkijällä olen ollut kahdesti, toinen tiesi kaiken, toinen ei juuri mitään.

Vierailija
4/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 En ole käynyt kenelläkään Suomessa vielä, asuin ulkomailla aiempina kertoina kun kävin. Maksoi kuitenkin jotain 50-60e.

Itsekin haluaisin kuulla suosituksia meedioista Suomessa pkseudulla, joskus oon lukenut joitain kokemuksia esim Ellit keskustelupalstalla!

Vierailija
5/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko te nyt meedioista vai selvänäkijöistä? Kaksi eri asiaa.

Vierailija
6/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:42"]

Puhutteko te nyt meedioista vai selvänäkijöistä? Kaksi eri asiaa.

[/quote]

Joo, siis meedio pystyy ottamaan yhteyden edesmenneiden henkiin ja selvännäkijä taas saa "kuvia" mieleensä asioista, jotka ovat jo tapahtuneet tai vasta tulossa.

Vierailija
7/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka väärin, seiska. Meedio on kanava. Hän ei varsinaisesti ota yhteyttä henkiin vaan henget ilmaantuvat jos haluavat tälle kanavalle.

Minullakin on kokemuksia että näin on.

Isoäitini pahoittelut äitini käytöksestä koin yhdessä

tilaisuudessa. Ja muutakin on ollut.

Vierailija
8/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja hän toimi kanavana poikani ja mummoni hengille. Myös pappani lähetti terveisiä, on tuonpuoleisessa näköjään edelleen mummolan talossa. (Sielläkin kuulemma samanlaista kuin täällä materialistisella puolella, on taloja ja puita ym.)

Vierailija
9/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko meedio, mutta ihminen, joka toimi kanavana henkioppaiden viesteille.

Se oli ihan käsittämätöntä, miten hän tiesi, miten asiat ovat, vaikken esitellyt itseäni mitenkään. Samoin hän kertoi selkeämmin syyn erääseen minua vaivanneeseen hankallan miessuhteeseen, että miksi asiat ei etene. Tiesin itsekin, ettei ne etene, mutta en nähnyt selkeää syytä. Sain vastauksen, jonka heti tajusin pitävän paikkansa.

En ymmärrä, miten joku voi päästä niin hyvin jyvälle kaikesta, mitä elämässäni oli menossa, ilman että kerron hänelle oikeastaan mitään. Kysymyksen sain esittää sen jälkeen kun hän kertoi minusta (ilman mitään minun kysymyksiäni tai kertomaa) ja kysyin tästä miehestä. Oli niin mahtava käynti, että ei varmasti ole viimeinen. Enkeleiden / oppaiden viestejä tai tietoa itse käsitin siis hänen välittäneen.

Vierailija
10/24 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:41"]

En tiedä oliko meedio, mutta ihminen, joka toimi kanavana henkioppaiden viesteille.

Se oli ihan käsittämätöntä, miten hän tiesi, miten asiat ovat, vaikken esitellyt itseäni mitenkään. Samoin hän kertoi selkeämmin syyn erääseen minua vaivanneeseen hankallan miessuhteeseen, että miksi asiat ei etene. Tiesin itsekin, ettei ne etene, mutta en nähnyt selkeää syytä. Sain vastauksen, jonka heti tajusin pitävän paikkansa.

En ymmärrä, miten joku voi päästä niin hyvin jyvälle kaikesta, mitä elämässäni oli menossa, ilman että kerron hänelle oikeastaan mitään. Kysymyksen sain esittää sen jälkeen kun hän kertoi minusta (ilman mitään minun kysymyksiäni tai kertomaa) ja kysyin tästä miehestä. Oli niin mahtava käynti, että ei varmasti ole viimeinen. Enkeleiden / oppaiden viestejä tai tietoa itse käsitin siis hänen välittäneen.

[/quote]

Kenellä kävit?

Vierailija
11/24 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia meedioista? Mitä maksaa ja ketä suosittelette?

Vierailija
12/24 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia muilla? harkitsen meediolla käyntiä. Menen jos uskallan, tntuu vaan vähän hörhöilyltä :) Kerään rohkeutta vielä. Ovatko oikeasti tienneet asioita joita ette ole kertoneet ja joita ei olisi voinut vain arvaamalla ja hyvällä tuurilla saada oikein? Kuinka tarkkoja tietoja voi saada vai ovatko ympäripyöreitä juttuja, joista sitten oma mieli haluaa uskoa, että meedio oikeasti tiesi? Tyyliin kuten horoskoopit ovat... Sekalaista yleistä selitystä raha-asioista ja kiireestä, eli asioista jotka jokainen voi kokea omakseen ja samaistua tekstiin.

Vierailija
13/24 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Uskon Jeesukseen.

Vierailija
14/24 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/24 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:34"]

Olen käynyt 2 kertaa ja molemmilla kerroilla kaikki oli pelottavan totta.

Meedio tiesi esim. että huono isäsuhteeni johtui isoisäni ammatista (jonka tiesi) ja että elämässäni tulee olemaan tärkeä miespuolinen henkilö jonka nimi alkaa tietyllä kirjaimella - 4kk myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa ei ollut varsinaisesti rakkautta ensi silmäyksellä, mutta tunsin oloni erityisen mukavaksi (kuin oltaisiin tunnettu jo pitkään) hänen seurassaan, meistä tuli ystäviä ja nyt ollaan kaukosuhteessa.

Myös hän näki sen vuoden/ajankohdan jolloin olin lopettanut opiskeluni ja masennuin. 

Suosittelen kokeilemaan avoimin mielin, huijareita toki löytyy etkä välttämättä saa niitä vastauksia mitä haluaisit.

[/quote]

Nyt kaivataan medialukutaitoa. Tuon kirjoittaja valehtelee, syistä jotka hän ainoastaan itse tietää.

Meedioita ei tietenkään ole olemassa.

Vierailija
16/24 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia meedioista? Mitä maksaa ja ketä suosittelette?

Päivi Alanen, selvänäkijä ja meedio Tampereelta. Kävin hänen luonaan 30min meedioistunnossa. Ennen istuntoa kysyi minulta, onko minulla tiettyä henkilöä, johon haluaisin yhteyden. Sanoin, että isoäitiini, joka kuoli tämän vuoden maaliskuussa. Yhteys syntyi, isoäitini ilmestyi henkimaailmasta meediolle ja isoäiti kertoi meedion välityksellä viestejä ja meedio välitti vastaukset isoäidille esittämiini kysymyksiin. Kaiken kaikkiaan hieno ja onnellinen kokemus.

Vierailija
17/24 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja hinta oli 45€.

http://www.reikihoitola.net/hinnasto/

Vierailija
18/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa kuka tämä medio oli

Vierailija
19/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi ettei meediolle kannata kertoa oikeaa nimeään tai muutenkaan liikaa itsestään, ne koittavat sitten googlettaa tulevasta asiakkaasta kaikenlaista ja sitten käyttävät niitä tietoja "ennusteissaan" hyväksi.

Vierailija
20/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni tuosta toisesta ketjusta (Uskotko että lapsi valitsee vanhempansa?).  Pitikö paikkaansa meedion jutut?

Kyllä meediolle maksavat ihmiset ovat vähän yksinkertaisia ja höynäytettäviä. En ymmärrä ihmisiä jotka laittavat rahansa moiseen humpuukiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi