Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi soittaa puhelimella ja kysyä kesätyöpaikasta, en vaan kykene

Vierailija
27.01.2014 |

Oon taas pari viikkoa viivytellyt puhelun kanssa ja olen sentään kirjoittanut ylös jo mitä sanoisin, mutta en uskalla soittaa... Miten mä nyt uskaltaisin? Oon soittanut monta kertaa vaikka mihin ja oon selvinnyt, vaikka onkin jännittänyt. 

Tänään muutenkin gynelle niin ei ole hyvä päivä senkään puolesta, jännittää :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt: ota puhelin käteen ja soita heti. Sitten se on ohi ja yksi jännityksenaihe pois. Hyvin se gynekäyntikin menee. Mieti kuinka mukava ja helpottunut olo sulla on illalla, kun nämä on hoidettu. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kun soitin vieraisiin paikkoihin. Tutut paikat meni ihan heittämällä. Päätät vain,että nyt soitat ja se ei vie kuin 5min kuitenkaan. Ja älä kirjoita sana tarkasti ylös, se vain kuulostaa liian opetellulle. Mieluummin rennosti ja spontaanista, vaikka tulisi pientä tahmaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua! Itse olen niitä, joille soittaminen on ihan hirveää.. Kädet tärisee ja pumppu hakkaa ja ääni värisee kun hoidan asiani. Muuten en ole jännittäjätyyppiä, jotenkin vain soittaminen on vaikeaa!

En siis osaa ap auttaa, muuten kuin kertomalla että I feel your pain.

Vierailija
4/5 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää niin pirusti ja olen muutenkin tosi huono verbaalisesti puhelimessa, ja jännittäessä tuntuu, ettei edes saa selvää mitä toinen ihminen puhelimessa sanoo. Haluaisin kyllä tietää mitä toisessa päässä sanotaan työpaikan saannista.. Hmm. Kyllä tää tästä tänään, ehkä gynen jälkeen soitan tai sitten kerään voimani nyt heti ja soitankin kohta..

Viestinne auttoivat hieman kyllä!

-ap

Vierailija
5/5 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin sama vaiva. En pystynty soittamaan edes kampaajalle vaan menin paikan päälle varaamaan ajan. Sitten aloin seurustella enkä halunnut paljastaa uudeööe miesystävälle tuota noloa ongelmaa. Pakotin itseni soittamaaan ja ajan kuluessa (kokemuksen karttuessa) jännitys jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi