Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua lapsen synttärilahja-asiassa: tykkäävätkö ikinä vaatelahjoista? (ov)

Vierailija
13.01.2014 |

Poikani menossa ekaa kertaa päiväkotikaverin synttäreille, 3-vuotisjuhliin. Olen äidiltä saanut tietoon, mitkä aiheet ovat nyt suosiossa.

Mietin nyt lahjan hankintaa kun en tiedä mitä leluja lapsella jo on. Olisi harmillista ostaa jotain jota jo on tai jota saa. Itse tykkään myös käytännöllisistä lahjoista (jos siis oma poikani saa).

Olisiko ihan huono idea ostaa jokin vaate, esim. paita ko. aiheella? Tai vaikka juomapullo. Tiedän että lapsi käyttää tällaisia esim. ohjelmiin liittyviä vaatteita. Onkohan tällainen lahja lapsesta ihan tylsä?

Kommentteja?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vaatelahjoista tosi paljon, mutta lapsi itse ei luultavasti välitä. Ehkä pakettiin voisi ostaa lisäksi jotain mielekästä lapsellekin. Jos syö karkkia niin vaikka karkkiaski ja se vaate.

Vierailija
2/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en välttämättä kaverisynttäreille mitään vaatteita ostaisi. Toinen juttu noissa vaatteissa on se, että ikinä et voi olla varma onko vaate sopiva koon puoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kolmevuotias tykkäsi vaatelahjoista, joissa oli hänen lempihahmojaan. Jos tiedät koon, niin en näe mitään syytä, miksi ei voisi vaatettakin ostaa. 

Vierailija
4/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias poika ei välttämättä iloitse vaatteesta (tyttö ehkä), mutta juomamuki kuulostaa hyvältä, varsinkin jos siinä on hänen suosikkihahmonsa.

Vierailija
5/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset (tyttö ja poika) on aina ilahtunut saamistaan vaatelahjoista. Mutta niissä kaikissä on ollut joku juju, eli esim Cars -aihe tai tytölle jotain röyhelöä. Mitään yksiväristä paitaa en lähtisi ostamaan :)

Vierailija
6/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat vaatetta, niin juurikin sellaisella aiheella mistä synttärisankari pitää. Eli mammojen rakastamat Popit, miikkarit ja gantit kannattaa jättää nyt kauppaan :)

Vierailija
7/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ajattelin juuri toiveaiheista paitaa ja saman sarjan juomamukia. (Ovat sopivasti alessa. ;) ) Koon tiedän, on samanpituinen ainakin kuin oma poikani ja samanlainen ruumiinrakennekin. Ajattelin ostaa ns. seuraavan koon vaatteen.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi