Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko kuoleman hetkellä ajatella että ei ole tuonpuoleista?

Vierailija
27.01.2014 |

Harva ateisti on lentokoneen pudotessa huutamassa jumalan olemassa olemattomuudesta.. Silloin rukoillaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siinä on enää rukoilla. Eiköhän se kaikkivaltias ole päättänyt sen lentokoneen pudottaa, jos niikseen on. Eikös hän ole tietoinen kaikista ruohon korren taittumisistakin. Kai nyt yksi lentokone pitää vähän enemmän melua.

Vierailija
2/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaan tuota suurta nautintoa ajatella ateistien kohtaloa ja kärsimystä :) Sen vuoksi mä ainakin jaksan kestää toisten uskovaisten harjoittamaa kyyläystä, apokalyptisia kauhukuvia ja jatkuvaa, tuskaista synnintuntoa taas entistä paremmin.

Se että katsot jotain pakanaa ja ajattelet mielessäsi:

"Sinä joudut kadotukseen!"......aaaaahhh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti. Mitä ihmeellistä siinä on, jos uskoo elämän päättyvän kuolemaan? Heikot ihmiset uskottelevat itsellensä pääsevänsä tuonpuoleiseen kuoleman jälkeen. Ehkä me ateistit olemme vahvempia ja pystymme hyväksymään totuuden.

Vierailija
4/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleman hetkellä aivot erittävät sen verran reippaasti dmt.tä, että olet mukavissa hallusinaatioissa ties missä mikä mikä maassa :-)

Vierailija
5/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silloin ole varmaankaan mitään tuonpuoleista, vaan ihan normaalia henkitason elämää. Olen ollut lähellä kuolla, eikä siinä ns. ajattele mitään synkkää, pelkästään näkee esim. enkeleitä. Eli en usko mihinkään erityiseen uskovien taivaaseen, vaan luulen, että kaikki menevät henkimaailmaan ja sitten sieltä aikanaan reinkarnoidutaan maan päälle ihmiseksi oppimaan hyvyyttä.

Vierailija
6/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa vielä sanoa, kun en ole vielä kovinkaan monesti ehtinyt kuolla...

Vierailija
7/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvin kerrottu kuolinhetkestä: http://naurunappula.com/1134209/kuolema.jpg

Vierailija
8/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 00:58"]Eikö vaan tuota suurta nautintoa ajatella ateistien kohtaloa ja kärsimystä :) Sen vuoksi mä ainakin jaksan kestää toisten uskovaisten harjoittamaa kyyläystä, apokalyptisia kauhukuvia ja jatkuvaa, tuskaista synnintuntoa taas entistä paremmin.

Se että katsot jotain pakanaa ja ajattelet mielessäsi:

"Sinä joudut kadotukseen!"......aaaaahhh.

[/quote]

Jos Jumala on olemassa niin ei varmana ota noin kauheeta ihmistä luoksensa...

Vierailija
9/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on ateisti ei tarkota etteikö uskois elämän jatkuvan jossain kuoleman jälkeen, siihen ei jumalaa tarvita

Vierailija
10/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saattohoidossa töissä ja suurin osa potilaista alkaa puhua viimeisinä päivinään jonkinlaisista henkimaailman asioista, kuten ruumiista irtautumisista, kuolleiden sukulaisten tapaamisesta jne. Joukossa on niin uskovaisia ja ateisteja ja lähtö on usein hyvin rauhallinen, koska ovat saaneet ns. varmistuksen siitä, että toisella puolen ei ole mitään hätää. Näiden asioiden valossa ja niin monta tapausta nähneenä en voi olla ajattelematta, että jokin meitä odottaa kuoleman jälkeen. Mikä se on, en tiedä.

Vierailija
11/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakasta ainetta tuo dmt ;)

Vierailija
12/12 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistitkin voivat rukoilla, ei niitten Jumalaa tartte rukoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi