Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Minulla on paljon tavaraa myytävänä, huuto.net asiaa!

Vierailija
27.01.2014 |

En ole koskaan myynyt netissä mitään, mutta tein juuri tunnukset huuto.nettiin. Onneksi on tuo mobiiliversio, sillä en omista tietokonetta.

Ero tuli ja muutin lapsen kanssa pienempään asuntoon. Minulla on paljon turhia huonekaluja, jotka eivät mahdu tänne. Myöskin lastenvaatteita löytyy paljon. Miten jaottelisin lastenvaatteet hyviksi paketeiksi? Kesävaate/talvivaatepaketteja 1,2 ja 3v lapselle? En kai minä erikseen jokaista vaatetta laita myyntiin :)

En ymmärrä paketin lähetyksistä yhtään mitään. Entäs jos joku tekee kepposet ja jättää maksamatta, kannattaako minun laittaa jokaiseen ilmoitukseen nouto?

Auttakaa amatööriä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse laittaa noutoa vaan voit laittaa postipakettina: lähetät paketin vasta sitten kun rahat ovat tililläsi (ihan yleinen käytäntö huutonetissä) ja ilmoitukseen laitat erikseen postikulut, jotka se ostaja myös maksaa.

Ns. merkkivaatteet kannattaa myydä yksittäin, samoin ulkovaatteet. Perusvaatteet paketteina. Ja juurikin ehkä noin, että talvivaatteet ja kesävaatteet erikseen, samoin samaan pakettiin ei kannata laittaa liian isoa kokohaarukkaa. Muista kuvailla vaatteet tarkkaan (pesunukat ym.), jotta ostaja oikeasti tietää, mitä on ostamassa ja ettet saa valituksia jälkikäteen.

Huonekalut kannattaa myydä "noudolla" - ja silloinkin muista, ettää rahat joko etukäteen tilillesi tai sitten hakiessa maksetaan. Tori.fi on kuulemma myös hyvä väylä myydä tavaroita.

Vierailija
2/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Juuri itsekin mietin, että lapselta pieneksi jääneet ulkohaalarit jne myisin erikseen. Yritän tässä miettiä tuota kokohaarukkaa vaatteille. Kannattaako kengätkin myydä erikseen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun paikkakunnalla ois facebook-kirppistä? Meilläpäin on ,pienehkö kaupunki ja toimii kun unelma. Kaiken oon saanu myytyä, ja jengi noutaa kotoa, ei tarvii pelailla lähetyksen kanssaja saa rahat suoraan käteen :)

Vierailija
4/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissähän minä asun :) En ole facebookissa ollenkaan, siksi huuto.net tuli ensimmäisenä mieleen.

Ap

Vierailija
5/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos jossain facekirpparissa asiat toimii. Itse kun on tullut nähtyä vaan näitä jossa on ihan ihme säännöt (usein kirjoittamattomat), ja jossa jengi huutaa av:tä av:n perään (av=alustava varaus), mutta sitten eivät otakaan ja sitäkin tietoa saa välilä puristaa irti ihan huolella. Ja sitten kun siellä on ensin viisi av:tä ja kuudes sellainen joka tavaran oikeasti haluaisi, niin et saa myydä sitä sille kuudennelle vaan ensin joudut odottamaan mitä ne viisi alustavan varauksen tehnyttä oikein meinaavat, haluavatko tavaran vai eivät (useimmiten eivät). Ja sitten jos et näitä av:n tehneitä jahkaajia odottele niin siitäkös poru syntyy.

Kannattaa siis tarkkaan katsoa mille facekirpparille laittaa jotain myyntiin jos laittaa. Suosittelen ennemminkin huuto.nettiä, voit laittaa toimitusvaihtoehdoiksi postituksen ja haun (itse laitan aina molemmat), niin on ostajallakin valinnan varaa ja helpommalla pääset jos joku tulee ne kamat kotoa hakemaan. Jos taas lähetät vaatteita niin maksu ensin tilille ja vasta sen jälkeen paketti postiin. Kannattaa katsoa Postin (Smart-paketti) ja Ärrän pakettitarjouksia, niillä on usein kampanjoita joissa saa lähettää paketin normaalihintaa halvemmalla. Myös huutopaketti kannattaa katsastaa, http://www.huuto.net/ohjeet/ohje-huutopaketti

Vierailija
6/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netin lisäksi myös tori.fi:tä voi käyttää (ennemmin kuin niitä facekirppareita).

Vierailija
7/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 00:16"]Helsingissähän minä asun :) En ole facebookissa ollenkaan, siksi huuto.net tuli ensimmäisenä mieleen.

Ap

[/quote]

Liity !

Kallio kierrättää liikkuu hyvin

Myyn vaate kerralla, kerralla 10 eri vaatteesta kuvat ja hyvin liikkuu. On sellainen harrastus nykyään josta saa kivasti taskurahaa.

Vierailija
8/8 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät ehdottomasti erikseen, niitä ei kannata laittaa vaatteiden kanssa samaan kun lasten jalat ovat kuitenkin niin eri kokoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän