Nyt äärettömän kauniit pojan nimet jakoon!
Mielestänne parhaimmat poikien nimet, saisi kuitenkin sopia suomalaiseen sukunimeen! :)
Kommentit (467)
Aapeli, Sisu, Sameli, Samuel, Toivo, Valo
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:43"]Anna Aina Naima-Rauha
[/quote]
Aika jännä, että tää naimarauha-läppä on edelleen ihan käyttistä kamaa. Eipä siin sitten mitään, hyvä että riittää hupia pidemmäksikin aikaa.
Kyllähän tuota Robinia on sen verran annettu, että saa ensi vuonna nimipäivänkin kalenteriin! Kiva nimi kyllä :)
Itse tykkään Hugo nimestä, mutta meille tuli vain tyttöjä, niin ei voitu omalle lapselle sitä laittaa.
Jonatan, Aleksi, Joona, Tuomas, Mikael, Sebastian
Kaspian on mielestäni oikein kaunis ja kiva pojan nimi :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:47"]No halusit lapsellesi nimen, jota ei anneta paljoa
ehdotan Robin, oma poikani sai tuon nimen ja olen tyytyväinen tähän nimeen,tähän mennessä en ole vielä törmännyt muihin pieniin Robineihin ja ei en ole antanut nimeä teini idolin vuoksi vaan itse ihastuin raskaus aikana nimeen,mutta onhan tuo laulaja Robinkin ihan mukavan iloinen ja ainakin viimeksi kun katsoin jotain haastattelua,niin harvinaisen hyväkäytöksinen ja järkevä nuori mies en laittais pahakseni vaikka omastanikin tulisi yhtä järkevä ja hyväkäytöksinen,vaikka eihän Se nimestä kiinni ole vaan kasvatuksesta,kaveri piiristä sekä nuoresta itsestään,mutta siisehdotan Robin!
[/quote]
Lapsen luokalla on kaksi Robinia ja rinnakkaisella yksi. Suomenkielinen koulu Helsingissä, -05 syntyneitä.
Benjamin,Eelis,Lauri,Tino,Lukas,Eemil,Oliver,Rasmus
Uolevi, Kullervo, Roinatan.
Börje, Jörgen, Günther, Jaap.
Uolevi, Kullervo, Roinatan.
Börje, Jörgen, Günther, Jaap.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:24"]Mielestänne parhaimmat poikien nimet, saisi kuitenkin sopia suomalaiseen sukunimeen! :)
[/quote]
Sasu <3
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:33"]
Danilo, Jared, Ilari...mutta vaativat kyllä kauniin sukunimen parikseen.
[/quote]ilari on kauhea.
Pyry