Nyt äärettömän kauniit pojan nimet jakoon!
Mielestänne parhaimmat poikien nimet, saisi kuitenkin sopia suomalaiseen sukunimeen! :)
Kommentit (467)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 23:32"]Oskari, Lauri, Juho, Veikko, Veikka, Eero, Ukko, Into, Samuli
[/quote]
Jaakko, Lauri, Pauli, Ilkka, Juho, Antti, Ukko, Väinö, Tapio, Ilmari, Juhani, Eero
Nämä minun lemmikit
Mulle on jäänyt mieleen Sante, tai voihan tuon lyhentää Anteksikin. Mun mielestä ihana lapin nimi, mutta mies ei halunnut pojalle tuota.
Mulle on jäänyt mieleen Sante, tai voihan tuon lyhentää Anteksikin. Mun mielestä ihana lapin nimi, mutta mies ei halunnut pojalle tuota.
Kauko, Kalevi, Jorma-Uolevi. Mun lempparit.
Oikeesti voi luoja! Tätä tasoa voi odottaa ainoastaan tältä palstalta!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:33"]Danilo, Jared, Ilari...mutta vaativat kyllä kauniin sukunimen parikseen.
[/quote] Danilosta tulee mieleen dildo. -ap
[/quote]
Sulla on vaan liian likainen mielikuvitus! Ei nimi miestä pahenna ...
[/quote]
Niinpä, Danilo on kaunis Italialainen nimi!
[/quote]
Eri asia kannattaako av-mamman jolla ei ole mitään linkkiä maailmalle ja sukunimikin on Hämäläinen, antaa lapselle nimeksi Danilo. Mulle tulee mieleen vaan Danonino, ehkä mun mielikuvitus ei ole niin likainen.
Meidän poika on Mitja ja on mun mielestä ihanin pojan nimi :)
Emil, Martti, Anton, Viljo, Leonardo, Matias, Mattias, Pentti, Hannes, Mikael
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:10"]Meidän poika on Mitja ja on mun mielestä ihanin pojan nimi :)
[/quote]
Mitja perinteinen lyhenne Dimitristä. Oletko venäläinen?
Aarni, Aamos, Eliel, Niilo, Niila, Otava, Eemil
Gabriel, rafael, benjamin, adam, milan, christian, daniel
Itse en ainakaan hauku vaan etsin vinkkejä tulevan pojan nimeksi!