Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pidit Anneli & Onneli elokuvasta? Kannattaako mennä katsomaan?

Vierailija
26.01.2014 |

Minkäikäiselle suosittelisit?

Jos et suosittelisi, mikset?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä suloinen elokuva :) Eli suosittelen! Parhaiten varmasti menee 3-10-vuotiaille tytöille. Olihan siinä pientä jännitystäkin rikoksen muodossa, joten ehkäpä 3-7-vuotiaat pojatkin tykkäisivät...?

Vierailija
2/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaan tytön ja 8-vuotiaan pojan kanssa olin katsomassa. Tykkäsivät. Luettu kirjoja monta kertaa ennen niin tiesivät mitä odottaa, ja siksi isovelikin mukaan lähti. 

Jos ei olisi poika lukenut aiemmin kirjoja niin ei välttämättä olisi lähtenyt kun on niin vahvasti tyttöjen elokuva. 

Oli elokuvaan tosin "ängetty" Onnelin veli pieneen sivuosaan, ehkäpä houkuttelemaan niitä poikakatsojia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ihan kiva, mutta ei oikein hyvä. Mun poika on melkein  10v. ja hänen kanssa oli katsomassa leffaa. Oli kyllä ainut poika sitä ikäluokkaa, mutta poika sanoi ettei ole mikään pelkkä tyttöjen elokuva. Suomalaisia elokuvia kuitenkin kannatetaan. Siellä oli muuten tosi paljon tyttöjä äitiensä kanssa.

Vierailija
4/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti, sellainen hyvän mielen elokuva, sopii kaikenikäisille.

Vierailija
5/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-, 8- ja 10-vuotiaat tytöt tykkäsivät kovasti! Ja samoin minä. Kirjat oli kyllä luettu etukäteen ja niistäkin tykätty.

Vierailija
6/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykättiin! Oli ihan eri tyyppinen kuin kirja, paljo sokerisempi äidin mielestä, mut lapset: poika 11, tyttö 8 ja poika 6 tykkäs kovasti kaikki. Tingelstiinan ja Tangelstiinan puutarha oli oli paras juttu ja se tyttöjen talo. Aikuisten ihastuminen oli ennalta-arvattua ja mielenkiinnotonta, eikä myöskään varasjahti kiinnostanut. Eli olisivat ihan tyytyväisinä katsoneet elokuvaa, jossa ei tapahdu juuri mitään muuta kuin että lapset ovat keskenään ja niillä on mahtava ympäristö :D

Vierailija
7/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 9v oli kaverin kanssa katsomassa ja tykkäsivät. Minä olin 4v ja 11v tyttöjen kanssa ja nekin tykkäsivät.

Vierailija
8/8 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt 13v.-7v. olivat katsomassa ja kaikki neljä tykkäsivät, samoin tykkäsin itse. Suloinen elokuva ja suloiset päätähdet! :)