Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihuus on rumaa!!!

Vierailija
26.01.2014 |

Näin minulle sanottiin. "Naisessa täytyy olla jotain mistä ottaa kiinni" ja "olet kyllä aivan liian laiha". "Olisit terveemmän näköinen ku saisit lihaa luittes päälle" O.O

Tämä ärsyttää mua! Miksi yksikään normaalipainoinen ei sano näin minulle? Muutamat henkilöt ja heillä selvästi/näkyvästi ylipainoa. Nostettu mun koko jotenkin "jalustalle", eihän nyt pienten lasten äiti voi olla "laiha". Olen 168/63. Ihan tavis!!?

Mitä nasevaa moisille kommenteille vois todeta takasi?

Nimim. Kyllästynyt!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole liian laiha. Aaveen mukaan jopa pulska

Vierailija
2/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Lihottaako tässä nyt sit pitäs alkaa?! Kun ylipainoisten silmissä oon kuin riisitautinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole laiha.

Vierailija
4/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suutuspäiten pian huomautteleville lihaville jotain rumaa. Ap

Vierailija
5/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läski!

Vierailija
6/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mielestä läskit on rumia ja toisen mielestä laihat on rumia. Mielipidekysymys. 

Ole sellainen, kun itsestäsi tuntuu hyvältä! Aina on joku jonka mielestä olet liian läski tai liian laiha. 

Vierailija
7/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:21"]Toisen mielestä läskit on rumia ja toisen mielestä laihat on rumia. Mielipidekysymys. 

Ole sellainen, kun itsestäsi tuntuu hyvältä! Aina on joku jonka mielestä olet liian läski tai liian laiha. 

[/quote]

Juuri näin

Vierailija
8/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:17"]

Niin. Lihottaako tässä nyt sit pitäs alkaa?! Kun ylipainoisten silmissä oon kuin riisitautinen. Ap

[/quote]

Hoikkien silmissä sinä olet läski. 

Terveisin 165/52

Vierailija
9/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:21"]Olet läski!

[/quote]

Itse olet kun muita haukut.

Vierailija
10/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä sanoisinko mitään, vaan ajattelin vain mielesssäni että taitaapa ihmisellä olla hiono olla kropasan kun pitää noin kommentoida... Tai attaisin sanoa takaisin, etten ole laiha, vaan hoikka. painoindeksini on se ja se, normaalin rajoissa. Hoikkuus on terveellisempää kuin lieväkin ylipaino.

Itse olen painoindeksissä 19,5 ja kukaan ei ole laihaksi haukkunut...Omat vanhempani ovat joskus olleet huolissaan ja kyselevät syönkö tarpeeksi. Mutta he ovatkin pulskia, miltei aina olleet, eivätkä ymmärrä ettei koko ajan tarvitse olla puputtamassa sellaista höttöä mitä he usein syövät.

Itselleni tämä paino on sopiva, ehkä lihasta voisi olla enemmän, mutta näin on hyvä ja kevyt olo.

Vierailija
11/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:17"]

[/quote]

Hoikkien silmissä sinä olet läski. 

Terveisin 165/52

[/quote]

Ap on täysin normaalipainoinen

Vierailija
12/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen olen. Tuntuu et nää lihavat toivoisivat mun olevan saman kokoinwmen kuin he! Ap

Vierailija
13/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitä onneasi ettet ole fitness. Se se vasta rumaa on!

Vierailija
14/15 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin tuota kommentoijaa silmiin ja kysyisin rauhallisesti, onko hänen omasta mielestään tuollaisten kommenttien esittäminen toisen ihmisen ulkomuodosta hyvää käytöstä ja miksi hän kuvittelee että minun painoni kuuluu kellekään muulle kuin minulle itselleni.

Voisin myös tarjoutua antamaan arvioini hänen kiloistaan.

Vierailija
15/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-