Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät päälle hyökkäävät tädit!!

Vierailija
26.01.2014 |

Kävin äsken koiran kanssa ulkona. Jäin hetkeksi leikkimään koiran kanssa keskelle puistoa. Sitten jostain paikalle tulee keski-ikäinen täti joka huutaa täyttä kurkkua "eikö koiran omistajat tiedä, että tästä pitää kerätä koirankakat pois!". Mä siihen hämmästyneenä, että ainakin itse tiedän ja kerään. Noh täti ei hellittänyt vaan tuli lähemmäs ja jatkoi mulle paasaamista siitä miten huonosti on kun koirankakka jätetään eikä kerätä. Mä siinä sitten hänelle vilautin taskussani olevaa pussirullaa ja sanoin, että joo-o mutta mulle ei asiasta tartte tulla riehumaan. Tämä täti jatkoi seuraavaan aiheeseen - roskaamiseen.. ja sitten alkoi horista jotai rukouksen voimasta jne.

Siis mistä näitä päälle hyökkääviä tätejä oikein sikiää? Miksi mennään aukomaan päätä ilman mitään syytä ihan ventovieraalle. Olen aivan varma, että jos täti oikeasti näkisi jonkun jättävän koiran kasan hankeen ei varmasti uskaltaisi sille mennä sanomaan. Ottaa niin päähän!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä nyt vaan meni hermo, ja purki sen sinuun. Tehän olitte asiasta aivan samaa mieltä, eli kakat pitää kerätä. Minä olen aina mennyt mukaan siihen niiden haukkumiseen jotka eivät kakkoja kerää, koska itse inhoan yli kaiken niitä jotka jättävät koirankakat keräämättä. Ja itselläni siis koira ja aina olen ne kakat kerännyt, koska tiedän kuinka vastenmielinen koirankakka on esimerkiksi rollaattorin renkaassa, varsinkin kun se rollaattorilla kulkeva ei niin helposti saa niitä renkaita edes puhdistettua...

Seuraavalla kerralla ota iisisti, älä ota tuota hyökkäyksenä vaan sanot että sanos muuta, tosi ällöttävää miten jotkut ei yhtään mieti muita.

Vierailija
2/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaska on tosiaan ärsyttävää. Olen leikitellyt ajatuksella, että käyn joskus itse paskalla ja jätän paskan ja wc-paprut koirien paskottamispaikkaan. Sen verran vituttaa nuo vitun idiootit, jotka jättävät koiriensa paskat lojumaan. On se vittu kumma, että kaikkein vähiten paskaa on koiranomistajan pihan edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen painua vittuun huutamasta.