Pystypainia, nyrkkiä naamaan, takaikkuna pesäpallomailalla sisään – taksikuskit kertovat kollegoiden toiminnasta Helsingin keskeisimmällä taksitolpalla
Itsekin asiakkaana joutunut tällaista kokemaan taksikuskien taholta. Muuallakin Helsingissä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006677351.html
Tilannetta kuvaa IS:lle näytetyt viestit viime heinäkuulta yöaikaan.
– Nyt on tunkiolla kunnon härdelli. Poliisit joutu juokseen asiakkaiden avuks, kun ne halus mun kyytiin. Tää lauma kävi asiakkaiden kimppuun ja repi niitä joka suuntaan ja löi.
– Kytät ei äsken ollu paikalla, niin ne potkas mun asiakasta selkään. Ne huus sille että et mene v**** h**** siihen autoon.
Kommentit (48)
Ensiksi säädetään lakeja into piukeena ja sitten kolmen vuoden kuluttua haukutaan ne omat lait pystyyn. Jonkinlainen selkäranka olisi toivottavaa.
Persun€€keritkö ne siellä riehuu? Mietitäänpä uudestaan. Annettiin loisille mahdollisuus ja nämä mokasivat.
Sipilän "normienpurkutalkoot". Miksei saman tien poisteta kaikki lait?
Vierailija kirjoitti:
Reported, dumb idiot.
Ok, olet dumb idiot. Sitä ei tarvinnut enää kertoa, LOL. Eli raportoit IS jutun - kai tajuat, että se ei häviä av-ilmiantojen perusteella.
Kuinka tyhmiä noiden kuskien pitää olla. Ihan kuin asiakkaat päättäisivät, että "hei, tuo kuski solvasi ja pahoinpiteli minua, menenpä hänen kyytiinsä". Joo, ei.
Ensin haettiin apinoita, sitten säädettiin viidakon lait. Eikö sen pitänytkin mennä näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reported, dumb idiot.
Ok, olet dumb idiot. Sitä ei tarvinnut enää kertoa, LOL. Eli raportoit IS jutun - kai tajuat, että se ei häviä av-ilmiantojen perusteella.
Hyvin sanottu. Pelkästään IS:n nettisivuilla on jo 170 kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmiä noiden kuskien pitää olla. Ihan kuin asiakkaat päättäisivät, että "hei, tuo kuski solvasi ja pahoinpiteli minua, menenpä hänen kyytiinsä". Joo, ei.
Sano se Alille ja Ahmedille.
Joillekin kuskeille pitäisi määrätä kamelin kyttyrän muotoiset taksikyltit.
Kyllä mä menisin mielelläni sellasen kuskin kyytiin joka potkasee mua selkään... Taitaisin potkaista ite kuskin autoon sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa: eduskunta hyväksyi taksiuudistuksen 19.4.2017 äänin 100–37, kaksi äänesti tyhjää ja 60 kansanedustajaa oli poissa äänestyksestä.
Laki meni siis sukkana läpi.
Kokoomuslaiset, keskustalaiset, perussuomalaiset ja (oppositiossa ollut) Rkp äänestivät taksiuudistuksen puolesta ja taksiuudistusta vastustivat Sdp, vasemmistoliitto sekä osa vihreistä.
Kiitos perskeko! Saatiin, mitä tilattiin.
Perussuomalaiset ovat ymmärrykseni mukaan vastustaneet noiden värikkäiden kuskien maassaoloa, juuri tämänkaltaisten lieveilmiöiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se perustu siihen olettamukseen ettei asiakas uskalla enää sen jälkeen olla menemättä kyytiin... Eräänlainen vastikkeellinen ryöstö siis kyseessä: väkivallalla tai sen uhalla pakotetaan asiakas ostamaan palvelu.
Kerrataanpa: eduskunta hyväksyi taksiuudistuksen 19.4.2017 äänin 100–37, kaksi äänesti tyhjää ja 60 kansanedustajaa oli poissa äänestyksestä.
Laki meni siis sukkana läpi.
Kokoomuslaiset, keskustalaiset, perussuomalaiset ja (oppositiossa ollut) Rkp äänestivät taksiuudistuksen puolesta ja taksiuudistusta vastustivat Sdp, vasemmistoliitto sekä osa vihreistä.
Kiitos perskeko! Saatiin, mitä tilattiin.