Onko sinulla oma väri hiuksissasi vai värjäätkö?
Kommentit (35)
Olen ollut värjäämättä jo 16 vuotta.
Värjään oman väriseksi, kun harmaata alkanut olemaan jo kolmikymppisenä.
Värjään harmaat piiloon. Väri lähellä omaa tummanruskeaa.
Vierailija kirjoitti:
Värjään oman väriseksi, kun harmaata alkanut olemaan jo kolmikymppisenä.
Mä annan harmaiden näkyä. Ekat tuli 22-vuotiaana. Nyt jo sellainen "salt and pepper"-tukka, ja ikää 38.
Kyllä se harmaakin on oma väri sitten kun se tulee.
Mäkin värjään omanväriseksi harmaantumisen takia. N48
Mä haluaisin harmaata, mutta ei näy tulevan. Tasan ei käy onnen lahjat.
Juurista korvien tasalle on valkoista, siitä latvoihin asti eli olkapäille on kuparinruskeaa. Lopetin värjäämisen viime joulukuussa.
Tällä hetkellä on oma väri, kasvatin muutama vuosi sitten värjäykset pois (ensin värjättiin hiukset lähelle omaa väriä, jotta kasvatus oli ylipäänsä mahdollista). Sitä ennen olikin varmaan parikymmentä vuotta aina joku väri päässä.
Oma väri. En ole koskaan värjännyt hiuksiani koko 34-vuotisen elämäni aikana, eikä edes kiinnosta värjätä. Puhtaat ja harjatut hiukset riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Juurista korvien tasalle on valkoista, siitä latvoihin asti eli olkapäille on kuparinruskeaa. Lopetin värjäämisen viime joulukuussa.
Sun luonnollinen väri on valkoinen?
Oma väri. Miksi värjäisin upeaa vaaleaa hiustani miksikään?
Oma väri. Harmaatkin saavat näkyä, kun ovat tajunneet asettautua mielestäni kivasti ja pohjaväri hiuksissa on todella tumma. N44
Oma väri, olen nainen. Lopetin hiusten värjäämisen 1,5v sitten kun kyllästyin jatkuvaan värjäykseen ja siihen ettei lopputuloksesta ikinä tullut sellaista kuin toivoin. Vähän on vielä latvoissa värjättyä osaa jäljellä, mutta taitaa seuraavan parturikäynnin jälkeen lähteä pois.
Hennalla värjätyt. Muutaman vuoden oli oma väri, näytin valjulta hiirulaiselta.
Nuorena tuli käytyä läpi kaikki hiusvärit mustasta platinablondin kautta pinkkiin ja punaiseen. Nyt mua ei saisi enää värjäämään tukkaani. Oma tummanruskea on nätti ja sopii minulle parhaiten. Säästyy kukkaro ja ympäristökin. Korkeintaan vaaleita raitoja voisin vielä joskus laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun luonnollinen väri on valkoinen?
Kyllä. Aloin harmaantua kolmikymppisenä ja sen jälkeen värjäytin reilut kaksikymmentä vuotta. Viime vuonna huomasin, että tyvikasvu ei enää ollut rumanharmaaksi moitittua sekaväriä vaan ihan valkoista kuten suvussa monella muullakin. Niskassa hiukseni ovat epämääräisesti tummemmat, ja siksi käytän silloin tällöin hopeashampoota (violettia) taittamaan punertavankellertävää pois niin, että niskatukkakin on neutraalin sävytöntä.
En oikein jaksaisi odottaa sitä, että pulloväri kasvaa pois. Hiukseni ovat kiharat, joten prosessi vaikuttaa vieläkin hitaammalta. Ostin peruukkiliikkeestä täsmälleen tyvikasvuni värisen nutturalisäkkeen, jolla saan luoduksi ihanan kampauksen, jossa värit sekoittuvat tarkoitukselliselta näyttävällä tavalla. Ihanan siis omasta mielestäni - muilta en ole kysellyt. :)
värjätyt, sävy lähellä omaa väriä.