~*~MARRASKUISET 2014~*~
Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!
Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.
Evelyn kp 1/24-28 yk11
Kommentit (459)
Hei kaikki, hirmuisesti onnea plussanneille ja pahoittelut tippuneille! Täällä edetään epätoivon/toivon hetkiä! Mulla alkoi 2 päivää ennen kuukautisia rusehtava niukkaakin niukempi vuoto, joka on jatkunut tähän aamuun asti! Eli kuukautiset eivät tulleet?! Ja aamun testi näyttää negaa
Onko jollain jokin viisas mielipide asiaan?
Onnea Lalaloo, Missmama ja Hera90! Upeaa:) Täältä tultais mielellään perässä!
Täällä on todella piinaavat ajat käsillä. Olen ollut koko flunssassa ja siitäkin varmaan kaikenlaisia tuntemuksia saan tähän kroppaani. Nenä on ollut tukossa enemmän kun ikinä ja lämmöt pysyneet korkeana (36,8) vaikka varsinainen sairastaminen on ohi. Ei siis vielä tätiä mutten ole vielä testannutkaan. Ostin apteekin oman testin mut odottelen vielä. Pari ovistestiä olen tehnyt huvikseni ja molempiin haalea plussa...Yritän pysyä tyynenä:)
Mietin ensin että testaisin huomenna mutta katsotaan! Ehkä parempi ois odotella vielä hetki?
-KK 27/27 yk1
Täällä kans yks malttamaton. Niin moni on saanut plussauutisen, en enää kestänyt tätä piinaa. :D Taitaa olla kp23/28(ehkä) menossa ja kokeiltu ny rfsu:n testiä, joka lupaa että testata voi 6-15 pvää ovulaation jälkeen. Katoin eka et oooo haamujen haamu, onko tottakaan, sitten niitä viivoja rupes näkyyn joka puolella että parempi oli heittää koko testi roskakoriin. :D t. LL - yövuorosta juuri kotiutunut
Paljon onnea plussanneille!
Taivaanlahja en tiedä onko mitään viisasta sanottavaa tilaanteeseesi, mutta minulla ainakin on joskus ennen kuukautisia ollut niukkaa vuotoa ennen kuin alkavat sitten kunnolla. Mutta kannattaa varmaan nyt odotella että alkaako vuoto vai ei ja testailla sitten tarvittaessa uudestaan.
ON: Minullakin näyttäisi tuo 30 päivää tulevan huomenna täyteen. En kuitenkaan aio vielä ennen tiistaita testailla, koska tuntuu että ovulaatio taisi olla myöhemmin. Enkä muutenkaan jaksa enää negatiivisia testejä, mieluummin odotan että kuukautiset alkaisivat.
Heippa!
Onnea Plussanneille,ihanaa :) :)
OM: Täällä odotellaan edelleen menkkoja alkavaksi,en tässä kuussa bongannut ovisoireita ollenkaan,joten olisikohan ovuloimaton kierto. Varmaankin siitä syystä tulee hieman pitempi kierto. Tyhmää!!!
Tsemppiä muille jännääjille,käyn päivittäin lukemassa viestejä täällä kuitenkin ja päivitän kun on päivitettävää.
ANNIINA
Tänään on ollut cjust sellanen olo, että ne menkat alkaa justiinsa. Ensi viikolla kuitenkin niitä vasta odottelen. Nukun tosi sikeästi ja niin niin.... kuvittelen varmastikin kaikki oireet. Kp 25/29 ....
Ihanan paljon plussia tullut, onnea kaikille! :)
lämmöt taas kohollaan, ja tänään iski ihmeellinen ällötys kuvotus kun puhelinta olin selannu autossa, yleensä ei kyl tuu 0.0 ja se tuli vasta kotona. mut eiköhän se täti sieltä kurvaile. Haen testin vasta sit kun on reippaasti myöhässä.. Tää kierto 29 tai 31 nii ootellaan vaikka perjantaille suosiolla nii ei tarttee sit pettyy jos täti tuleekin. Vaikka ei se varmaan ihan maailmanloppu olekkaan nyt, mut kyl se vähän silti harmittais. Kun nyt oli ajotukset nii kohillaan ja stressiki ollu aika hyvin aisoissa. seuraavasta kierrosta en tiiä, se joko skipataan ja keskitys laihduttamiseen tai sit toivotaan et saisin synttärilahja vauvan tänä vuonna :P
Tintti
Onnea plussanneille! Toivottavasti saatte pinostamme vielä paljon seuraa. :)
Ja pahoittelut tippuneille. Häntä pystyyn ja uuteen yrityskiertoon, olipa se tähtäin sitten joulu- tai tammikäärössä. <3
ON: Dpo 8 ja ei mitään jännittävää raportoitavaa. Mulla oli/on ehkä lievä hiivatulehdus, tosi lieviä "menkkakipuja" eilen ja rohtuneet (siis kuivat ja karheat) nännin päät. Whaaat? Miten nännin päät voi rohtua yhtäkkiä? Minulla esikoinen toiveissa eli en siis ole imettänyt tms. Tai kai ne voi rohtua siinä missä muutkin paikat, mutta kaikenlaista sitä huomaa, kun tutkailee itteensä vähän tarkemmin ku normaalisti! :D Tämmöistä settiä, ei siis vielä mitään raskauteen viittaavaa, mutta ei varmasti valtaosalla olekaan viellä näillä kiertopäivillä. Olen yrittänyt pysyä mahdollisimman rauhallisena tässä kierrossa. Kuumemittari onnekkaasti hajosi, niin en ole hysteerisesti mittaillut lämpöjäkään ;) Jotenkin en usko tärppiin tässä kierrossa, johtuisko vaan siitä, että kolme pettymystä takana ni en ole enää niin optimisti kuin ihan kuumeilun alussa. Päätin tässä kierrossa testata vasta aikaisintaan lauantaina, jos menkat ovat myöhässä. Katsotaan miten päätös pitää! ;) Onneks on kiireinen viikko edessä.
Tsempit kaikille piinailuun!
Rouva79, kp 25/30 yk4
höh kun on taas tippuneita! häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa! :)
ON: ovulaatioaikoja elellään! vasenta munasarjaa nippailee ja vuoto on sen mukaista. hyödynnetty nyt joka toinen päivä taktiikalla, katsotaas miten käy.. :) haluisin jo oman pienen <3
anneee 22/40 yk5
ja ovulaatio tikutettu juurikin nyt! :) eli taitaa tämä kroppa toimia vaikka e-pillereitä tuli käytettyä sen 10 v. :)
anneee 22/40 yk 5
Täälläkin ovista ootellaan, nyt eletään kp13 ja myös joka-toinen-päivä -tekniikalla mennään eli peitto heiluteltu jo kp9 ja kp11.
Oon kuvaillut ovistikut tuosta kp9 asti ja aion tikutella joka päivä ovikseen asti, mielenkiintoista vertailla viivojen vahvuutta kierron aikana !
Onnea plussanneille!
Tänään tuli täti kylään, tipahdin siis tästä. Yk 3 lähti käyntiin... :(
Minäkin putosin täältä, menkat alkoivat yöllä. :( Siirryn taustajoukkoihin. Plussatuulia kaikille!
KP 37 ja alkoi ne menkat vihdoin. Oikeastaan jo toivoinkin niitä sillä kerkesin tekemään 8 negatiivista raskaustestiä joten siitä ei nyt ollut enää epäselvyyttä. Hohoijaa ja eikun kohti yrityskertaa 8. Mutta tietenkin hirmuisesti onne plussanneille :) kyllä täällä vielä perässä tullaan.
Heippa! Täältä liittyy seuraan vielä yksi kuumeilija :)! Tämä on nyt toinen yrityskertamme mieheni kanssa ja aikalailla kaikki oireet kertoisi mahdollisesta raskaudesta, eli rinnat aristaa, päänsärkyä, lievää pahoinvointia, huippausta ja herkkyyttä on nyt ollut ilmassa!
Eilen myöskin nousi kuume 37.1 asteeseen, ja mulla kun ei kuume muutenkaan koskaan nouse (max. kerran vuodessa) on tosi outoa olla ''kipeä''.
Täällä kuitenkin odotetaan plussaamista kuumeisesti ja toivotaan ettei menkat sieltä tule. Toivottavasti en vaan ole kuvitellut kaikkia oireitani niinkuin viime kuussa, jolloin kaikki PIENETKIN kivut mahassa sai heti elättämään toiveita!
Mieheni on 28 vuotias ja minä 21 :)
kp 28/31 yk 2
Minäkin tipahdin... nyt kp2/~34 ja joulukuisiin siirryn! :(
Menkat alkoi eilen päivällä rytinällä ja etuajassa. Luteaalivaihe jäi vaan 10 päiväiseksi. Mulla ei oo ikinä ollut tällaiset menkat. Verta tulee PALJON, ihan lorottamalla ja kipu on ihan tajuton. Olen töissä, mutta napsin maksimäärät kipulääkkeitä. Normaalisti mun toisena vuotopäivänä ei enää tuu kuu niukasti rusehtavaa verta. Nyt veri on ihan kirkasta, eikä mitään hyytymiä oo seassa. Kipu on niin kova, että meinaa mennä taju. Jos jatkuu vielä huomenna tällasena, niin soittelen lääkärille. Mullahan tosiaan oli viimeisin keskenmeno vasta viikko ennen joulua, joten yksi "normi" kierto sen jälkeen vasta ollut. Jos liittyis siihen jotenki... :/
Tsemppiä teille jännäilijöille! Plussatkaa!
Kp 27/29... odotellessa tää menee. Ja testiähän en tee ennen kuin on menkat myöhässä. Edellisistä raskauksista tiedän sen että oireita on turha vatvoa ja odotella, koska nuitä ei mulle tule.
Tsemppiä jatkoon tippuneille ja plussanbeille onnea matkaan :)
Pahoittelut tippuneille. Toivottavasti ensi kierrolla jo tärppäisi.
Ovis bongattu ja hyödynnetty sunnuntaina, nyt sitten vaan odottelemaan muutama viikko. Ehdottelin miehelle, että jätettäisiin ensi kierto väliin jos ei nyt onnista. Hän halusi kuitenkin ehdottomasti myös ensi kierrolla yrittää, joten ei jätetä sitä sitten kuitenkaan väliin. On ollut muutenkin niin ihana ja huolehtiva viime kuukaudet, tai no aina :) Sitä aina välillä muistaa oikeasti arvostaa mitä kaikkea ihanaa sitä elämässä jo on, eikä vain keskittyä vauvan tekoon. Kun nyt saisi pidettyä tämän "nauti elämästä, kyllä se kakkonen sieltä tulee kun on tullaksen" ajatuksen. Ihanaa maanantaita kaikille.
Huomenta!
Onnea Missmama ja Hera90! Nyt sitte lisää plussia pinoon, niin saadaan hyvä keskustelu odottavien puolelle, tarrasukkia vielä matkaan kaikille. Suuret pahoitteluni tippuneille.
Jos joku plussanneista uskaltautuu odottavien puolelle ketjun avaamaan, niin voisin uskaltautua sinne keskustelemaan. Tänään testasin vielä varmistellakseni hormoninousua, niin kaksi kirkuvanpunaista viivaa pärähti. Rauhoittaa hieman mieltä, mutta vielä haluan nähdä varhaisultran(mikäli sinne asti selvitään), että siellä on syke ja normaalia kasvua.
Lalaloo rv 4+5