Olen 37 vuotias, 46kg ja 167cm ja muodokas!
Vasta oli työpaikalla puhetta, jossa tulin paljastaneeksi painoni. kukaan ei uskonut ennen kuin saatiin vaaka paikalle, koska minun kuulema pitäisi tolla painolla olla laiha. Olen naisellinen ja muodokas.
Kommentit (34)
Painoin tuon verran 16 vuotiaana, mutta olen 5 senttiä lyhyempi ja minäkin olin rintava ja persevä, mutta muuten TODELLA hoikka. Nyt painan kaksi kertaa enemmän....
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:10"]Vasta oli työpaikalla puhetta, jossa tulin paljastaneeksi painoni. kukaan ei uskonut ennen kuin saatiin vaaka paikalle, koska minun kuulema pitäisi tolla painolla olla laiha. Olen naisellinen ja muodokas.
[/quote]
Kuva olisi kiva!
Ymmärtäkää että kaikkien mielestä naisellinen ja muodokas ei ole lihava sipsiä koneella mussuttava av mamma. Kurvit ovat sitä kun ei ole mahaa mutta tissit ja perse ovat "isot", ei sitä että maha roikkuu ja muutakin ylimääräistä löytyy.
Ymmärtäkää että kaikkien mielestä naisellinen ja muodokas ei ole lihava sipsiä koneella mussuttava av mamma. Kurvit ovat sitä kun ei ole mahaa mutta tissit ja perse ovat "isot", ei sitä että maha roikkuu ja muutakin ylimääräistä löytyy.
Mä painan sua 15 kg enemmän ja työkaverit taas ei usko, että voin painaa niin "paljon". Pituutta suurin piirtein saman verran.
Liian laihaks aina sanotaan, joka on todella rasittavaa. Keskittyis oman kroppansa arvosteluun.
Tuota itse olen 158cm ja painan tasan 50kg. Omasta mielestäni painoa saisi minulle tulla 3-5kg lisää, jotta olisin itse tyytyväinen. Laiheliini en ole ja tisukat ovat pieni C. Joten ap. vaikka olisit kuinka siroluinen, kuten minäkin, niin auttamatta liian laiha olet.
Kerrankin kaipaan kuvaa. Tai no kuivia rankoja näkee lenkillä.
Muitakin mittoja olisi kiva tietää. Rinnanympärys, lantio ja vyötärö. Ne ertoo enemmn kuin pituus ja paino.
Ei kai tuo mitenkään mahdotonta ole. Itse olin vielä lukiossa kevyimmilläni 41/157 ja minulla oli kyllä ihan säännölliset kuukautiset. Kuppikoko oli 70B.
Jep, jonkinlainen muoto se suorakin on...
Painoin teini-ikäisenä 43kg ja olen sinua pari senttiä lyhyempi. Ajattelin tuolloin olevani muodokas, mutta valokuvat paljastavat karun totuuden. Vaikka rinnat löytyivätkin, käsivarret, reidet ja lantio olivat täysin olemattomat. Silmissä näkyi kärsimys, vähän myöhemmin olinkin jo sairaalassa, kun lopetin syömisen kokonaan.
Hmmmm. Onpa jännä työporukka, kun yhtä työkaveria oikein vaa`an kanssa aletaan punnita.
Ei mulla muuta.