Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä teillä menee ns. roolit päinvastoin miehen kanssa?

Vierailija
26.01.2014 |

Meillä esim. mies föönaa hiuksiaan (irokeesi) ja käyttää muotovaahtoa ja lakkaa, minä en.

Huvittaa jos joku ystäväni vaikka kysyy, että saako lainata hiuslakkaani, niin vastaan että lainaa vaan mutta se on kyllä miehen. :D

Muilla mitään vastaavia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa leivoksia ja joutuu tarkkailemaan linjojaan.

Vierailija
2/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosi puhelias ja itse olen aika hiljainen. Kylässä mieheni on se joka kahvipöydässä löpisee naisten kanssa kun itse istun miesten kanssa hiljaa sohvalla telkkua katsellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mene roolit päinvastoin, meillä minä teen itse kaikki. Mies ei osaa tehdä mitään ns. miesten saati naisten töitä. Minä toimin meillä kokkina, rakennusmiehenä, putkimiehe, sihteerinä, siivoojana jne. Aikanaan miehen äiti lellinyt mieheni pilalle, mitään rakennustöitä ei saa tehdä koska "voi olla vaarallista". Arvatkaa ottaako pannuun? Ei sillä, tykkään kyllä näperrellä ja olen käsistäni kätevä, hyllyn kasaaminen tai vessan putken avaaminen käy suht näppärästi.

Vierailija
4/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan kaikki tietotekniikkaan liittyvät asiat, asennan ja päivitän. Mies on ihan tumpelo niissä asioissa.

Mies tekee parempaa ruokaa kuin minä.

Vierailija
5/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kaikki pienet korjaushommat, lamppujen asennukset ja kaikenlaiset kokoamishommat. Mies käyttää suoristusrautaa, hiuslakkaa, kuivashampoota ym. tököttejä ja lakkaa toisinaan kynnet.. Mä en oikeastaan koskaan laita hiuksia (herkkä päännahka) enkä lakkaa kynsiä (työn vuoksi).

Mä myös tiedän autoista enemmän (ilmanpaineet, nesteet).

Vierailija
6/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää hämähäkkejä, mä jahtaan ja tapan ne. Samoin kun oli hiiriongelma, mä ne loukkuun jääneet tapoin. Mies on minua tarkempi vaatteiden suhteen. Sillä on kahta isompi vaatekaappi ja täynnä komeita pukuja/ paitoja. Kotimammana mua ei jaksa tommonen riikinkukkoilu kiinnostaa. Työvaatteina farkut ja t-paita :)

Vierailija
7/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on järjestelmällisempi ja minä taas boheemimpi.

Siksipä meillä mies siivoa enemmän ja useammin kuin minä :)

Vierailija
8/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat asiat missä meillä mennään perinteisemmän kaavan mukaan on auton remontit (mies), talon rakenteet ja sähköt (mies), talon pintarempat (nainen), polttopuiden hankkiminen (mies), ostokst (nainen). Tosin minä ostan myös elektroniikan, talon remonttitarvikkeet ja laitteet sekä hoidan autojen rahoitukskuviot...

Muuten sitten hommat päälaellaan... mies tykkää puuhata muksun kanssa - minä tietotekniikan, minä teen aloitteet seksiin jne 

Vierailija
9/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittaa meilkein aina ruoan, minä taas hoidan kaikki pikkuhommat missä tarvitsee työkaluja, esim. huonekalujen kokoamiset, taulujen/verhotankojen kiinnittämiset ym. seinien porailut, terassinkin rakensin viime kesänä lähes yksin. Ja lamppua mies ei varmaan osaisi edes vaihtaa, koska ei ole siä 20 vuoteen tehnyt...532

Vierailija
10/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua. Ei meillä ole mitään rooleja. Me vaan ollaan normaalisti.

Vierailija
11/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee meillä 85% ruoat, minä en osaa eikä kiinnosta kokata. Jos pitää tehdä vähäänkään eksoottisempaa kuin spagettisoossia, niin mies tekee. Ja hyvää tekeekin :)

Vierailija
12/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kerjää seksiä, minä en.

Vierailija
13/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu mun kainalossa tosi mielellään, mä en yhtään malta olla sen kainalossa viittä minuuttia pidempää.  

Vierailija
14/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:27"]

Meillä vaimo kerjää seksiä, minä en.

[/quote]

no miten tää liittyy mihinkään? normaalisti mies ja nainen haluaa yhtä paljon seksiä.

Vierailija
15/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on poissa töistä lasten sairastuessa, minä en.

Vierailija
16/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan tuplaten ja teen pidempää päivää, mies on enemmän kärryillä lasten asioista, kokkaa ja hoitaa ruokaostokset noin 90% ajasta. 

Vierailija
17/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, meilläkin mies tekee 95% ruoista mutta ei se sillä tavalla mene "päinvastoin", kun ei ole mitään ns. miesten töitä joita minä sitten tekisin vaan itse hoidan sitten siivoukset. 

Mies haluaa enemmän läheisyyttä, iltaisin aina huutelee sängystä että tule jo halaamaan. Tykkään kyllä olla miehen kainalossa mutta en nukkua. Mies myös valittaa, kun käyn kavereiden kanssa iltamenoissa, haluaisi viettää minun kanssani aikaa. Myös lomat haluaisi viettää yhdessä. Itse nautin yksinolosta, jos mies on jossain. 

Vierailija
18/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan enemmän kuin mieheni. Mieheni osaa ommella, minä en. Hän on kätevä käsistään muutenkin: korjaa, rakentaa, kokoaa yms. Minä siivoan ja laitan ruoan ja nalkutan. ;)

Vierailija
19/51 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on  romanttisempi kuin minä. On myös meistä  siistimpi, tosin samalla tavalla kuin jollain aiemmalla, että tavaroiden pitäisi olla järjestyksessä mutta puhtauteen ei kiinnitä niin huomiota. Minulla on vähän parempi palkka, vaikkakin nettopalkassa ero on ihan mitätön.

Aika monessa asiassa menee perinteisesti, rempat ja korjailut, tietokoneet ja autoasiat kuuluvat enemmän miehelle. Minä kyllä saan lamput kattoon, koottua huonekalut ja tehtyä pikkukorjauksia, mutta miehelle on tärkeää tehdä nämä "miesten työt".  Minä ompelen asiat.

Vierailija
20/51 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan tuollaista, mutta meillä minä hoidan kodin remontit pääosin. Mies hoitaa taas pihan ja puutarhan.