Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan varauduttu lapsenlapsiin vaikka

Vierailija
26.01.2014 |

omat lapset vielä alle 14-vuotiaita. Meillä on lipasto jossa heidän vanhoja vauvanvaatteita, peittoja yms. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

freaky

Vierailija
2/5 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lapsesi eivät halua omia lapsia? Minä ja siskoni olemme näillä näkymin jäämässä molemmat lapsettomiksi. Olisimme kokeneet tuollaisen painostamisena. Jokaisen tulee saada tehdä tärkeimmät elämänvalinnat itsenäisesti ja vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä tuollainen.. Kyllä minunkin vanhempani säästivät kaikki vauvavaatteeni ja duplot yms. ilmeisesti lapsenlapsia ajatellen. Ja vanhempani eivät tod. koskaan tuputtaneet minua hankkimaan lapsia, saivat itsekin meidät kolmekymppisinä. Ovathan ne muistoja, jos ei lapsenlapsia tule :)

Vierailija
4/5 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea! :-) Itse olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen jos omat vanhemmat olisivat myös säästäneet niitä lapsiani varten. Ja he ovat aina olleet tietoisia että tulen niitä hankkimaan, olin teininä aina hoitamassa tuttujen vauveleita!

Vierailija
5/5 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:41"]

Ihana idea! :-) Itse olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen jos omat vanhemmat olisivat myös säästäneet niitä lapsiani varten. Ja he ovat aina olleet tietoisia että tulen niitä hankkimaan, olin teininä aina hoitamassa tuttujen vauveleita!

[/quote]

ja lapsenhoitoinnostuksesi oli tae siitä, että sinun on myös mahdollista saada niitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme