Inha/nolo juttu
Kerronpa nyt teille kaikille inhottavan jutun, joka veti ensin sanattomaksi. mutta joka on nyt pakko purkaa pihalle.
Minulla on anoppi, joka on kävelevä muumio. Epäterveelliset elämäntavat, ylipainoa reilusti, suolistovaivoja, vetää tupakkaa kuin korsteeni, diabeetikko jne jne... Näiden em. juttujen vuoksi on siis valveunessa kaiket ajat.
Anoppi päätti tulla visiteeraamaan, vaikka on sairaslomalla ripulivaivojensa takia, selitti kyllä tarkkaan että joutuu yölläkin käymään sitten peiskalla ja toivottavasti ehtii, kun oli pari yötä sitten tuutannut kotona housuun.
Meikäläinen meni aamulla suihkuun, huomasin pyyheeni lattialla ja ajattelin, että 3-vuotias poika on heittänyt sen taas lattialle. Kun suihkuttelun jälkeen aloin itseäni pyyhkimään, tulvahti pyyhkeestä hemmetinmoinen k*usen ja p*rseen käry. Heitin pyyhkeen samantien nurkkaan ja kipitin hakemaan toisen.
Anoppi sitten kävi selittämään, että oli yöllä taas ripuloinut niin maan vietävästi, kuluttanut paperit ja tämän takia joutunut pesemään ahterinsa ja pyyhkimään sen käsillä olleeseen pyyhkeeseen. Olipa sen sitten jättänyt lattialle.
Joo, semmonen tarina se. Olen siis virallisesti miniä, joka on epävirallisesti haistanut anopin peräaukkoa.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:49"]
Miten se pyyhe voi haista, jos anoppi oli juuri pessyt itsensä? Vai alkaako teidän omatkin kylpypyyhkeet haista perseelle ja kuselle kun kuivaatte itsenne suihkun jälkeen? Ei minun ainakaan ala.
[/quote]
Jaa-a, veikkaanpa, että niitä pesutapojakin on useammanlaisia. Ja jos on kovin iso ja poimuinen alapää pestävänä, voi olla että sinne jää hajuylläreitä. Voithan tehdä empiirisen tutkimuksen, jos epäilyttää.
Ap täällä terve. Joo, mies on ollut kihloissa minua ennen. Sikäli mikäli se nyt mihinkään suuntaan tätä juttua liikuttaa...
Ja vielä tosiaan tuohon episodiin ja siihen, miksi kajosin lattialla olevaan pyyhkeeseen.. 3-vuotiaalla pojallamme on ikävä tapa, että tykkää repiä pesuhuoneen pyyhkeitä lattialle. toistuvista kielloista huolimatta. Se on hänestä hauska leikki, menee piiloon niiden taakse ja sitten pyörittää, jolloin tipahtavat. Menisi mun päivät pyyhkeitten pesemiseen ja lajitteluun, jos joka kerta heittäisin koneeseen.
Mutta joo, asian voi toki katsoa monelta kantilta ja myönnän, että hoksottimien olisi pitänyt olla tarkemmat jo aamutuimaan. Ei kyllä kieltämättä tullut mieleen, että anoppi takavärkin minun pyyhkeeseeni pyöräyttää. Tai että ei sano siitä, kun tiesi minun menevän suihkuun. Tai että ei heitä pyyhettä pyykkikoriin.
Onneksi aika parantaa haavat ja hajut, alan jo toeta järkytyksestä, enkä tarvinnut saikkua. Asianmukaisesti aion kyllä seuraavaan anoppivisiittiin valmistautua...
En kestä! =D Voi ap, kun suoltaisit tänne lisää matskua, say, vaikka nyt sitä tahtia kuin anopin äässi tuuttaa ripaskaa, noin kuvainnollisesti. Tuun ikuisesti fanittaa kierteisesti anopin peräaukkoa nuuskinutta miniää, nevö föget! =D
Ap tässä huomenta.
Kyllä, olen omituinen ja ylpeä siitä. Omituisella ihmiselläkin voi kuitenkin olla käytöstapoja, vaikka ei kaikilta muilta osin ympärillä olevia muuten muistuttaisikaan. Väittäisin omaavani ainakin keskivertotallaajaan hoksottimet. En todellakaan kyläillessäni heittäisi haarovälissä hangattua pyyhettä kehä... lattialle, sanomatta asiasta.
Eikä tarkoitukseni ollut valittaa ukko-anoppi -paketista, halusinpa vaan jakaa hajusuolan lailla sieraimet avaavan ja tajunnan täräyttävän kokemuksen muillekin.
Olen tässä miettinyt, että EHKÄ anoppini tekikin kaiken tahallaan? Tämä välähti mieleeni ihan äskettäin. Mikä on kansainvälisesti yksi pahimpia ukaaseja tyypille, joka rassaa hermojasi todella tiukasti? "Kiss my ass"! Niinhän minulle kävi. Anoppi olikin ehkä sen verran fiksu, että tiesi suoranaisen pyynnön olevan mahdoton toteutuvaksi. Ovela vanha kettu...
Hahhaa! :D Täytyy sanoa että jo on anopit. Mun anoppi aukoo vaan päätään, onneksi alapääjuttuja ei oo ollu.
:D hirveetä mutta hemmetin hauskaa.
Kuulostaa mun ex-anopilta! :D onko miehesi ollut aiemmin naimisissa?
En käyttäis lattialla lojuvaa pyyhettä. :)