Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en pääse sokerista eroon,?

Vierailija
21.10.2020 |

Pitääkö mun mennä hoitoon

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sokeriaddiktio ole verrattavissa heroiiniaddiktioon? Tai aivoissa näkyy samalla tavalla tai jotain.

Vierailija
2/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös sokeriaddiktio ole verrattavissa heroiiniaddiktioon? Tai aivoissa näkyy samalla tavalla tai jotain.

Muistan joskus kuulleeni, ettei sokeri aiheuta samanlaista riippuvuutta kuten esimerkiksi huumeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista syödä riittävästi, nälkäisenä ainakin minun on vaikeampi hillitä himoa. 

Jos on pakko syödä makeaa, syö vaikka xylitolpastilleja.

Vierailija
4/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjan Matti Nykäsestä ja se auttoi minua ymmärtämään, että suhteeni sokeriin on sama kuin Nykäsen suhde alkoholiin. Ei siitä pääse irti millään.

Vierailija
5/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myrkytin sen täysin, heitin ap:lle varmaan vitosen irtaripussin.

Tulee varmasti hinaamaan lisää  irtareita tai ainakin suklaata parin päivän sisään, asiakashankinta toimii!

Vierailija
6/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti syöt liian vähän ravitsevaa oikeaa ruokaa (esim. liian vähän hiilihydraatteja) ja / tai liian epäsäännöllisesti. Syö enemmän ja säännöllisemmin oikeaa ruokaa.

Vierailija
7/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on n. viikon ilman niin ei enää edes halua.

Olen ollut karkkihiiri viimeiset 6kk korona-aikana, nyt en ole syönyt pariin viikkoon eikä tee mieli. Nopeasti siitä pääsee eroon, vain ekat päivät ovat vaikeita mutta silloin kannattaa syödä kuivattuja luumuja, rusinoita ja hunajaa korvikkeena.

Korvaa se sokeri jollain makealla joka ei ole niin pahasta, muuten et pääse eroon.

Vierailija
8/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ryyppäämään. Aamulla kun heräät, niin tekee suolaista mieli.

Vierailija
9/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veren sokeripitoisuudet heittelevät, tekee helposti mieli sokeria.syö 3 tunnin välein niin sokeriarvot eivät heittele ja ei tee mieli sokeria.

Vierailija
10/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kasviksia, hedelmiä ja marjoja ruokavalioosi. Sinulla on selvästikin puutosta jostain sellaisesta ravintoaineesta, mikä esiintyy luonnossa samoissa paikoissa kuin sokerit. Esim. C-vitamiinin kanssa esiintyy yleensä joku sokeri tai muu nopea hiilari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän