Mielipide tästä miehen käytöksestä? (Tupakka ym)
Mies polttaa ja itse inhoan sitä tupakan hajua isosti. Tulee myös helposti pää kipeäksi kun joutuu haistelemaan sitä. Tänään mies istui autoon tupakka palaen ja käskin heittämään sen pois. Mies sanoi ettei aio heittää ja sanoi myös ”pidä v-ttu turpas kiinni”. Hyppäsin autosta ulos ja sanoin etten lähde mihinkään kun on tuollainen. Mies ei voi MITENKÄÄN ymmärtää tätä vaan sanoi että olen ihan sekopää.
Siis miten tämä homma nyt oikein meni
Kommentit (37)
Jos polttaa omassa autossaan, olet sekopää jos alat siitä naputtamaan.
Jos yrittää polttaa sinun autossasi, kiellä ihmeessä jo häiritsee.
Laittoihan ilmankierron päälle, että hajut varmasti pysyvät auton sisällä?
Ei ilmastoa saa saastuttaa.
Minä en tajua sitä, miksi ihmiset antavat kumppaninsa käyttää tuollaista kieltä. Kuvittele, että mies olisi ensitapaamisellanne käskenyt sinun v***u pitää turpasi kiinni. Mikä välillänne on muuttunut? Onko mies kiinnipitämisen arvoinen?
Niin, en minäkään haluaisi tai edes voisi olla tupakan kanssa samassa autossa. Nousisin pois ja tupakan jälkeen tuulettaisin auton kunnolla. Enkä sitten lähtisi kyytiin toista kertaa. Ajamaan en lähtisi ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua sitä, miksi ihmiset antavat kumppaninsa käyttää tuollaista kieltä. Kuvittele, että mies olisi ensitapaamisellanne käskenyt sinun v***u pitää turpasi kiinni. Mikä välillänne on muuttunut? Onko mies kiinnipitämisen arvoinen?
Niin, en minäkään haluaisi tai edes voisi olla tupakan kanssa samassa autossa. Nousisin pois ja tupakan jälkeen tuulettaisin auton kunnolla. Enkä sitten lähtisi kyytiin toista kertaa. Ajamaan en lähtisi ensimmäistäkään.
en minäkään tajua toisaalta kyseleekö ne miehet lupaa saanko puhua tällä tavoin vai puhuvatko vain.
Pidä vtu turpas kiinni on törkeää, toivottavasti oli ainoa kerta kun sanoi.
Kukaan aikuinen mies ei puhu tuolla tavoin. Kenkää antaisin.
Tupakoin itse mutta en koskaan autossa jossa on muitakin. Tosin en polta autossa ikinä muutenkaan.
Kyllä toiset ihmiset voi ottaa huomioon myös savukoidessaan. Ja jos mieheni sanoisi minulle vi.t .t.u pidä turpasi kiinni niin saisi pakata kamansa, oli syy mikä tahansa.
Miksi kenenkään pitää polttaa autossa, hyi. Ei haittaa jos ulkona käryttelee, mutta jos sitä tekee vaikka säännöllisesti autossa, niin se koko auto haisee tuhkikselta eikä sitä pinttynyttä hajua meinaa saada mitenkään pois, jos ajattelee vaikka auton myymistä joskus...
Vierailija kirjoitti:
Tämä, tuo kielenkäyttö ja muukin käytös on tosi epäkunnioittavaa sinua kohtaan. Poltan kyllä itsekin joskus, mutta en ikinä tekisi sitä kenenkään nenän alla, jota tiedän sen häiritsevän. Anna olla tuollaisen possun.
Vierailija kirjoitti:
Missään autossa ei polteta jos kyydissä on tupakoimattomia.
Jos mun muijani nalkuttaisi ja KÄSKISI minua heittämään röökini pois istuttuaan repsikan paikalle, muutaman kerran antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta jossain vaiheessa saattaisi kyllä ärähtää, nyt stana se turpa tukkoon tai ulos autosta, Tule taksilla perässä ellei kyyti miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun muijani nalkuttaisi ja KÄSKISI minua heittämään röökini pois istuttuaan repsikan paikalle, muutaman kerran antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta jossain vaiheessa saattaisi kyllä ärähtää, nyt stana se turpa tukkoon tai ulos autosta, Tule taksilla perässä ellei kyyti miellytä.
No sinäpä oikein saalis oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkään autoon jossa tupakoidaan, ei kannata ängetä ehdoin tahdoin kärsimään ja valittamaan tupakansavusta.
Ottakaa mieluummin vaikka taksi tai menkää bussilla.
Tupakoija ei röökaa autossa jossa ei polteta, jos istuu repsikan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos joku polttaa kotonaan. Pitääkö siellä omassa kodissakin olla tupakoimatta, jos tupakoimaton tulee käymään? Ei kai sinne autoon ja taloon ole pakko vääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun muijani rnalkuttaisi ja KÄSKISI minua heittämään röökini pois istuttuaan repsikan paikalle, muutaman kerran antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta jossain vaiheessa saattaisi kyllä ärähtää, nyt stana se turpa tukkoon tai ulos autosta, Tule taksilla perässä ellei kyyti miellytä.
Kukaan ei ole niin urpo että polttaa sisällä autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos joku polttaa kotonaan. Pitääkö siellä omassa kodissakin olla tupakoimatta, jos tupakoimaton tulee käymään? Ei kai sinne autoon ja taloon ole pakko vääntyä.
50 luvulla joku tupakoi sisällä asunnossa mutta ei kyllä sen jälkeen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun muijani rnalkuttaisi ja KÄSKISI minua heittämään röökini pois istuttuaan repsikan paikalle, muutaman kerran antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta jossain vaiheessa saattaisi kyllä ärähtää, nyt stana se turpa tukkoon tai ulos autosta, Tule taksilla perässä ellei kyyti miellytä.
Kukaan ei ole niin urpo että polttaa sisällä autossa.
Aika monikin polttaa. Kyllähän tuon näkee liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 luvulla joku tupakoi sisällä asunnossa mutta ei kyllä sen jälkeen enää.
Tiedän tyyppejä, jotka polttavat myös sisällä talossa. Tapailin yhtä tosi mukavaa miestä, mutta käydessäni eka kerran hänen luonaan kylässä tuli kyllä stoppi niille tapailuille. Hän siis poltti myös asunnossaan ja ihan varmasti myös autossaan. Tuo oli niin iso kynnyskysymys etten edes voinut harkita mitään jatkoaa.
Sanoin että kirjoittaa nettiin ja kysyy että oikeastiko hänen käytös on normaalia. Kun ei kirjoita niin kirjoitan itse. Kertokaa nyt miehelle että onko tuo ihan ok normaalikäytöstä ja vika muissa.