Miksi syöt sianlihaa??
Ensinnäkin sianliha on tosi pahaa. Maistuu jotonkin pilaantuneellä. Toisekseen ei ole oikein syödä eläimiä. Siasliha ei ole edes terveellistä. Ihmistä ei ole tarkoitettu lihansyöntiin.
Kommentit (31)
Miten siitä voi pitää?. Maistuu pilaantuneelle.
Mä tykkään mausta, mm. kinkusta ja kyljyksistä. Yleensä voileivälläkin mulla on aina kinkkua ja juustoa.
Halpaa ja kotona aina syötetty, vanha tapa. Ei osaa muutakaan.
Hyvää, halpaa, terveellistä. Jos maistuu pilaantuneelle, niin se on silloin pilalla. Tuore liha on hyvää ja oikein maustettuna jopa herkullista. Kyllä ihminen on jo aikojen alussa ollut sekasyöjä, syöden myös lihaa siinä missä kasvikuntaakin.
Hyvää ja helppo valmitaa sekä halpaa
Pekoni on tosi hyvää. Possu on maukkaampaa kuin kananrinta, ja possulla on ollut parempi elämä kuin broilerille. Nehän raukat tuskin pysyy seisaallaan.
Usein en syö, mutta kun sitä perheelle ruuaksi laitan, tulee siitä hyvää ruokaa, joka kelpaa takuulla koko porukalle. Muiden ihmisten makuasiat eivät minua oikeastaan kiinnosta tippaakaan, ainakaan ap:n tapaisten kirjoittamat täysin turhat kommentit. :)
Pidän punaisesta lihasta muuten paljon, mutta sika ja nauta ovat molemmat kauheaa paskaa. Sika varsinkin, inhottavan makeaa ja kumimaista riippumatta kuka sen kokkaa ja mistä se tulee.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:55"]Olen vegaani, en siis syö.
[/quote]
Sama.
Jos liha haisee pilaantuneelta on jääkaappisi liian lämmin tai kylmäketju on katkennut kaupassa tai kotimatkalla.
Sii pidät punaisesta lihasta, muttet siasta ja naudasta.? Siis jää jäljelle lammas ja osa riistaeläimistä...
Sian lihaa jalostetaan aika moneen muotoon, mielestäni kummallista jos jonkun mielestä nämä kaikki vaihtoehdot maistuu pilaantuneelta. Omaan suuhun ainakin pekoni, leikkele, joulukinkku, karjalanpaisti, sisäfilee ja palviliha on kaikki ihan eri makuisia, ja muutenkin pilaantunut on kyllä ihan oma makunsa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:08"]
Miten siitä voi pitää?. Maistuu pilaantuneelle.
[/quote]
Miten joku voi olla niin yksinkertainen, että kuvittelee oman makunsa olevan kaikkien ihmisten maku? Johtuuko se yksipuolisesta ruokavaliosta vai onko vamma synnynnäinen?
Toivottavasti liha, niin sian, naudan, lampaan jne., inhottaisi yhä useampaa ihmistä. Se säästäisi monta eläintä kurjalta elämältä ja kuolemalta täysin turhaan.
Lihan makuun vaikuttaa se, miten eläintä on kohdeltu eläessään. Stressiliha maistuu aivan erilaiselta kuin arvoisensa elämän eläneen eläimen liha. Kannattaa kunnioittaa sitä mitä syö ja syödä vähemmän mutta parempaa.
Syön possun filettä koska se on hyvää.
Viherpiipertäjille nauran räkäisesti päin naamaa.
Pidän sen mausta.