Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iphone 4 s monimutkainen/maksulliset ?

Vierailija
26.01.2014 |

Siis onko niin ,että moni maksaa mitä halun tohon mun kännyyn ? Latasin ton googlen siihen ,mutta miksi esim reittihaun kohdalla oli joku hinta ?? Onko sekin joka krt maksullista? Ei kyllä ollut tossa iphone 3 mallissa.Mites noi musiikit ja tuo NRJ kanava ei soi vaan mainostaa pelkästään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun latasin tuon googlen niin piti laittaa se salasana ja sen jälkeen tuli s-postiin varmennus jotain että olenko se minä ja edellisen ostoksen jälkeen ? Jos joku tietää tuon salasanan niin miten hän voi sitä käyttää hyväkseen ja mihin hän esim pääsee sillä ??

Vierailija
2/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kirjoitat noin epäselvästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kokea iphonen ja applestoren käytön vaikeaksi....?

Musta se on maailman helpoin käyttöliittymä.

Mitä sitten luulit? Siellä appstoresssa on ilmaisia sovelluksia pilvin pimein ja maksullisiakin niille jotka on valmiita niihin sijoittamaan. Sama asia kai GoogleStoressa.

Vierailija
4/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööh... pistät sen puhelimen kiinni koneesenn ja iTunes hoitaa loput....

Vierailija
5/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille :) ,tosiaan huonosti kirjoitettu ja yritän saada ladattuu edes jotain tähän kännyyn.Tuossa on jo se NRJ ,mutta eipä siinä kohdin soita musiikkia ,hetken tulee sitä mainosta ja siihen loppuu musiikki.

Vierailija
6/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä vaan ota vanhasta puhelimesta backupia ja laita lataa sitä uuteen puhelimeen?

Ei tarvi säätää yhtään minkään latausten kanssa.

Vierailija
7/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan mulla oli käytössä vanha käytetty iphone 3 missä oli kaikki valmiina ja nyt yritän tähän saada nyt ladattuu nyt ilmasta musiikkia ym ,Kiitoksia .Jos viitisitte vielä kertoa mitä kautta mentiin jos haluan vaihtaa sen salasanan.Jäi siis entiselle ystävälle tuo salasana ja suosittelevat vaihtaa vaikka myyjä dna naureskeli,että niin hänelläkin moni tietää ,parempi vaihtaa ,että ei sitten toinen lataille itselleen mitään mun piikkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän