Kiukkuinen vaimo, miten leppyytät?
Meillä tilanne päällä, minä tallissa, vaimo kiukkua täynnä sisällä.
Ps. En aloittanut riitaa, koska jos rehellinen on lauteilla jostain, niin....
No elämä on :-)
Kommentit (8)
Miksi lepytellä?
Kohta se suuttuu uudelleen kuitenkin. Parempi kun antaa olla vaan.
Minä lepyn jos siivoaa koko talon, ostaa kukkia ja suklaalevyn. Ehkä.
Heh, tietenkään et aloittanut riitaa :D mistä se vaimo on suuttunut? Lepyttely riippuu siitä. Jos se vaimo sen aloitti niin eikös sen pitäisi olla lepyttelemässä sinua?
Jos olit rehellinen esim. vaimon läskeistä, niin oli kyllä sun aloittama riita... Ensiksi menet sisälle ja pyydät anteeksi rumia sanojasi. Otat vastuun etkä syyllistä vaimoa siitä, että loukkaantui. Sitten hemmottelet niskahieronnalla ja teet jotain muuta extraa. Jatkossa pidät turpasi kiinni vastaavissa rehellisyyksissä.
Minä varaudun jo ennakolta, kun ennusmerkeistä aavistan että kohta vaimo haluaa suuttua. Olen niin kiltisti ja kunnolla, etten vain antaisi sitä ratkaisevaa kipinää raivolle. Teen siis kiusaa, pakko myöntää. Katselen vaieten, kun hän hakee ja hakee tekemisistäni aihetta ruveta kiukuttelemaan.
Munkin mies oli "rehellinen" mulle ja katsoi että hänellä on siihen oikeus ja vain minun parhaakseni mainitsi pikku vioista.
Rupesin sitten rehelliseksi itsekin ja muistan vittuilla mm. vatsakummusta ja miestisseistä.
Nyt on ukon naama nurinpäin :D
Panen aivot pihalle niin se ei enään muista miksi oli kiukkuinen
Mut saa rauhoitettua aika pitkälle tuomalla suklaata ja haluamalla keskustella asioista.