Mä olen kyllä sitä mieltä että raha ei korvaa sitä että työtunteja on yli 8 per päivä!
Tällä viikolla työtunteja kertyy noin 60h. En ymmärrä yrittäjiä jotka jaksaa tätä vuodesta toiseen mut respektit heille.
Kommentit (11)
Jos nauttii työstään niin 8 tunnin työpäivä hujahtaa hetkessä. Itse saan töistä muutakin kuin vain rahaa, saan sosiaalisia kontakteja ja rutiinia elämääni.
Olis kyllä outoa, jos vuorokaudessa olisi 8 tuntia aikaa olla tekemättä mitään, vaikka voisi nukkua tuon ajan. En muista, että moista olisi ollut yli 10 vuoteen.
Mulla on 9h. Tunnin ruokis jolla tee hevonkukkua, mielummin lähtisin tuntia aiemmin kotiin. Kahvitauoilla ehtii ihan hyvin syömään eväät.
Mä teen 12 tunnin työpäiviä, mutta niitä on kuukaudessa vain 12. Ihan siedettävää, vaikka päivä pitkä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 9h. Tunnin ruokis jolla tee hevonkukkua, mielummin lähtisin tuntia aiemmin kotiin. Kahvitauoilla ehtii ihan hyvin syömään eväät.
Tunnin ruokatauko on kyllä todella liian pitkä sellaisessa tapauksessa, että ei tarvitse lähteä työpaikalta mihinkään syömään. Ymmärrän jossain raksalla tai tietyömaalla kun sieltä pitää lähteä ruokapaikkaan ja mahdollisesti jopa odottaa ruuan valmistumista ja ehtiä ajoissa takaisin.
Mun lapsi on kohta täysi-ikäinen. Palasin töihin, kun hän oli 3-vuotias, ja siitä saakka olen tehnyt 30 tunnin viikkoa.
Työn pitää olla intohimo ja elämäntapa, jotta sitä jaksaa 8h/päivä 5/7
9tuntia sisältää tunnin ruokatauon (turha) ja siihen päälle 2h työmatkat... eli kolmesta tunnista saa yhtään mitään. Vituttaaa kun ei löydy lähempää töitä tai edes samalta suunnalta molemmille että vois muuttaa. Harkitsen kyllä pienentäväni työtunteja ensi vuodeksi jos saan säästöön tarpeeksi.
Naiset tekee lyhyitä päiviä, ottaa enemmän vapaapäiviä ja itkee kuinka miehet tienaavat enemmän kuin naiset :D
MGTOW!!!
mamugoldtier kirjoitti:
Naiset tekee lyhyitä päiviä, ottaa enemmän vapaapäiviä ja itkee kuinka miehet tienaavat enemmän kuin naiset :D
MGTOW!!!
Minä kyllä tienaan 30 tuntia / viikko työmäärällä reippaasti enemmän kuin mieheni, joka tekee pitkää päivää (ei ole yrittäjä).
En vaihtais mielenterveyttä ja aikaa rahaan kyllä.
Max 6h/vrk