Larppaako kukaan enää Harry Potter-maailmaa?
Vai oonko ainoa? Larppaan melkein 24/7 ja rakastan kaikkea Potteriin liittyvää.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, hei, hei! Ny et karkaa. Teetkö sie ite ne asut, vai ostatko? :o M25
En valitettavasti tee itse ;( olin aina huono käsitöissä, vaikka itse kuvataiteessa olen hyvä!
Osaisipa tehdä itse omat asut.. Mä etsin kaupoista sen tyylisiä vaatekappaleita, jotka sopii mielestäni hyvin Pottermaailmaan tai muistuttaa mua Pottereista. Sitten yhdistelen niistä kokonaisuuksia.
On mulla myös ihan Briteistä Harry Potter-kaupasta tilattu Luihuisten kouluviitta, kravatti ja kaulahuivi. :)
Taikasauva on kustomoitu mun piirtämän kuvan mukaan ja tilattu USA:sta.Sie otat tuon Harry Potterin tosissaan! :) Ite oon aina ajatellu tehä hobitti-asun alusta loppuun (paitsi peruukki), mut en ole ikinä saanu alotettuu. Meinasitko ostaa Hogwarts Legacyn, ku se ilmestyy? :) M25
Go for it! :) Sellaiset hobitti-jalat ois aika makeet tossuina!
Mä harkitsen kyllä vakavasti tuota Legacya. Mä en oikein koskaan oppinut pelaamaan videopelejä, viimeisin peli, jota olen pelannut oli vuonna 2002 ilmestynyt Harry Potter ja salaisuuksien kammio PS2 :’D Tekniikka parantunut HIEMAN tuosta, hah!
Miul on jo sellaset aamutossut, olis kiva tehä tollaset iha ite. :) Juu, 18 vuotta on pitkä aika. :D Tuo peli vaikkuttaa tosi mielenkiintoselta, potentiaali o paljo! Jos pikkupoikana olis nähny jotaki tollasta, nii olisin ollu iha myyty. :D Jos toi on sellane, et siihe voi uppoutuu tarpeeksi hyvin, nii sit hankin. M25
Tottakai, mutta lähinnä mielikuvituksen voimin - se on minussa vahvana :) Mulla ei oo ollu samanlaisia Potterhulluja kavereita enkä oo hengannu Potteraiheisilla palstoilla niin ei oo tullu hankittua mitään oheismateriaalia. Mutta maailma on laaja mielessäni :)
N28
Hu
Hu
Huuuuuuuuuuuuuuutista!!!!!!