Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä hoidosta hakiessa käydä siinä vaiheessa vielä vaihtamassa sisällä vaatteita?

Vierailija
21.10.2020 |

Joo, ei ole oikeasti iso ongelma, kun ihmiset kuolee koronaan, mutta... tympäsee vaan, kun on annettu ymmärtää, että ei olisi sopivaa käydä vaihtamassa sisällä vaatteita. Kun haen mielelläni silloin tällöin lapsen eskarista kävellen, mutta koska kävelymatkaa on aika paljon, olisi kiva vaihtaa kurikset ja kumisaappaat pois ensin ja vähän huuhtaistakin. Onnistuuhan se joten kuten pihallakin, mutta vähän hankalaa ja sotkuista kuitenkin. Autolla hakiessa helpompaa, kun voi viskoa likaiset vaatteet takakonttiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempia sisälle, jos pakko tulla niin maski naamassa. Onhan se hankalaa, mutta tehdään nyt suositusten mukaan.

Vierailija
2/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aleta odotteleen että lumihiutale saa toiset vaatteet , menis ylitöiksi.

Jos sovittu että haet klo 1700,niin se ei ole 1715 vaatteiden vaihtoa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esikoululaisella 1km kävely ja niissä vaatteissa kävelee jotka on päällä, eli kurahousut pois vasta kotona sisään tullessa. Jos jää kotona vielä pihalle, pitää ne siinä päällä, vaikka muuten ei kovin paljoa käytetä kuravaatteitta kotona. Ei niistä nyt mitään haittaakaan ole, että pitäisi erikseen ruveta riisumaan.

Vierailija
4/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö no minä kyllä painelen sisään jos tarvitsee, ja ihan ilman maskeja.

Vierailija
5/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä 

Vierailija
6/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tulihan se sieltä. Minä minä minä minä. Noku minä vaan. Minä.

Vierailija
7/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ymmärrä, miksi ihan aikuisen toimesta pitää lapsille opettaa että kamalat kurahousut heti pois kun ei ole pakko. Ei ne ole kamalat ellei joku opeta että ne on kamalat.

Vierailija
8/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl ymmärrä, miksi ihan aikuisen toimesta pitää lapsille opettaa että kamalat kurahousut heti pois kun ei ole pakko. Ei ne ole kamalat ellei joku opeta että ne on kamalat.

Juu ei meilläkään kukaan lapsi valita. Välillä itse pähkäillään, että laitetaanko lapsille kurahousut vaiko ei ku kelit vähän siinä ja siinä. Eskarit saavat sitten itse valita, että laittavatko ja saavat touhuta rauhassa ja rämpiä puskissa etc vai leikkivätkö siistejä leikkiä. KAIKKI haluavat laittaa. Ei tämä kurahousuvastaisuus ainakaan lapsista lähde.

Vierailija
9/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä meidän päiväkodissa saa aikuiset tulla odottamaan eteiseen, kun lasta haetaan! Siis yhden perheen aikuiset kerrallaan. Ja siinä onnistuu vaatteiden vaihdot ym.

Vierailija
10/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei meilläkään kukaan lapsi valita. Välillä itse pähkäillään, että laitetaanko lapsille kurahousut vaiko ei ku kelit vähän siinä ja siinä. Eskarit saavat sitten itse valita, että laittavatko ja saavat touhuta rauhassa ja rämpiä puskissa etc vai leikkivätkö siistejä leikkiä. KAIKKI haluavat laittaa. Ei tämä kurahousuvastaisuus ainakaan lapsista lähde.

Jep arvaa nolottiko itseäni, kun tajusin ajatelleeni meidän ekaluokkalaisen tytön puolesta, että ei hän enää halua kuravaatteita. Sitten kun pikkusiskolle oli ostettu uudet, tämä ekaluokkalainen ihmetteli, miksi hänelle ei ostettu. Onneksi sain tilanteen paikattua esittämällä, että ai olikos ne sinunkin jo jääneet pieneksi. Ja mentiin heti seuraavana päivänä ostamaan uudet.

Vierailija
11/11 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tulihan se sieltä. Minä minä minä minä. Noku minä vaan. Minä.

Jaa mää vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän