Onko 25v. mielestäsi nuori äiti?
Kommentit (14)
Minusta tuo on ns. normaali-ikäinen äiti.
Ei nuori, muttei vanhakaan. Hyvän ikäinen.
Ei nuori, vaan ihan kuten edellä mainittiinkin ihan normaali-ikäinen äiti.
Kuulostaa nuorelta, vaikka fyysisesti on aivan mainiossa lapsentekoiässä.
Mielestäni nuori kun mietin omaa tilannettani - en voisi kuvitella olevani äiti vielä vuosiin. Mutta ei 23-vuotias tietenkään ole mitenkään liian nuori äidiksi :) Jokainen tekee omat valintansa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:51"]
Mielestäni nuori kun mietin omaa tilannettani - en voisi kuvitella olevani äiti vielä vuosiin. Mutta ei 23-vuotias tietenkään ole mitenkään liian nuori äidiksi :) Jokainen tekee omat valintansa.
[/quote]
25 tarkoitin.
Kuin oma äitini, ok ja siihen aikaan yleistä. Nykypäivänä on kuitenkin nuori äidiksi.
No jos ensisynnyttäjien keski-ikä on 28, niin 25-vuotias on nuori äiti, ei tietenkään liian nuori.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 23:56"]
On ja sossun tuilla elää
[/quote]
Vaikka itse oletkin tehnyt niin, uskoisin suurimman osan 25-vuotiaista pärjäävän ilman sossua. Vaikka provoahan tuokin kommentti taas oli.
Enpä tiedä. Mulle syntyi toinen lapsi, kun olin juuri täyttänyt 25v. Toki nyt ajatellen olin lapsellinen, mutta lapset meni jo silloin kaikessa etusijalle.
Nykyään on nuori äiti. Moni nainen haluaa elää omaa elämäänsä ennen kuin alkaa äidiksi, ja erittäin hyvä niin. Hienoa, että ollaan edistytty sillä tavalla.
Tulin äidiksi 23-vuotiaana. Siihen mennessä olin asunut viisi vuotta ilman vanhempia, yhden vuoden ulkomailla, opiskellut kolme vuotta amk:ssa, matkustellut Aasiassa kuusi kertaa ja ympäri Eurooppaa useita kertoja, mennyt kihloihin, pitänyt huolta koirastani neljä vuotta ja ollut opiskelujen ohessa töissä useita vuosia, bruttotulot olivat 26 000e sinä vuonna kun sain kesken opintojen lapsen. Olin lapsen kanssa vuoden kotona, valmistuin ja pääsin siitä vuoden päästä yliopistoon. Nyt odotan toista lasta, taas kesken opintojen!
25-vuotta on mainio ikä tulla äidiksi!
Ei! Ei ole nuori.. ennenvanhaan lapset tehtiin 15-23vuotiaana.