Ketä enää kiinnostaa Aku Louhimiehen ohjaamat seksielokuvat? Taas yksi tulossa
Kommentit (96)
Laittaako Aku taas asianajajan perään kun ei tykkää naisten mielipiteistä hänestä?
Aivan loistavaa, hienoja leffoja tekee ja kyllähän seksi aina kiinnostaa.
Odotus, elokuva jossa on maailman historian tylsin juoni? Kun jo Traileria katsoessa unettaa. Onko tuolla Louhimiehellä dementia vai mistä on kyse? Pakkomielle päästä tiirailemaan alastomia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Louhimiehellä dementia vai mistä on kyse? Pakkomielle päästä tiirailemaan alastomia ihmisiä?
Eikohän tuo ole kysymättäkin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Odotus, elokuva jossa on maailman historian tylsin juoni? Kun jo Traileria katsoessa unettaa. Onko tuolla Louhimiehellä dementia vai mistä on kyse? Pakkomielle päästä tiirailemaan alastomia ihmisiä?
Kukapa ei haluaisi alastomia naisia tiirailla. Paitsi läskejä.
Eiköhän tuo Louhimies ole läksynsä oppinut. "Ongelma" on ollut lähinnä toimintatavoissa, tuskin on enää. Kyllä ne näyttelijät siellä täysin vapaaehtoisesti töissä ovat, ei niihin leffoihin kukaan pakota menemään. Sitäpaitsi aina voi irtisanoutua jos ei työpaikka miellytä.
Oliko klikissä kerrottu ketkä elokuvaa tähdittävät ?
Katsokaa Matti Ijäksen Pilkkuja ja Pikkuhousuja Yle Areenassa. Siinä pannaan kunnolla alasti ja paljaalla. Ihme, ettei mielensäpahoittajat ole jo vaatineet poistoa. Pääroolissa loistava Paavo Pentikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi alastomia naisia tiirailla. Paitsi läskejä.
Eiköhän tuo Louhimies ole läksynsä oppinut. "Ongelma" on ollut lähinnä toimintatavoissa, tuskin on enää. Kyllä ne näyttelijät siellä täysin vapaaehtoisesti töissä ovat, ei niihin leffoihin kukaan pakota menemään. Sitäpaitsi aina voi irtisanoutua jos ei työpaikka miellytä.
Siinäpä malliesimerkki elokuvia tissien ja panokohtauksien takia katsovasta peräkammarin pervosta.
Jos Aku Louhimies ohjaisi lasten elokuvan olisi siinäkin varmasti joku panokohtaus. Hänen leffat on muutenkin enemmän tai vähemmän suunnattu teineille.
Minä ainakin olen kiinnostunut ja menen katsomaan heti kun mahdollista. Aku Louhimies on hyvä ohjaaja ja ärsyttää kun joutui turhanpäiten lokakampanjan kohteeksi. Ja ikääntynyt rouvashenkilö olen.
Hyvän elokuvan kaksi kriteeriä: Ammutaan joku, tai pannaan jotakuta. Jos molemmat toteutuu, on kyseessä mestariteos.
Matleenan karvoitus Levottomissa (2000), huh!
Siinä miehessä on jotain outoa..
Samoin kuin Teuvo L., Axl Smith. Sanokaa mun sanoneen..
Kyllä minä ainakin olen kiinnostunut. Katsoin jokin aika sitten Louhimiehen ohjaaman sarjan Rig 45, ja oli kyllä mielestäni hyvä. Löytyy viaplaystä jos jotain kiinnostaa.
Täällä haukutaan jo leffa, vaikka ei ole edes juttua siitä lukenut, saati traileria katsonut👍🏼
Pakkohan sitä ei ole katsoa, eikä siitä tarvitse tykätä. Turhaa ininää vaan valittaa asiasta, josta ei oikeasti edes tiedä mitään.
Minkä verran Rig45:ssä oli intiimikohtauksia?
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran Rig45:ssä oli intiimikohtauksia?
Jos se olisi ollu myös käsikirjoittaja niin varmaan olisi ollut monta, mutta oli pelkästään ohjaaja eikä päässyt kuvaamaan lempikohtauksiaan.
No ei nyt mitkään eroottiset elokuvat kiinnosta varsinaisesti, mutta en mä tajua mitä pahaa siinä on, jos jossain leffassa vaikka näytettäisiinkin alastomuutta (jos se liittyy jotenkin juoneen). Alastomuudella mässäily on turhaa, mutta jos jokin seksikohtaus näytetään luonnollisen tuntuisena, se on mielestäni ok. Louhimies on ihan ok, ja saa mielestäni vähän liikaakin kuraa niskaansa. Onhan se käyttäytynyt typerästi ja ylittänyt rajoja, mutta ei se nyt mikään idioottikaan ole.
Louhimiehen koko ura on alastomuudella mässäilyä ja se ei ole ihan ok.
En tiedä onko idiootti, mutta täysi pervo se ainakin on.
Se patologinen tirkistelijä on kotimaisen elokuva-alan vastenmielisin hahmo, enkä arvosta ketään joka tekee yhteistyötä sen kanssa 2020.