Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten purkkaidentiteetit

Vierailija
21.10.2020 |

Ei ketään muuta täällä häiritse ihmisten kailotus kevyin perustein että ovat jotain? Joku tulee Suomeen rahaa ottamaan = vau olen yhtäkkiä suomalainen. Kantasuomalainen pykää makkariinsa buddhapatsaan = olen tosi syvällinen. Perusaasi ostaa jotain reilun kaupan tuotetta ja luulee olevansa joku maailman pelastaja.

Ennen kuin ammutte niin hienoa että ihmiset tekee asioita (ja parhaimmillaan omalla pienellä osuudellaan edistää hyviä asioita), mutta ne *lausumat* joita he tekee näiden asioiden perusteella. Ihan kuin olisivat keksineet suhteellisuusteorian kun on niin iso oivallus. Ei, et ole minkäänmaalainen siksi että menet nauttimaan sinne asioista. Minusta ei tule karibialaista vain siksi että tykkään lämpimästä. En ole fiksumpi siksi että juon jotain matchaa kaiket päivät. Eikä se anna minulle jujutsutaitoja tai mitään muutakaan.

Voisitteko tämän sijaan vain olla tosi kiitollisia jos löydätte jotain hyvää ettekä paukutella henkseleitä siitä ihan kuin olisitte itse keksineet jotain hienoa? Hävettää ihan sikana tällaisten puolesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mä olin valmistautunut kertomaan purkkaidentiteettini, joka on: salmiakki. Mm salmiakkipurkkaa!

Vierailija
2/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh mä olin valmistautunut kertomaan purkkaidentiteettini, joka on: salmiakki. Mm salmiakkipurkkaa!

Eiks sun identiteetti ole aika haavoittuva jos salmiakkipurkka yhtäkkiä katoaisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotin jotain analyysia tavasta miten purkka syödään.

Aika pettymys.

Vierailija
4/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai nyt alaklikit oikeasti luule että jostain syvällisestä on ihmisten identiteettijauhannassa kyse? Ihmiset on sopuleita ja ottaa pisteet mistä irtoaa.

Vierailija
5/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosta uudesta purkkasekoituksesta, jossa on vadelmaa, appelsiinia ja perinteistä piparminttua. Xylitol professional!

Vierailija
6/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt vähän jo harmittaa että tänne klikkaa ihmisiä jotka oikeasti ajattelee vain kirjaimellisesti purukumia. :) Ehkä ensi kerralla purkaton nimi ketjulle.

Ap

Vierailija
7/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen mainitsemasi toiminta ole jotain yksinkertaisten ihmisten hommaa? Minä en tunne ketään tuollaista yksinkertaistajaa, välillä netissä törmää näihin mutta en jaksa uhrata niille ylimääräisiä ajatuksia.

Otsikkoon: Oma purkkaidentiteettini on kolme hubba bubbaa kerralla

Vierailija
8/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan AINA rainbown mentolia tai piparminttua.

Vierailija
9/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen mainitsemasi toiminta ole jotain yksinkertaisten ihmisten hommaa? Minä en tunne ketään tuollaista yksinkertaistajaa, välillä netissä törmää näihin mutta en jaksa uhrata niille ylimääräisiä ajatuksia.

Otsikkoon: Oma purkkaidentiteettini on kolme hubba bubbaa kerralla

Minustakin on, mutta miksi sitten nämä kaikkein yksinkertaisimmat äänet pääsevät kaikkein julkisimmin hyväksyttyjen teemojen areenalle? Ihan oikeasti. Tähän perustuu kaikenlaisten ryhmien "oikeuksien" tai "näkyvyyden" ajaminen tänä päivänä.

Vierailija
10/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään tosta uudesta purkkasekoituksesta, jossa on vadelmaa, appelsiinia ja perinteistä piparminttua. Xylitol professional!

Tästä tuli myös mun suosikki!

Vierailija
11/11 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais kolahtaa aika moneen kun ainakin 12 saman tien murjottaa. Mutta ei tietenkään kommentoi kun ei mitään järkevää saa suustaan ulos. Hyvät yöt teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi