Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten itsekkyys vain kasvaa uusien sukupolvien myötä

Vierailija
21.10.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006676679.html

Tätä juttua lukiessa sitä vain hämmästelee tätä selittelyn määrää:

"Onnettomuuden jälkeen ensimmäinen mielikuva on se, näin isäni onnettomuuspaikalla. Sanoin, että älä katso minua noin."

Minä en voisi kuvitellakaan sanovani mitään tuollaista onnettomuuden jälkeen. Se osoittaa kykenemättömyyttä kohtaamaan tosiasiat ja omat virheet.

"– Menetin autoni hallinnan ja auto suistui ulos ikävin seurauksin. Nopeudestani en osaa sanoa mitään, mielestäni olen ajanut rajoitusten mukaisesti, tyttö jatkoi."

Lisää selittelyä ja suoranaista valehtelua ilmeisesti vailla täysin mitään omaa arvostelukykyä. Kyllä nyt jokainen joka ajaa tuollaista nopeutta 80 alueella tajuaa ajavansa ylinopeutta.

Käsittämätöntä että tämmöisten onnettomuuksien jälkeen yritetään luistella ulos vastuusta selittelemällä ja valehtelemalla kaikenlaista..

Hyvä selitys nykypäivänä näyttävät olevan muistamattomuus ja tietämättömyys, näillä pärjää vähän tilanteessa kuin tilanteessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä kehitystä on yleensä tukemassa omat vanhemmat, jotka kohtelevat omaa lastaan kuin maailman omistajaa. Ja tässä on sitten joskus lopputulos.

Vierailija
2/2 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua ole tässä maailmassa kasvatettu niin, että maailma on mahdollisuuksia täynnä ja täytyy elää täysillä vailla mitään harkintakykyä. Ja sitten jos vahinko sattuu, niin "oma järkytys" riittäisi ainoaksi rangaistukseksi.

Näinkö se lapsen kasvatus nyt sitten menee? Kun on lapsella vähän paha mieli niin antaa nyt sitten olla. Ja nyt aikuisena kohtelun pitäisi olla vastaavanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän