Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bilevaatteet yli 30v naisella

Vierailija
25.01.2014 |

Ok, eli siitä on aikaa kun pörräsin baareissa ja nyt olisi edessä pakkailua nimenomaan bilematkaa varten. Mutta mietin oonko jo liian vanha käyttämään sellasia vaatteita mitä pidän hienona..

katselin esim tälläsiä, korkkarit ja tunika noitten sukkisten kanssa, olisko teistä mautonta? http://www.huuto.net/kohteet/mustat-erikoiset-sukkahousut/298754965

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitöntä porukkaa täällä.

Vierailija
2/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheet!

Hiukan hei tyyliä jo tuossa iässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on noi kyllä mauttomat :D toimis ehkä Rihannalla

Vierailija
4/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso jeans.fi, tosi kivoja nuorekkaita ja halpoja vaatteita! Tän tyylisiä laitan usein itse bilettämään: http://www.jeans.fi/panacher-vaaleanpunainen-minimekko-p-16651.html . Muodikas ja seksikäs yksi-olkain malli. 

t. 34-v nainen

Vierailija
5/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti? Mutta jos aattelet että jossain yökerhossa ulkomailla. Eikö sittenkään olisi ok? Ehkä ei ne jossain Suomen pubissa tai baarissa menis..

Vierailija
6/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ikälopulta mummolta tollaisissa kamppeissa.  Laita mieluummin istuvat farkut, korkkarit joku kiva biletoppi - ei makkarankuoriosastoa kuitenkaan.

Vierailija
7/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei nelonen,

katsoin ton linkin, mitä pistäsit tuollasen topin kans? Paljaat jalat ois törkeet toihan on niin lyhyt. Mutta en tahdo tylsästikään pukeutuu. Ähhhh

t ap

Vierailija
8/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit esim. Stockan pukeutumisneuvojan juttusille, ei tulis ali/-ylilyöntejä. 

Vierailija
9/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:25"]

hei nelonen,

katsoin ton linkin, mitä pistäsit tuollasen topin kans? Paljaat jalat ois törkeet toihan on niin lyhyt. Mutta en tahdo tylsästikään pukeutuu. Ähhhh

t ap

[/quote]

Pitsilegginssit ja korkkarit!

Vierailija
10/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta tuntuu että stockalla neuvottais juuri sellasta tätityyliä... tahdon olla vähän rock. En kyllä silti naurettavakaan tahtos olla. Alkaa mennä hermo jo nyt. Oli niin helppoo 20+ pysty vetään mitä vaan niskaan >:O

Vierailija
11/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta laittakaas nyt linkkiä, millainen on kiva biletoppi? Aina sellaista ehdotetaan, mutta mulla ei ole aavistustakaan, millainen se on.

t. todellakin kelkasta pudonnut bilepukeutumisen suhteen

Vierailija
12/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti 4 /9, sellasta tyyliä vähän miettinytkin, mutta  noi pitsilegginsit kans mietityttää, nehän on kans läpinäkyvät ja hmmm silmiinpistävämmät ku tavalliset. Siis tollaset alkulinkkini revityt ei ok, mutta pitsi on?

Mielipiteet kiinnostaa, kanssanaiset :) vaikka se jää nähtäväks millasena lähen baanalle... kun en hirveen nolona :D

t ap

Vierailija
13/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä todellakin voisin laittaa nuo ap:n linkkaamat housut, jos vain olisi tyyliäni. Ikää on 33v.

Entäs jotku (teko)nahkahousut/leggarit? Paidaksi joku pitsitoppi ja korkkarit jalkaan. Ei todellakaan mitään tylsiä "istuvia farkkuja"!

Vierailija
15/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:35"]

Mä kyllä todellakin voisin laittaa nuo ap:n linkkaamat housut, jos vain olisi tyyliäni. Ikää on 33v.

Entäs jotku (teko)nahkahousut/leggarit? Paidaksi joku pitsitoppi ja korkkarit jalkaan. Ei todellakaan mitään tylsiä "istuvia farkkuja"!

[/quote]

:) huh, mulla ei enää niin syyllisen hölmö olo. Mäkin tykkään noista linkkini pöksist.

Enkä todellakaa pelkillä farkuilla aio bilettää...tai siis tietenki paitaki olis, mutta siis ei liian tylsät vaatteet

ap

Vierailija
16/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala millasia makuja ihmisillä on! Nuo sukkikset tai sitten jotkut pitsilegginsit, argh. 

Vierailija
17/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Ei tuollainen sovi minkään ikäiselle.

Vierailija
18/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Ei kukaan oikeesti tuollaista laita baariin, eihän?

Mulla oli viimeksi mustat tiukat kapealahkeiset housut, joissa vetskari takana, ohut musta leveäolkaiminen kivasti laskeutuva toppi (mitä lie tekokuitua?), näyttävä kaulakoru ja isot renkaat korvissa. Korkeat korkkarit.

Vierailija
19/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oli kahtena viime kertana:

- musta coctail-mekko (tämän tyylinen: http://handbagsoutletstores.com/images/Carolina-Herrera-Lace-Yoke-Cocktail-Dress-Black.jpg), hopeiset korkokengät ja hopeinen laukku. Hyvin vähän koruja, hiukset auki ja laineilla.

- mustat pillifarkut, tumman harmaat nilkkurit, löysä harmaa toppi ja "statement koru". Hiukset ponnarilla. 

Ikää 31.

Vierailija
20/37 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse parikymppinen, mutta yleensä baarissa mulla on joku kiva toppi/blouse ja farkut, joskus harvoin hame. Korkkarit on aina. Jos haluat olla rockimpi, niin laita vaikka korkeavyötäröiset mustat sortsit, sukkikset, joku kiva paita ja korkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi