Tuntematon mies sano mulle et oon läski
Eilen baarissa oltiin yhden pystypöydän ääressä isommalla porukalla. Yks mies oli ärsyttävä, ja yritin vältellä sitä. Noh, sit se haasto riitaa, ja sano mm. ton 'oot läski' kommentin.
Totesin siihen, et 'Entäs sitten!' Nyt harmittaa, et ois pitäny keksii jotain nasevampaa. Onko teillä ideoita?
Jos mä oon jonkun mielestä läski, suksikoon vittuun. En todellakaan haluu sellasen seuraa.
Terv. sopivasti lihava
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:40"]
Joskus vuosia sitten yks mies huuteli nakkijonossa mulle, et ton ei pitäis syödä kyl yhtään mitään. Teeskentelin, etten kuullu ja keskityin kaverini juttuihin. Ostin muuten tupla-annokset.
[/quote]
Olisit kysynyt, että tuliko mies ostamaan itselleen isompaa nakkia.
Tosin voi olla, ettei yöllisessä kiskajonossa kannata sanoa mitään takaisin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:28"]
Tästä on jo reilusti vuosia aikaa, mutta kerran baarissa mun kaverille joku täysin tuntematon mies sanoi ohimennessään "Mee läski kotiin laihduttamaan!" Kaverini kääntyi ympäri ja veti miestä nyrkillä nenään. Mies jäi sinne pitelemään naamaansa eikä sanonut enää mitään. Siisti lopetus mun mielestä, saattaa olla ettei sen illan jälkeen enää aukonut päätään ainakaan lihaville.
[/quote]
Mua kerran yksi urpo mies puristi mahasta baarissa ja sano, että oon ***** läski. No, olin normipainon ylärajalla, joten en edes "virallisesti" läski. Mun automaattinen reaktio oli vetää äijää avarilla poskelle.
Pahoitin kyllä mieleni todella siitä kommentista.
Mun mielestä kaikkein parhaiten toimii se, ettet välitä. Sanot vaikka vaan "okei" ja jatkat niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Miksi sun pitäisi jonkun tuntemattoman mielipiteistä tai puheista välittää? Ei niillä ole mitään arvoa ellet sä itse niille sitä arvoa anna. Ole niin kuin se tuntematon mies olisi sulle pelkkää ilmaa. Sinä olet omana itsenäsi aivan yhtä arvokas kuin me kaikki muutkin, et enempää etkä yhtään vähempää.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:31"]
Sanovatko nämä juntit ihmisiä myös esim. liian lyhyiksi, hevosnaamoiksi, kierosilmiksi, lättäperseiksi, köyhäksi, kehitysvammaisiksi tai mihin kuvaukseen nyt kukakin sitten sopii? Vai onko se lihavuus jotenkin ainoita asioita, joista ihmiset ihan aidosti kokevat tarvetta avautua?
[/quote]
Sanovat, valitettavasti. Ei koske pelkästää lihavia.
Tervetuloa todelliseen maailmaan.