Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies sano mulle et oon läski

Vierailija
25.01.2014 |

Eilen baarissa oltiin yhden pystypöydän ääressä isommalla porukalla. Yks mies oli ärsyttävä, ja yritin vältellä sitä. Noh, sit se haasto riitaa, ja sano mm. ton 'oot läski' kommentin.

Totesin siihen, et 'Entäs sitten!' Nyt harmittaa, et ois pitäny keksii jotain nasevampaa. Onko teillä ideoita?

Jos mä oon jonkun mielestä läski, suksikoon vittuun. En todellakaan haluu sellasen seuraa.

Terv. sopivasti lihava

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pidä minipili pääs kiinni tai mä istun sun päälles"?

Vierailija
2/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:23"]

Eilen baarissa oltiin yhden pystypöydän ääressä isommalla porukalla. Yks mies oli ärsyttävä, ja yritin vältellä sitä. Noh, sit se haasto riitaa, ja sano mm. ton 'oot läski' kommentin.

Totesin siihen, et 'Entäs sitten!' Nyt harmittaa, et ois pitäny keksii jotain nasevampaa. Onko teillä ideoita?

Jos mä oon jonkun mielestä läski, suksikoon vittuun. En todellakaan haluu sellasen seuraa.

Terv. sopivasti lihava

[/quote]

heh, läskit on omasta mielestään aina sopivasti lihavia tai vaan isoluisia..

:=DDDDDDDDDD

Läski on kumminkin läski, ihan sama mitä on omasta mielestään jos kerran on silminnähtävästi normaalipainoista lihavampi. Ei läski vähättelyllä katoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonu, että missä sun käytöstavat on ja, että noin ei puhuta hienolle naiselle. Tosin kuulostat kyllä aika teinixiltä.

Vierailija
4/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:25"]

"pidä minipili pääs kiinni tai mä istun sun päälles"?

[/quote]

Heh!

- ap

Vierailija
5/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo reilusti vuosia aikaa, mutta kerran baarissa mun kaverille joku täysin tuntematon mies sanoi ohimennessään "Mee läski kotiin laihduttamaan!" Kaverini kääntyi ympäri ja veti miestä nyrkillä nenään. Mies jäi sinne pitelemään naamaansa eikä sanonut enää mitään. Siisti lopetus mun mielestä, saattaa olla ettei sen illan jälkeen enää aukonut päätään ainakaan lihaville.

Vierailija
6/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halus nussia sua ja sinäkin sitä. 

Joskus se ilmenee tuollaisena ärsytyksenä. Fakta. 

Vierailija
7/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa seuraavalle kommentoijalle. Niin olen ja sinusta olen kuullut juttuja että sulla on alamittainen muna.

Vierailija
8/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ukkoa vaan vitutti, kun ei saanut sulta. Ei kai siihen muuta syytä voi olla, että sanoisi tuntematonta naista läskiksi.

Vierailija
9/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle: en väittänykkään olevani hoikka. Ja jos läski nainen ei miellytä, eiks se mies voi vaan siirtyä muualle pokaamaan niitä laihoja? En mäkään huutele tuntemattomille, et oot vitun ruma. 

-ap

Vierailija
10/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen kannata vaivautua vastaamaan mitään. Kertoo ihmisestä itsestään, jos tarvitsee toisten ulkonäöstä vittuilla. Jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
11/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tämä? Sinulla toimii näköaisti, ai kuinka hienoa. Pyysinkö kuitenkaan kommentoimaan ulkonöäni? Ja sitten heität takaisin törpön omista vioista, mukaanlukien käytöstapojen puute.

Vierailija
12/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit sanonut jotain sen ulkonäöstä. Jokaisesta löytyy jotain haukuttavaa, ja jos ei löydy, niin sitten voi vittuilla täydellisyydestä.

Älä mieti turhaan, hänellä oli vaan paha olla.

t. mies

Vierailija
13/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä saa ihmiset kuvittelemaan, että on ihan okei sanoa toisille hänen lihavuudestaan? Sanovatko nämä juntit ihmisiä myös esim. liian lyhyiksi, hevosnaamoiksi, kierosilmiksi, lättäperseiksi, köyhäksi, kehitysvammaisiksi tai mihin kuvaukseen nyt kukakin sitten sopii? Vai onko se lihavuus jotenkin ainoita asioita, joista ihmiset ihan aidosti kokevat tarvetta avautua? Ihanko oikeasti joku kuvittelee, ettei läski tiedä olevansa läski ellei joku käy varta vasten kertomassa?

Toki selvää on, että tällaisia kommentteja viljelevien ihmisten täytyy olla täysiä imbesillejä itse. Läski voi laihduttaa, imbesilli...ei taida voida itselleen mitään.

Vierailija
14/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:28"]

Tästä on jo reilusti vuosia aikaa, mutta kerran baarissa mun kaverille joku täysin tuntematon mies sanoi ohimennessään "Mee läski kotiin laihduttamaan!" Kaverini kääntyi ympäri ja veti miestä nyrkillä nenään. Mies jäi sinne pitelemään naamaansa eikä sanonut enää mitään. Siisti lopetus mun mielestä, saattaa olla ettei sen illan jälkeen enää aukonut päätään ainakaan lihaville.

[/quote]

Vau! Jos mä yrittäisin tota, tulis siitä vaan sellanen säälittävä tuuppasu, joka ei oikeesti satuttais ketään. Enkä tykkä riidellä, baarissa pitäis olla hauskaa?

-ap

Vierailija
15/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran yks mies sano kassajonossa. En saanut sanottua mitään, kun en ensin tajunnut, että se oli mulle, en nimittäin ole lihava. Mulla oli laskettelutakki päällä ja sen alla paljon vaatetta, siis sellanen vyötärövyöllä malli.

Vierailija
16/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:25"]

Terv. sopivasti lihava

[/quote]

heh, läskit on omasta mielestään aina sopivasti lihavia tai vaan isoluisia..

:=DDDDDDDDDD

Läski on kumminkin läski, ihan sama mitä on omasta mielestään jos kerran on silminnähtävästi normaalipainoista lihavampi. Ei läski vähättelyllä katoa.

[/quote]

Lirahtanut kusta pahemman kerran ja enempi kuin lusikallinen sekaan silloin kun isäs on sut singonnut alulle tänne maailmaan. Olis kyllä saanut sekin vajakkien baari-ilta ja pateettinen tunkkainen känninussinta jäädä väliin, jotta meillä muilla olisi täällä sitten tänä päivänä hitusen kivempi palsta.

Vierailija
17/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten yks mies huuteli nakkijonossa mulle, et ton ei pitäis syödä kyl yhtään mitään. Teeskentelin, etten kuullu ja keskityin kaverini juttuihin. Ostin muuten tupla-annokset.

Vierailija
18/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon jonkun mielestä läski, suksikoon vittuun.

[/quote]Eikös, jos oon jonkun mielestä läski, pitäkööt sen omana tietonaan!

Vierailija
19/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sä kuule turpas kiinni! Noin mä sanoisin, mutta joskus ei kannata sanoa mitään, olla vaan kuin ei kuulisi. Toiset voi olla agressiivisia. Jokainen läski kyllä tietää  olevansa läski. No onneksi en käy baareissa.

Vierailija
20/24 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuitenkin olisin läski kuin tuollainen idiootti kuin tuo kolmosvastauksen kirjoittaja. Ei tuollaista imbesilliyttä kompensoi mikään naama tai kroppa.