Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies sanoo näin naiselle?! Miksi?

Vierailija
25.01.2014 |

"Olis pitänyt kertoa jo paljon aikaisemmin sulle, että elän pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa" ja  vielä: "Olen todella pahoillani, etten voi vastata sinun erityiseen mieltymykseesi minua kohtaan" (siis ihan näillä sanoilla! En ollut todellakaan ehdotellut mitään tms.!?).

Taustaa: Meillä on ollut jo pitkään jonkilasta sanallista flirttailua työkaverin kanssa, mutta mitään "sopimatonta" ei kuitenkaan ole päässyt tapahtumaan. Olen aivan puulla päähän lyöty enkä osannut vastata tilanteeseen sopivasti. Ihan nolottaa mennä maanantaina töihin, vaikka en ole tehnyt mitään. En kestä tätä häpeää...:-(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:35"]

Tietysti voi olla, että mies on itse huomannut, että hänellä alkaa olla turhan paljon tunteita sua kohtaan, paljon enemmän kuin ap olit itse koskaan ajatellutkaan, ja mies parka on ajatellut, että koet samoin, ja koettanut sitten olla jotenkin "hienotunteinen" menettämättä omia kasvojaan. (Mutta pieleenhän se meni, olisi mieluummin vain muuttunut vähän vähemmän flirtiksi itse.)

[/quote]

Komppaan tätä, ehdottomasti.

Ehkä asian voisi koettaa purkaa pois väliltänne. Otat joskus puheeksi, sanot ettet ollut sellaista ajatellut vaikka pidätkin miestä mukavana ja hänen huumoristansa. Sanot vaikka, että ehkä pientä flirttiä voisi pitää jatkossakin yllä, ilman sen kummempia tavoitteita kuten ennenkin. Ehkä se keventäisi oloa kummaltakin?

Vierailija
2/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura mielummin sille typerälle äijälle. Se luulee itsestään liikoja. Tiputa alas, älä todellakaan häpeä mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 06:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:35"]

Tietysti voi olla, että mies on itse huomannut, että hänellä alkaa olla turhan paljon tunteita sua kohtaan, paljon enemmän kuin ap olit itse koskaan ajatellutkaan, ja mies parka on ajatellut, että koet samoin, ja koettanut sitten olla jotenkin "hienotunteinen" menettämättä omia kasvojaan. (Mutta pieleenhän se meni, olisi mieluummin vain muuttunut vähän vähemmän flirtiksi itse.)

[/quote]

Komppaan tätä, ehdottomasti.

Ehkä asian voisi koettaa purkaa pois väliltänne. Otat joskus puheeksi, sanot ettet ollut sellaista ajatellut vaikka pidätkin miestä mukavana ja hänen huumoristansa. Sanot vaikka, että ehkä pientä flirttiä voisi pitää jatkossakin yllä, ilman sen kummempia tavoitteita kuten ennenkin. Ehkä se keventäisi oloa kummaltakin?

[/quote]

Eikö näin juuri torjuttu nainen toimisi? Kannattaa vain jatkaa samaan tyylin kuin ennen ja joskus kysellä miehen suhteesta  :)

Vierailija
4/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on voinut alkaa miehen puolelta ihan vain tylsän työpäivän piristyksenä, ei siinä mitään pahaa ole. Ei ihminen ole retkussa jokaiseen, jonka kanssa flirttailee, ei edes AV-mamma(?). 

Jos mies kokee että ap on vienyt flirttailun yli sopivan rajan hän panee sen nyt poikki. Se, että hän ilmaisee itseään vähän hassusti tai kömpelösti, kertoo joko siitä, ettei hän osaa oikein ilmaista itseään tai sitten hän yrittää olla korrekti vähän kiusaannuttavassa tilanteessa. 

Mene vain reippaasti töihin, ap. Se oli pelkkää flirttailua. Voit ehkä löytää töistä uuden flirttailukaverin? 

Vierailija
5/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt mitään dramaattista ole. Flirtti on flirttiä. Mies omalta puoleltaan halusi ilmaista, että älä ota tätä liian vakavasti, olen varattu. Ehkä tosiaan alkoi pelätä itsensä tai sun puolesta, että juttu menee liian syvälliseksi. Ihan reilusti tehty vrt. siihen että antaisi toisen olettaa, että teillä vois olla jotain enemmänkin. Kun leikitte ihmissuhdepelejä, olkaan rehellisiä itseänne ja toista kohtaan. Sinuna ottaisin vinkistä vaarin ja lopettaisin sen flirtin seinään. Miksi ruokkia jonkun omahyväisyyttä turhaan?

Vierailija
6/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:21"]

Et missään nimessä häpeile yhtään mitään, sillä tunteella et tee mitään!

Olet aivan normaali miehelle, ja kun tulee sopivasti puheeksi, niin sanot, että hieman hämmästyit sen sanoista, koska olit kyllä pannut merkille, että mies flirttaili, mutta ettei sulla ollut muuten mitään erityisiä suunnitelmia miehen varalle.

Hymyile koko keskustelun ajan.

[/quote] Tää on hyvä!

Vierailija
7/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa vielä:

Miksi itse aloit flirttailla miehen kanssa, ap? Ajattelen tässä koko ajan että kun alkutalvi oli ainakin täällä etelä-Suomessa niin kammottavan ankea, niin flirttailu varmaan lisäsi työhyvinvointia. :)

Vierailija
8/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies siis sanoi "en voi vastata sinun erityiseen mieltymykseesi minua kohtaan", sehän sisältää oletuksen, että ap:lla on "erityinen mieltymys" ja miehellä ei. Siinä mies vääristelee todellisuutta sellaiseen muottiin, joka on hänen itsensä kannalta mahdollisimman imarteleva, ja jossa hän saa esiintyä sekä tavoiteltuna sydäntenmurskaajana että kunnon miehenä joka ei lähde (muka) ap:n peliin mukaan.

Kyse on vastenmielisestä valtapelistä ja minun mielestäni myös henkisestä väkivallasta. Veikkaan että mies on pateettinen peräkammarinpoika, joka on päässyt erittäin myöhään kiinni naissuhteisiin ja yrittää loppuelämänsä kompensoida tätä ja muita psyykensä ammottavia haavoja. Tunnen yksilön, jolle ap:n kuvaaman miehen käytös olisi sanamuotoja myöten tyypillistä. Tällaiselle tyypille itsepetos on elinehto. Hän tuskin koskaan viisastuu tai tervehtyy, mutta ap:n oman hyvinvoinnin kannalta olisi paras tehdä reippain sanakääntein selväksi, että mies on tulkinnut käsittänyt väärin. Kaikki ylimääräinen ystävällisyys kannattaisi myös lopettaa.

Vierailija
9/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kerran itselleni.. Kävin muutamilla deiteillä erään miehen kanssa. Hän oli hyvin innokas ja näytti viehätyksensä selvästi. Vaikka juttu luisti ihan ok, tajusin toisten treffien jälkeen, että en ole halukas tapaamaan häntä enempää. Soitin miehelle ja nätisti kerroin, että hän on mukava, mutta uskon ettei hän ole sopiva mies minulle, enkä minä nainen hänelle. Mies oli hyvin tuohtunut tästä ja hänestä olin velvollinen häntä vielä tapaamaan. Puhelu loppui aika kireästi, toivotin kuitenkin hyvät jatko elämät. Kolmisen viikkoa oli kulunut ja olin jo miehen unohtanut, enkä siis kertaakaan ollut minkäänlaisessa yhteydessä, kun sain mieheltä viestin. Viestissä hän kertoi, että on palannut yhteen entisen tyttöystävänsä kanssa ja toivoo etten häiritsisi koko ajan heidän onneaan, että hän ei ole kiinnostunut minusta.. Siis???!!!! Täh?? 

Hän ei siis kestänyt hylätyksi tulemista vaan omassa mielessään käänsi tämän tällaiseksi. Ilmeisesti selitti itselleen, että HÄN oli se, joka torjui. Voisiko ap:n tilanteessa olla kyse, josta samasta. Mies häpeää sitä, että on ehkä omassa mielessään kiinnostunut ja nolostuu, joten ottaa vallan käsiinsä ja torjuu, vaikka ei ole mitään torjutuksi tulemista.

Mitätön tarina, mutta tulipa lörpöteltyä:D

Vierailija
10/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viestissä hän kertoi, että on palannut yhteen entisen tyttöystävänsä kanssa ja toivoo etten häiritsisi koko ajan heidän onneaan, että hän ei ole kiinnostunut minusta.. Siis???!!!! Täh??"

Olisin vastannut, että tulikohan viesti väärään numeroon, kun yhteyksissä ei muutenkaan ole oltu ja toivottaisin onnea, kun hänkin on mennyt elämässään eteenpäin tms.

Vierailija
11/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:25"]

Hän ei siis kestänyt hylätyksi tulemista vaan omassa mielessään käänsi tämän tällaiseksi. Ilmeisesti selitti itselleen, että HÄN oli se, joka torjui. Voisiko ap:n tilanteessa olla kyse, josta samasta. Mies häpeää sitä, että on ehkä omassa mielessään kiinnostunut ja nolostuu, joten ottaa vallan käsiinsä ja torjuu, vaikka ei ole mitään torjutuksi tulemista.

[/quote]Juuri näin. t. 20

Vierailija
12/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teinkin eli toivotin onnea, mutta kovin nauratti. Treffailun tarkoitushan on katsoa, sovitaanko toisille. Ja, jos ei sovi ja asian ilmaisee nätisti, niin se ei ole mikään häpeä. On kuitenkin olemassa näitäkin miehiä, jotka pitävät itseään "Jumalan lahjana naisille"eivätkä voi ymmärtää torjutuksi tulemista, joten asia pitää edes itselleen kääntää toisin.

t: 21

Vierailija
13/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellinen ihmisten tulkitsija...tämä kuvaus osui kyllä niin nappiin!

-ap

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 10:53"]

Jos mies siis sanoi "en voi vastata sinun erityiseen mieltymykseesi minua kohtaan", sehän sisältää oletuksen, että ap:lla on "erityinen mieltymys" ja miehellä ei. Siinä mies vääristelee todellisuutta sellaiseen muottiin, joka on hänen itsensä kannalta mahdollisimman imarteleva, ja jossa hän saa esiintyä sekä tavoiteltuna sydäntenmurskaajana että kunnon miehenä joka ei lähde (muka) ap:n peliin mukaan.

Kyse on vastenmielisestä valtapelistä ja minun mielestäni myös henkisestä väkivallasta. Veikkaan että mies on pateettinen peräkammarinpoika, joka on päässyt erittäin myöhään kiinni naissuhteisiin ja yrittää loppuelämänsä kompensoida tätä ja muita psyykensä ammottavia haavoja. Tunnen yksilön, jolle ap:n kuvaaman miehen käytös olisi sanamuotoja myöten tyypillistä. Tällaiselle tyypille itsepetos on elinehto. Hän tuskin koskaan viisastuu tai tervehtyy, mutta ap:n oman hyvinvoinnin kannalta olisi paras tehdä reippain sanakääntein selväksi, että mies on tulkinnut käsittänyt väärin. Kaikki ylimääräinen ystävällisyys kannattaisi myös lopettaa.

[/quote]

Vierailija
14/36 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä "tiputtaa miestä maanpinnalle" tai selitellä sille yhtään mitään. Jatka eloa samanlaisena kuin ennenkin. Mun luonteeseen kuuluu flirttailu, jos joku olettaa sen tarkoittavan jotain, en muuta käytöstäni ihan vain kumotakseni sen käsityksen. Eikä tossa ole mitään noloa, ainakaan sulle.

Vierailija
15/36 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin onnellinen parisuhde voi olla, jos muille flirttailee. Riippuu toki minkä tyyppistä flirttiä on ollut ilmassa, mutta kuulostaa aika kusipäiseltä henkilöltä.

Vierailija
16/36 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee itsestään vähän liikoja. Jätä huomiotta, jatka kuin mittään ei olisi tapahtunut. Jossain välissä voisit todeta hänelle että hän taisi ymmrtää suhtautumiseisi vähän väärin, et todellakaan ole mitenkään yrittänyt iskeä häntä, vaan kyse ole tavanomaisesta ystävällisyydestä, kuten ketä tahansa kohtaan.

Vierailija
17/36 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille takaisin, että "olet tainnut käsittää jotakin aivan väärin". Asia on kuitattu sillä. Ja sehän on totuus.

Vierailija
18/36 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoinen tollomies. Oikeasti näitä miehiä on :D

Mulla oli nuorempana vastaava tilanne. Putosin aivan täysin enkä saanut sanaa suustani. Ko. herra ei todellakaan viehättänyt lainkaan, mutta jouduin olemaan tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
19/36 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä häpeile yhtään mitään, sillä tunteella et tee mitään!

Olet aivan normaali miehelle, ja kun tulee sopivasti puheeksi, niin sanot, että hieman hämmästyit sen sanoista, koska olit kyllä pannut merkille, että mies flirttaili, mutta ettei sulla ollut muuten mitään erityisiä suunnitelmia miehen varalle.

Hymyile koko keskustelun ajan.

Vierailija
20/36 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ei ole pahasta,hyvä et sanoi selväksi,ettei pidemmälle tahdo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan