Miten joku baywatch on aikoinaan voinut olla suosittu?
Todella huonoa näyttelemistä, huonot juonet eikä ne muijat siellä nyt niiiin hyvännäköisiä ole.
Kommentit (90)
Olin jenkeissä vaihtarina ysärillä. Ei todellakaan vastannut jotain high school sarjojen meininkiä! Joku kirjoittelee täällä ihan omiaan. Ihmisillä oli kyllä 2-3autoa per perhe, mutta ne taitaa olla siellä hieman halvempia kuin täällä bensan hinnasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin jenkeissä vaihtarina ysärillä. Ei todellakaan vastannut jotain high school sarjojen meininkiä! Joku kirjoittelee täällä ihan omiaan. Ihmisillä oli kyllä 2-3autoa per perhe, mutta ne taitaa olla siellä hieman halvempia kuin täällä bensan hinnasta puhumattakaan.
Olit mantereen kokoisessa 300 miljoonan ja 52 osavaltion maassa vaihtarina ja sen vuoksi tiedät, miten siellä joka puolella eletään. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Hieno sarja. Pahikset oli pahiksien näköisiä, kolmen päivän sänki, arpi poskessa ja yrmeä ilme. Hyvikset olivat kauniita ja komeita. Tarina päättyi käytännössä aina hyvisten voittoon ja silmänruokaakin oli. Epärealistista fantasiaa ja naiivi yksinkertainen maailma. Eli täydellistä TV-viihdettä. Alas on tultu sen jälkeen. Miten helvetissä joku jaksaa katsoa realitya?
Friikin panopuuhia ja "tosi" teeveetä, jossa pahnan pohjimmaiset on laitettu koko kansan naurettavaksi. Baywatchia katson paljon meiluummin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Silloin tavisduunari perheelläkin oli varaa kahteen autoon ja isoon taloon. Kiinteistökuplaa ei vielä ollut ja tankin sai täyteen parilla kympillä.
Ja etelä kalifornissa olin vaihtarina. Kyllä meininki oli tuollaista. Ei noita high school leffojen juttuja ihan tyhjästä olla vedetty.
Baywatch on ihan paras. Oli ja on.
Itse ihmettelen, miten olen fanittanut Charlie enkeleitä. Mutta ei kai silloin 70 ja 80 - lukujen vaihteessa ollut parempiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Silloin tavisduunari perheelläkin oli varaa kahteen autoon ja isoon taloon. Kiinteistökuplaa ei vielä ollut ja tankin sai täyteen parilla kympillä.
Ja etelä kalifornissa olin vaihtarina. Kyllä meininki oli tuollaista. Ei noita high school leffojen juttuja ihan tyhjästä olla vedetty.
Tossa vielä kuvia aidosta high school elämästä. Kyllä siellä oikeasti on kaikki jenkkifutispelit, cheerleaderit, home coming, winter formal tanssit ym ihan kuten leffoissa. Kampukset ovat tosi isoja kun oppilaita on tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mantereen kokoisessa 300 miljoonan ja 52 osavaltion maassa vaihtarina ja sen vuoksi tiedät, miten siellä joka puolella eletään. Kiva.
52 osavaltiota? Joku taitaa olla public schoolin uhri...
No onhan se ihan upea sarja. Ei ihme, että nykyäänkin kerää miljoonia katsojia ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ovat saaneet sen laajakuvaksi ja fullhd :ksi?
Baywatch on pääsääntöisesti kuvattu 35mm filmille, kuten suurin osa elokuvistakin. Varmaan pystyisi tekemään 4K-versionkin.
Hyvin aavistivat että kyseinen arvostettu laatusarja kannattaa kuvata kalliille 35mm filmille.
Luuletko, että 16mm filmille kuvattu elokuva kelpaa telkkariin tai mihinkään muuallekaan?
Nyt kun baywatch tulee maikkarilta, niin olipa mukava katsella sitä! Rento tunnelma, hasselhoff vedossa, aurinkoa, muotia, hyväkuntoisia ihmisiä jne. Tässä sarjassa on paljon hyvää. Hyvät musat kaupan päälle.
Isorintaisia kauniita naisia uikkareissa ja lihaksikkaita komeita miehiä ilman paitaa 👍
On huippusarja edelleenkin. Tosiaan suosittu sarja ympäri maapalloa. Jotenkin kodinomainen tunnelma. Kyllä sitä ennen osattiin tehdä viihdettä...
4s kausi juuri alkoi maikkarilla. Suomessahan on julkaistu vain 3 ensimmäistä kautta dvdllä suomiteksteillä.
On huippusarja yhä edelleen ja ei ole vanhentunut päivääkään. Yhäti hyvin katsottava sarja. Minä tykkään ja Hasselhoff tuo karismallaan tunnelmaa sarjaan.
Toivottavasti ei...