Mistä näit viimeksi unta niin, että muistat sen?
Kommentit (12)
No viiimeyönä näiin selllaista unta etttä peruskoulummme luokassamme olllut yksi eritttäin "rikollinen luonne" oliii josssakin vankikuljetuksesssa ja siiinä paljooon muuutakin siinä unesssa ja hänn ei totellut milllänn ja häntä joudutttiin ampumaaan useita kertoooja.
Mun isä kuoli 2v sitten. Näin hänestä muutama yö sitten unta toisen kerran sen jälkeen kun kuoli, siinä otin isää kädestä kiinni ja yritin sanoa hänelle jotain mutta puhe ei jotenkin tullut ulos. Eka hänestä näkemäni uni oli pari päivää kuolemansa jälkeen, siinä isä yritti sanoa minulle kovasti jotain, mutta en millään kuullut/ymmärtänyt mitä hän sanoo. Mitähän noikin symboloi..?
Näin unta että iloisesti kerroin ystävälleni olevani raskaana (3lapsi) jakukaan ei onnitellut minua. Oli vain kiusallinen hiljaisuus.. Sitten samassa unessa oli eksä, joka syytti minua sen huumeiden käytöstä eromme jälkeen..
Pari yötä sitten kissa hyppäsi unessa parvekkeelta alas.
Viime yönä näin unta, että olin töissä. Ei siinä unessa edes tapahtunut mitään jännää, oli ihan peruspuurtamista. Kyllä vitutti aamulla, kun heräsin 🙄
Ei ihme, jos väsyttää, kun pitää yötkin tehdä töitä!
Vierailija kirjoitti:
No viiimeyönä näiin selllaista unta etttä peruskoulummme luokassamme olllut yksi eritttäin "rikollinen luonne" oliii josssakin vankikuljetuksesssa ja siiinä paljooon muuutakin siinä unesssa ja hänn ei totellut milllänn ja häntä joudutttiin ampumaaan useita kertoooja.
Arrrvelen että tuo kertoo osaltaaa siitä miten suhtauduun ihmisiiin tuo uni jossain määärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arrrvelen että tuo kertoo osaltaaa siitä miten suhtauduun ihmisiiin tuo uni jossain määärin.
Etttä joistakin ihmisiistä pitäää vain pysyä kauukana eiikä kaikkia voi autttaa.
Viime yönä näin unta, että keskustelin Antti Nylénin kanssa kirjallisuudesta.
Mun piti yrittää saada eksä hoitoon mielenterveys- ja päihdeongelman takia. Kuten todellisuudessakin on pitänyt. Kummassakaan en hoitoon asti sitä saanut. Unessa homma oli vaan astetta sekavampaa.
Muistan kaikki uneni, tai tietty ne ajan kanssa unohtuu, mutta aina seuraavana päivänä muistan, mitä unta edellisyönä näin. Viime yö oli kiihkeä, vietin sen sellaisen söpön parikymppisen urheilijanuorukaisen kanssa.