Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailun mysteereistä

Vierailija
21.10.2020 |

Nettideittimaailmassa on kuulemani mukaan sekä miehiä että naisia, jotka kertovat etsivänsä pitkää suhdetta, haluavat kuitenkin heti sänkyyn ja seksin jälkeen lemppaavat kohteen. Kumpi mahtaa olla todennäköisempi syy: se, ettei alun perinkään oikeasti etsitty muuta kuin seksiä (eli kusetettiin toista) vai se, että kohde ei läpäissyt koeajoa pitkään suhteeseen? Kokemuksia? Teettekö itse näin, ja miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on

Vierailija
2/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on

Mitä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on

Mitä on?

Samaa mieltä

Vierailija
4/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut pidempiaikaiseen suhteeseeen.

Jos seksi on todella tärkeässä osassa parisuhdetta, niin jos huomaa ekalla kerralla ettei kemiat yhtään kohtaa eikä rytmi toimi, eikä pippeli ja pimppi sovi yhteen, niin silloin ei jäädä yrittämään jos sen saisi toimimaan jotenkin. Itse en jäisi todellakaan.

Kokeilisin toisen kerran, jos syy olisi kova humalatila tai jännitys tai jotain muuta inhimillistä, muuten en.

Vierailija
5/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen35 kirjoitti:

Jos seksi on todella tärkeässä osassa parisuhdetta, niin jos huomaa ekalla kerralla ettei kemiat yhtään kohtaa eikä rytmi toimi, eikä pippeli ja pimppi sovi yhteen, niin silloin ei jäädä yrittämään jos sen saisi toimimaan jotenkin. Itse en jäisi todellakaan.

Kokeilisin toisen kerran, jos syy olisi kova humalatila tai jännitys tai jotain muuta inhimillistä, muuten en.

Eli tulkitsenko mä nyt oikein? Ainakin jotkut pyrkii saamaan seksiä heti, koska haluavat selvittää yhteensopivuuden mahd. pitkän suhteen kannalta pikimmiten, eikä siksi että oikeasti etsivät vain irtoseksiä?

Vierailija
6/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehdottomasti parisuhde hminen, enkä deittaile ketään ennen seksiä. Molemmat pitkät (5+ vuotta) parisuhteeni ovat alkaneet siten, että seksiä on harrastettu ensimmäisellä kerralla, kun on vietetty kahdestaan aikaa.

Minusta seksi on myös erittäin hyvä jäänrikkoja ja tutustumisen tapa. Loppuu turha esittäminen, kun vaatteet riisutaan.

Vierailija
7/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen35 kirjoitti:

Eli tulkitsenko mä nyt oikein? Ainakin jotkut pyrkii saamaan seksiä heti, koska haluavat selvittää yhteensopivuuden mahd. pitkän suhteen kannalta pikimmiten, eikä siksi että oikeasti etsivät vain irtoseksiä?

Ehdottomasti! Uskon että se on yleisempi syy, kuin irtosuhdeseksin saanti. Näin on ainakin mun ystäväpiirissä, joille seksi on yleisesti tärkeässä osassa suhdetta.

Vierailija
8/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä”testailu” yhtä yleistä toimintaa sekä miesten että naisten taholta? Onko kellään mitään hajua siitä, lempataanko naisia ja miehiä yhtä paljon ja samoilla perusteilla?

Vierailija
9/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä”testailu” yhtä yleistä toimintaa sekä miesten että naisten taholta? Onko kellään mitään hajua siitä, lempataanko naisia ja miehiä yhtä paljon ja samoilla perusteilla?

Jokaisella on omat testinsä mieltymyksistä riippuen. Prioriteetit ratkaisevat sukupuolta enemmän Jos naiselle seksi on tärkeää, ei hän varmaan paljon huonon seksin jälkeen soittele. Ja toisaalta taas jos vaikkapa eläinrakkaus on miehelle tärkeä ominaisuus, yksikin ilkeä kommentti eläimistä voi riittää siihen, ettei seuraavia treffejä tule.

Vierailija
10/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi mitään päätellä.

Jotkut haluavat vain irtoseksiä, mutta eivät pyri siihen heti. (Etenkin ujot ja estoiset miehet.)

Jotkut haluavat vain irtoseksiä, ja pyrkivät siihen nopeasti. (Useimmat, jotka eivät suhdetta kaipaa.)

Jotkut haluavat vain parisuhteen, ja pyrkivät seksiin nopeasti. (Seksuaalisesti itsevarmat, korkealibidoiset, seksiä priorisoivat.)

Jotkut haluavat vain parisuhteem, ja pyrkivät odottamaan seksiä. (Hitaasti lämpiävät, matalalibidoiset, perinteiset.)

Jotkut ovat avoimia sekä irtoseksille tai parisuhteelle, ja etenevät joko hitaasti tai nopeasti. (Seikkailijat, ei-perinteiset.)