Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkku pilasi hääni

Vierailija
25.01.2014 |

Tästä on jo pari viikkoa aikaa, mutta ihan sama...

Tämä serkku siis varasti kaiken huomion häissäni. Häissäni minulla oli sellainen samppanjan värinen mekko. Serkkuni (minua parisen vuotta nuorempi ja hyvin kaunis) tuli häihini ihan samanvärinen mekko päällä! Minusta se oli aivan liian vaalea vieraalle! Mekko peitti juuri ja juuri perseen, ja kaula-aukkokin oli aika suuri, rintavako näkyi. Oli teettänyt puvun itse jossain, ja se näytti kalliimmalta kuin häämekkoni! Hänellä oli täydet huulipunat naamassa, vaikka on ilman meikkiäkin paljon kauniimpi kuin minä, vaikka minäkin olen nätti. Serkulla on ihan täydellinen kroppa, jota tuo mekko korosti! Tämä serkku sitten flirttaili jopa sulhaselle! Minä ja vanhempani katsoimme tätä serkkua halveksien, muut olivat ihan serkun lumoissa! Serkku on sellainen nätti tumma ja eksoottinen nuori nainen (puoliksi ulkomaalainen), ja minä olen ihan supisuomalainen maantietukka. Vähän pisti vituttamaan serkun käytös! Harmittaa vieläkin.

Ps. anteeksi sekava teksti, kirjoitettu puhelimella!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:24"]

no pointtia nimenomaan ei tarvinnut selittää, paitsi joillekin todella palikoille, joilla ei älli riitä hahmottamaan ironian tapaisia vaativia käsitteitä

[/quote]

Katsohan vähän noiden peukkujen määrää aloituksessasi ja sitten näissä provo-kommenteissa. Näyttää olevan muutaman muukin kuin vain tämä tosikko, joille tämä aloituksesi ei oikein avautunut.

[/quote]

ja kuka sulle päättelyiden serlokki kertoi, että mä olen ap?

Vierailija
22/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:26"]Ap ei saanut riittävää ja haluamaansa huomiota noissa muissa ketjuissa joten teki sitten tämänkin vielä niiden lisäksi. Menisit nyt kasvamaan ja palale taas kun on jotain uutta annettavaa, vaikka vain provona!

[/quote]

Vannon kautta pääni, etten ole aloittanut muita ketjuja.

t. ap

[/quote]

Kukaan ei usko sua, ei vaan pysty. Jos olisitkin morsian, niin mitä sinä odottaisit serkullasi olevan yllään kun tulee häihisi, haalarit, rikkinäiset farkut, meikkamatta jne.?

Oletko niin kateellinen serkullesi vai mikä mättää, jos hän on laittautunut, niin kuin tavallisesti juhlaviin tilaisuuksiin mennessä tehdään, parhaimpiinsa ja näyttää hyvälle. Uskoakseni jokaisessa juhlassa on toinen toistaan kauniimpia, riippuu katsojasta ja luulisi morsiamen olevan sulhon mielestä se ykkösnainen. Juhlaväen joukkoon mahtuu monen monta kaunokaista ja niinhän sen pitääkin olla, vai onko morsian ainoa jonka kuuluu laittautua ja muiden tulla arkisissa vaatteissa?

Luultavasti, jos serkkusi olisi tullut laittautumatta, niin silloinkin ihmettelisit ja syyttäisit häidesi pilaamisesta kun serkkuni tuli häihini yhtän laittautumatta, ei ollutr vaivautunut edes pukeutumaan, meikkaamaan eikä muutakaan, millainen sika ja häiden halveksija hän onkaan!!!!

Provoile lisää mutta löydä jokin uusia aihealue, sellainen jota kukaan ei ole vielä keksinyt ja palaillaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampanjan värinen mekko on soveltuva häävieraalle. Olisit ilmoittanut kutsussa, ettei häävieraiden ole soveltuva pukeutua vaaleeseen sävyyn, jos noin pikkutarkka olet. Mistä tuo serkkusi olisi voinut tietää, ettei sinulla ole perinteistä valkoista hääpukua. Omilla kaasoillani oli shampanjan väriset mekot ja itselläni ivory. Ulkonäköön en ota kantaa muutoin kuin, minkä sitä ihminen kauneudelleen mahtaa ja jos serkkusi on kauniimpi kuin sinä, so what?

Vierailija
24/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkus kuulostaa horolta

Vierailija
25/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkus kuulostaa horolta

Vierailija
26/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvitys! Minäkin olin vieraana häissä ja minulla oli punainen mekko. Niin oli morsiamellakin! Mistäs minä sen olisin tiennyt... Varmaan kaikki muut vieraat sekoittivat minut ja morsiamen, koska olen muutenkin niin hehkeän näköinen.

Vierailija
27/27 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel