Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tehdään tyttölapsi?

Vierailija
02.08.2008 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa ja 2 tyttöä saaneena.

Eli Pojat on tehty tarkkana ovispäivänä. Mutta tuon ovispäivän suhteen täytyykin olla tarkkana, sillä ovistikku saattaa näyttää 5 päivä ovulaatiota ja siitä valitaan se vahvinovulaatio viiva, joten pitää tarkkailla ainakin 1 kierto ennen seksiä. Meillä harrastettiin takaapäin seksiä 4 päivää ennen vahvinta ovulaatiopäivää sekä vielä 2 päivää ennemmin ja näin tuli tytöt.

Monet eivät usko monestikkaan tuohon ovulaatiotikkuun, sillä ei huomaa että tikut voivat näyttää melkein viikon plussaa, mutta se on tärkeää että ne lasketaan siitä vahvimmasta viivasta. Itse uskon täysin tähän tekniikkaan vaikka jotkut naureskelevat mutta itse olen tällä menetelmällä saanut juuri ne sukupuolet jotka olen halunnutkin :)

Niin ja vielä olen nostanut jalat ylös 5-10 minuutiksi siemensyöksyn jälkeen, että myös menevät sinne minne kuuluukin.

Vierailija
2/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaiset webbi-sivut mainostavat.. ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuvat pitkälti just tuohon ph-arvoon.

Vierailija
4/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri sinä päivänä jonka aamuna testi näyttää plussaa, tytöt tehdään. Näin ainakin meidän tytöt on tehty. Tärpit 3. kierto ja 1. kierto.

Vierailija
5/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri sinä päivänä jonka aamuna testi näyttää plussaa, tytöt tehdään. Näin ainakin meidän tytöt on tehty. Tärpit 3. kierto ja 1. kierto.

Vierailija
6/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vaan miehelleni, hyvin siitetty!

Vierailija
7/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vaan miehelleni, hyvin siitetty!

Vierailija
8/30 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita on tehty

Vierailija
9/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä hauskoja konsteja luetu paljonkin, mutta onko jollakin teistä joku tekniikka ihan oikeasti tehonnut?

t. kolmen pojan äiti

Vierailija
10/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi pojista tehty takaapäin :)

Vierailija
11/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otetaan se siemenneste talteen, solmitaan niiden poikasiittiöiden häntiin lisäpainot, jotta ne ei pääse niin lujaa, ja sitten ei kun ruiskutetaan mössöt sinne.

Ja teho on taattu.

Vierailija
12/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nelosen konsti oliin tosi helppo...

ap

Vierailija
13/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se liikuttelu sitten erilaista kun tehdän tyttö eikä poika? :)

huomaa että on ilta kun vastaukset on sitäluokkaa!

ap

Vierailija
14/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten valitaan mies, joka tekee tyttölapsia.

Vierailija
15/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitin viedään jäykistettynä emättimeen ja liikutellaan sitä niin että aikaansaadaan siemensyöksy!

Vierailija
16/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tehdään ovispäivänä, tyttö sitä ennen.

Vierailija
17/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitin viedään jäykistettynä emättimeen ja liikutellaan sitä niin että aikaansaadaan siemensyöksy!

ainakin mitä oon lukenut!

Tyttöä tehdessä pitäs "lasti" jättää mahd. siihen alkupäähän, eli ei mitään syvälle tunkeutumista.

Pojat taas hyvä saada mahd. kohdunsuun lähelle.

Perustuu siihen, että tytöt on sitkeämpiä ja jaksaa paremmin uida happaman emättimen läpi, jos vielä vähän sitkeää limaakin.

Pojilla on suotuisimmat olosuhteet oviksen aikoihin, kun lima onkin yhtäkkiä juoksevampaa, joka edistää luonnostaan nopeempien poikien pärjäämistä. Pojat toisaalta ei elä niin pitkään. Siksi niitä suosii, kun ovat lähempänä kohdunsuuta.

Noh, kohta nähdään auttaako tuo "ei lastia syvälle" oikeasti... (3 poikaa, 4. lapsi tulossa ....)

Vierailija
18/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksethan on juuri oikeita olleet tähän asti. Vai odotitko ihan oikeasti, että se siittimen liikuttelutekniikka vaikuttaa siittiöiden sukupuolijakaumaan?

Kokeile sitten vaikka kirjoittaa paperille: "pojilta pääsy kielletty" ja teippaa se siihen kiinni. Vähintään yhtä takuuvarma kuin mikä tahansa muukin poppakonsti.

Vierailija
19/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitte tytön??

(onkohan n. 1,5 pv liian vähän, tai siis jos ovis esim. la-iltapv, ja tehty pe-aamuna, onkohan jo liian lähellä...)

Vierailija
20/30 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim 4 päivää ennen, 3 päivää ennen jne.

Mulla itsellä tärppäs päivää ennen. Tytön tekoon meni 8 kk, pojan tekoon 6 viikkoa.

Meinasin tytön kohdalla jo luovuttaakkin ja antaa pojan tulla, tärppäs viime hetkellä eli maltti on valttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi