Kumman sukupuolen vieren menet istumaan julkisissa?
Itse pyrin aina kauniin tytön/naisen viereen koska saan enemmän tilaa, tuoksuvat ihanalta ja tuntuu mukavalta istua kauniin tytön vieressä.
M17
Kommentit (53)
En valikoi sukupuolen perusteella. Pystyn istumaan kaikkien asiallisten vieressä. Katson vaan että on vapaata tilaa johon mahdun ja olisi silleen sopivalla etäisyydellä lähellä ovea et pääsisin omalla pysäkillä helposti ulos.
En kenenkään jos voi valita. Minun viereeni istuu miehet. Toisinaan naiset jotka tuntuu hakevan turvaa minusta istuu myös viereeni. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naisen, tai sitten seison. Yksi huono kokemus miehen viereen istumisesta riitti, kun alkoi kosketella. Maassa maan tavalla, en muuta sano. >:(
Mä en vaan istu, anteeksi nyt vaan kaikki, tietyn näköisten viereen. Puhutaan tosta Irak/Egypti-akselista. Sama kokemus, reidellä hinkutti koko ajan (olin ikkunan puoleisella paikalla) ja kun sanoin että jään pois, ei noussut vaan vain väisti ja kouraisi perseestä ja pillusta kun ängin ohi. -tun apinat stna.
Oikeesti? Miten kehtasi kouraista noista kohdista? Minkä ikäinrn olet ja voisitko mennä ystävällisen näköisen suomalaisen viereen?
Menen vaikka vihaisen näköisen suomalaisen viereen, ihan sama. Vältän vain noita tiettyjä.
Ja mitä, tottakai kehtasi. Normitouhua noille. Ikää oli silloin alle 20.
Aika usein miesten. Naiset säilyttävät usein viereisellä penkillä käsilaukkuaan, ja selailevat kännykkää, eli heihin ei saa katsekontaktia.
hage kirjoitti:
Mustan naisen, mieluiten burkhassa. Koska kukaan muu ei mene. Ja autan lastenvaunut alas. Hymyilen hänelle ja niin yleensä hänkin minulle ja kiittää.
Tämä on ns. positiivista r'asismia. Tiedoksesi. Ja kyllä, on naurettava termi.
Ei ole sukupuolella väliä, vaan ihan muilla seikoilla. Mahdunko siihen viereen hyvin, haiseeko vieruskaveri, näyttääkö epäilyttävältä jotenkin, yms.
Vierailija kirjoitti:
hage kirjoitti:
Mustan naisen, mieluiten burkhassa. Koska kukaan muu ei mene. Ja autan lastenvaunut alas. Hymyilen hänelle ja niin yleensä hänkin minulle ja kiittää.
Onneks olkoon ratkasit rotukysymyksen. Kaikki on joko positiivista tai sitten negatiivista tämmöstä. Kunnes ehkä 1000 vuoden päästä kun on sodittu monet sodat jne.
Skannaan ulkonäön, valitsen pienikokoisen, mieluummin naisen.
Mieluiten tietenkin yksin nyt.
Epämiellyttävät olleet koko ikäni miehiä, yksi nainen kerran.
En katso sukupuolta. En mene lihavan, harteikkaan tai haisevan viereen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sukupuolella väliä, vaan ihan muilla seikoilla. Mahdunko siihen viereen hyvin, haiseeko vieruskaveri, näyttääkö epäilyttävältä jotenkin, yms.
Entäs arabimies?
Jos ei oo tyhjiä paikkoja, nii miehen viereen. En uskalla mennä naisen viereen, ku oon ujo. Muutaman kerran oon joutunu istuu naisten vieres, ja se oli todella epämukavaa. Miun ikäset käyttää aivan liian vahvoja hajuvesiä, ja ku o herkät silmät, nii alkaa vuotaa. Kerran yksi miun ikäne nainen alkoi juttelee jääkiekosta, oli varmaa jotkut kisat menos. Ite en seuraa, ja sit kyseenalaista, ku oon mies enkä kato lätkää. Yks vanha rouva valitti, ku äiti soitti ja jouduin vastaamaan. Ja sit ku nykymaailma on mitä se o, nii naisten viereen ei kannata istuu… M25
Vierailija kirjoitti:
Näin. Koko kysymys on provo mutta varmaan herättää monen ihmisen tätä miettimään. Tottakai siinä on niin hitosti muuttujia ettei niitä kukaan voi ikinä ruveta täällä riittävästi luettelemaan. Varmaan tällaisesta (pääosin alitajuisesta) sosiaalisesta käytöksestä saisi ainakin gradun kirjoitettua kun oikein perehtyis.
Itse olen 30-v. nainen. Sukupuolta enemmän minulla vaikuttaa olemuksen siisteys ja ikä. Käytin varsinkin ennen paljon julkisia ja olen huomannut, että sekä vanhemmat miehet että naiset voivat välillä olla epämiellyttäviä. Sen takia pyrin istumaan yleensä aika nuorten ihmisten viereen. Jos vaihtoehtoja on paljon, niin sitten menen todennäköisesti naisen viereen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo tyhjiä paikkoja, nii miehen viereen. En uskalla mennä naisen viereen, ku oon ujo. Muutaman kerran oon joutunu istuu naisten vieres, ja se oli todella epämukavaa. Miun ikäset käyttää aivan liian vahvoja hajuvesiä, ja ku o herkät silmät, nii alkaa vuotaa. Kerran yksi miun ikäne nainen alkoi juttelee jääkiekosta, oli varmaa jotkut kisat menos. Ite en seuraa, ja sit kyseenalaista, ku oon mies enkä kato lätkää. Yks vanha rouva valitti, ku äiti soitti ja jouduin vastaamaan. Ja sit ku nykymaailma on mitä se o, nii naisten viereen ei kannata istuu… M25
Oliks se nainen joka puhui jääkiekosta hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 30-v. nainen. Sukupuolta enemmän minulla vaikuttaa olemuksen siisteys ja ikä. Käytin varsinkin ennen paljon julkisia ja olen huomannut, että sekä vanhemmat miehet että naiset voivat välillä olla epämiellyttäviä. Sen takia pyrin istumaan yleensä aika nuorten ihmisten viereen. Jos vaihtoehtoja on paljon, niin sitten menen todennäköisesti naisen viereen.
Tulisitko mielelläsi 17v pojan viereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii sillä o? Sanoi, et "millane mies ei kato lätkää?" Ilkee nainen, miulle tuosta tuli paha mieli. :/ Kait joku hörhö häntä voi pitää hyvännäkösenä. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii sillä o? Sanoi, et "millane mies ei kato lätkää?" Ilkee nainen, miulle tuosta tuli paha mieli. :/ Kait joku hörhö häntä voi pitää hyvännäkösenä. M25
Ollaan taidettu puhua ennenkin. Olet 25, on aika miehistyä ja puhua naisten kanssa itsevarmuudella ja lopettaa tuo uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hage kirjoitti:
Onneks olkoon ratkasit rotukysymyksen. Kaikki on joko positiivista tai sitten negatiivista tämmöstä. Kunnes ehkä 1000 vuoden päästä kun on sodittu monet sodat jne.
Kuten ehkä huomasit, totesin itsekin, että on naurettavaa.
Minua vaan on ihan "livenä" tästä haukuttu. Voit varautua siihen, että sinuakin, jonakin päivänä.
Damned if you do, damned if you don't. Onnea matkaan.
Entäs jos mies tulee viereen istumaan?