Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten innostuitte toisen lapsen tekemiseen??

Vierailija
25.01.2014 |

Meillä yksi vilkas, surkeasti nukkuva, mutta aivan hurmaava 3v poika. Kädet on täynnä työtä (tarpeeksi ainakin) hänenkin kanssa, vaikka osaakin viihtyä paljon omissakin oloissa. Ihanaa kun aloittaa syksyllä tarhan ja voin tehdä omia juttuja. Kaikki olettaa, että huvittaa ryhtyä uusintakierrokselle tässä seuraavaksi ja edelleen on se normi-ikäeron käsitys yhdellä sun toisella, ja jatkuva kysely ja keskustelu aiheesta. Miksi teitä on huvittanut? Meitä ei kyllä huvita tippaakaan... Ihanaa kun lapsi kasvaa päivä päivältä isommaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän maapallon kannalta olisi parempi, jos pariskunta ei tekisi kuin yhden tenavan. Ja uusintakierroksilla ei sitten yhtään..ettei  tulisi mtt-ongelmaisia lapsia. Joka kulkujätkälle ei tartte lisääntyä.

Vierailija
22/23 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille  ei myös  toista tule, olen onnellinen yhdestä ja siihen energiani vielä riittävät mutta ei varmasti toiseen eikä todellakaan huvita aloittaa alusta sitä vauvaikärallia vaikka se kaikkinansa ihanaa silti olikin. Jatkuvasti kysytään että milloin toinen tulee ja se on jopa alkanut loukkaamaan mua, katotaan silmät pyöreinä kun sanon etteitoista tule  ja pyörretään se: -Niinhän sä nyt sanot mutta ootapa vaan ;) . Just...enköhän mä itse tiedä paremmin sen  etten enää jaksaisi samaan alkaa eikä energiat oikeasti riitä mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, mene jakamaan skorderoita kolmanteen maailmaan. Tai alota suomen mamuista.