Miehet hiljaisia Tinderissä
Tulee match, harva aloittaa keskustelua. Onko se tämä korona vai muuten vaan en ole riittävän viehättävä tai kiinnostava? Tai testaavat viehätysvoimaansa. Tuntuu vaan naisena jos aloittaa keskustelun, se ei hyvään lopu.
Kommentit (26)
Älä aloita keskustelua sanomalla "Moi".
Kysy vaikka pukeutuuko mies Zekevaaraan ja ronski seksiflirtti käynnistää Tinder-jätkän hormonituotannon parhaiten
Taidat olla ns. alemman tason nainen.
Miksi miesten pitäisi aina aloittaa keskustelu ja kannatella sitä. Ota ohjat omiin käsiisi, hyvä ihminen. Nyt ollaan 2020-luvulla, ei 1920-luvulla.
No tuntuu vaan että miestä ei riittävästi kinnosta jos minä sitä kannattelen, eikö keskusteluun kuulu vuorovaikutteisuus? ap
Keskustelun aloittaminen ei maksa mitään. Joskus juttu ei lähde luistamaan, mutta voi lähteäkin. Et tiedä ennenkuin kokeilet.
Mitä menetät, jos aloitat keskustelun?
Niillä on paremman näköisiä matcheja jotka oikeasti osaavat keskustella.
Jokaiselle matchille olen tähän asti viestiä laittanut. Harva vastaa mitään. Tinderin tarkoitus on kai vain kerätä matcheja.
M38
Naisilla riittää aina tekosyitä miksei voi tehdä aloitetta. "Siitä ei hyvä seuraa". Juu, miehillähän aina seuraa
Vierailija kirjoitti:
Niillä on paremman näköisiä matcheja jotka oikeasti osaavat keskustella.
Silti he roikkuvat siellä Tinderissä vuodesta toiseen.
Olen nainen ja sama ongelma myös Tinderissä. Vaikka aloittaisin itse keskustelun, miehet ei vastaa mitään tai vastaa nihkeästi.
Vain sellaisten kanssa lähtee keskustelu käyntiin, jotka on sen itse aloittanut. Ja 99% tapauksista seuraavana päivänä tyyppi ghostaa eikä enää laita viestiä.
Luulen että siellä on miehillekin niin hyvät apajat, ettei tälläinen taviksen näköinen oikein mene kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla riittää aina tekosyitä miksei voi tehdä aloitetta. "Siitä ei hyvä seuraa". Juu, miehillähän aina seuraa
Miehenä tulee yleensä vaan ghostatuksi.
M31
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja sama ongelma myös Tinderissä. Vaikka aloittaisin itse keskustelun, miehet ei vastaa mitään tai vastaa nihkeästi.
Vain sellaisten kanssa lähtee keskustelu käyntiin, jotka on sen itse aloittanut. Ja 99% tapauksista seuraavana päivänä tyyppi ghostaa eikä enää laita viestiä.
Luulen että siellä on miehillekin niin hyvät apajat, ettei tälläinen taviksen näköinen oikein mene kaupaksi.
No ei kyllä tavismiehelle todellakaan ole.
M38
Ukko38 kirjoitti:
Olet vaan ruma.
Sut on matchattu sellaisen miehen toimesta, joka antaa kaikille sydämen, kuvia tai profiilia katsomatta..
Tämä on totuus. Miehistä varmaan kolmasosa tai puolet vetää kaikki naiset oikealle, ja siivilöi sitten niistä matcheista kiinnostavat. Ei tavallinen mies kuitenkaan saa satoja matcheja, niin helpompi tehdä näin.
Vierailija kirjoitti:
Taviksen näköinen= alle keskitasoa miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tulee yleensä vaan ghostatuksi.
M31
Naisena tulee myös jos ei ole todella nuori ja hyvännäkööinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tavismiehelle todellakaan ole.
M38
No ei ole tavisnaisellekaan kun te tavikset katselette vaan niitä kauniita.
Ikä?
Kun olin 27 v aloituksia ja vastauksia tulvi, nyt 31 v ei näköjään kiinnosta.
Kaikki matchit mykkiä, aloitan myös itse keskusteluja ja sanon muutakin kuin "moi".
Tinderissä ihmiset on vihasia ja turhaantuneita nykyään.
Olet vaan ruma.
Sut on matchattu sellaisen miehen toimesta, joka antaa kaikille sydämen, kuvia tai profiilia katsomatta..