Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi ostaisi vaatteesi ja päättäisi kuinka pukeudut.

Vierailija
25.01.2014 |

Niin miltä näyttäisit?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat ostaa omat vaatteensa, mutta molemmat pidämme siisteistä ja melko klassista vaatteista. Oma työpukeutumiseni vaatii jakkupuku-linjaa, ja tätä mieheni odotti kun kuuta nousevaa opiskellessani/ollessani lapsen kanssa kotona. Vapaalla suosin prepsteri tyyliä, samoin miehenin. Panostan laatuun ennemmin kuin määrään :) Mukavuuskin on kuitenkin tärkeää, joten ostaminen vaatii yleensä harkintaa. Summa summarum, mieheni tuskin muuttaisi juuri muuta kun sitä, että värejä olisi varmasti pukeutumisessani enemmän.

Vierailija
42/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi paljon pinkkiä ja muita kirkkaita värejä. Sitten kenkinä olisi teinitennareita ja lenkkareita, värikkäitä, kenties niiteillä. T-paitoja joissa hassu printti. Kesällä rentoja mekkoja ja lyhyitä shortseja. Parempiin tilaisuuksiin muutama kalliimpi, erikoisempi muotiluomus, ehkä punk- tai vintage- hengessä. Mies itse ei ole kovin kiinnostunut vaatteista ja näyttää perus Pertin ja hipsterin välimuodolta. Minun pukutumistani ihailee ja ostaa minulle mielellään vaatteita. Oma arkityylini on hieman vähemmän söpö/teini ja harkitumpi kuin mitä se olisi jos mies päättäisi. Ollaan yli 30v ja nuoren näköisiä ja oloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi värikäs ja rento, hieman sporttiseen kallistuva tyyli.

Nyt olen kuitenkin naisellinen, korkkareita ja tiukkoja vaatteita, itäeurooppalaista seksikkyyttä tyylissä. Kai mies osaksi tykkää siitäkin, vähän.

Vierailija
44/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:46"]

Mulla on turhamainen mies, jota kiinnostaa vain oma pukeutumisensa. Muu perhe näyttää hänen rinnallaan ihan kerjäläisiltä.

[/quote]

Jos mies on vain turhamainen eikä pihi, niin ostakaa muillekin perheenjäsenille kalliit vaatteet. Vai tarkoitatko, että muut ei niitä edes halua?

Onko miehesi aina ollut tuollainen vai muuttunut myöhemmin, ts. miksi olet nainut ihmisen, jonka itsekeskeisyys harmittaa?

[/quote]

anteeksi,mutta mitä itsekeskeisyyttä on sellainen, että haluaa pukeutua hyvin? Ja miten hyvä pukeutuminen tekee ihmisestä turhamaisen? 

[/quote]

Kuten tuo edellinen asian ilmaisi: mies, jota kiinnostaa vain oma pukeutumisensa. Minusta viesti kuvasi tilannetta, jossa mies on välinpitämätön perhettään kohtaan (ehkä muissakin asioissa kuin pukeutumisessa).

(38)

Vierailija
45/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä pukeudun liian näyttävästi juhliin, joten juhla-asuissa muutos olisi radikaali. Hameen helmat ei ehkä pitenisi, mutta kaula-aukko pienenisi huomattavasti.

Arkivaatteista varmaan kauluspaita+neuleliivi+housut olisi hänen valintansa.

Kyllä mieheni osaa ostaa minulle vaatteita, mutta jos itse saisi valita ostaisi muuta.

Vierailija
46/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi aina jotkut lenkkarit, rento paita ja löysät housut. Tämä sillä perusteella, että mieheni aina ihmettelee, miksi pukeudun niin epämukavan näköisiin vaatteisiin.

Vierailija
47/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hameita. Muuten varmaan aika samanlailla kuin nytkin, paitsi mies katsoisi että laitan talvella riittävästi päälleni (nyt aina valittaa, että pukeudun pakkasella liian kevyesti). Eli siis hillityt värit (musta, valkoinen, harmaa, ruskea, tummansininen), neuleita, jakkuja, hyvin istuvia housuja (ei farkkuja). Ei mitään paljastavaa.

Vierailija
48/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:46"]

Mulla on turhamainen mies, jota kiinnostaa vain oma pukeutumisensa. Muu perhe näyttää hänen rinnallaan ihan kerjäläisiltä.

[/quote]

Jos mies on vain turhamainen eikä pihi, niin ostakaa muillekin perheenjäsenille kalliit vaatteet. Vai tarkoitatko, että muut ei niitä edes halua?

Onko miehesi aina ollut tuollainen vai muuttunut myöhemmin, ts. miksi olet nainut ihmisen, jonka itsekeskeisyys harmittaa?

[/quote]

anteeksi,mutta mitä itsekeskeisyyttä on sellainen, että haluaa pukeutua hyvin? Ja miten hyvä pukeutuminen tekee ihmisestä turhamaisen? 

[/quote]

Kuten tuo edellinen asian ilmaisi: mies, jota kiinnostaa vain oma pukeutumisensa. Minusta viesti kuvasi tilannetta, jossa mies on välinpitämätön perhettään kohtaan (ehkä muissakin asioissa kuin pukeutumisessa).

(38)

[/quote]

No meillä on tässä asiassa vain erilainen maku. Pieni keikarius miehelle suotakoon, vaikka se välillä ärsyttääkin, kun itse olen enemmän kirpputori-ihmisiä! Se, ettei häntä kiinnosta muun perheen pukeutuminen, on ihan hyvä, koska siinä vaiheessa menisivät sukset ristiin, jos lasten vaatteet olisivat suoraan Stockan kuvastosta. Hintana tästä on, että emme ehkä oikein näytä samaan perheeseen kuuluvilta :) t. ap turhamaisen vaimo

Vierailija
49/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin muutos saattaisi olla oikeankokoiset ja omalle sukupuolelle suunnatut vaatteet. Minä pukeudun miesten kauluspaitoihin, maihareihin ja maastohousuihin, karrikoitu rekkalesbo ensitreffeillä -look. Mies ostaisi varmasti pari hametta, naisten farkkuja ja väljiä mutta suunnilleen oikeaa kokoluokkaa olevia neuleita.

Vierailija
50/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi voittaisi, kohteliaisuus vai miehen omat mieltymykset :D

Vierailija
51/51 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:00"]

Meillä molemmat ostaa omat vaatteensa, mutta molemmat pidämme siisteistä ja melko klassista vaatteista. Oma työpukeutumiseni vaatii jakkupuku-linjaa, ja tätä mieheni odotti kun kuuta nousevaa opiskellessani/ollessani lapsen kanssa kotona. Vapaalla suosin prepsteri tyyliä, samoin miehenin. Panostan laatuun ennemmin kuin määrään :) Mukavuuskin on kuitenkin tärkeää, joten ostaminen vaatii yleensä harkintaa. Summa summarum, mieheni tuskin muuttaisi juuri muuta kun sitä, että värejä olisi varmasti pukeutumisessani enemmän.

[/quote]

"Prepsteri tyyliä"... voi hevosen penis mitä tärkeilyä sekin touhu. Ollaan niinq rentoo eliittii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi