Jos miehesi ostaisi vaatteesi ja päättäisi kuinka pukeudut.
Kommentit (51)
Varmaan kokovihreään. Ainoat kerrat, milloin ulkonäköni saa mieheltä huomiota, on kun mulla on jotain vihreää yllä. Se voi olla lidlistä ostetut löpöttävät shortsit tai kerrastopaita, vain värillä tuntuu olevan väliä.
Se unohtaisi koko jutun ja saisin kulkea vanhoissa risoissa vaatteissa maailman tappiin asti. Kun kysyisin, voisiko jossain vaiheessa saada uusiakin vaatteita, se lupaisi hoitaa asian pikimmiten ja unohtaisi taas.
Minulla olisi kallista laatuvaatetta. Villaa, silkkiä, ajatonta mallia ja värisävyt maanläheisiä ja hillittyjä. Kalliita, hyvinistuvia kenkiä. Viimeisteltyä käsityötä mieluiten.
Itsekin pukeutuisin jokseenkin noin, mutta en halua laittaa niin paljon rahaa kiinni vaatteisiin. Lisäksi minulla on värikkäämpi maku kuin miehellä, vaikka mustavalkoista paljon käytänkin. Eikä häntäkään haittaa joku räikeäkin väripilkku vaatteissani, esim. oranssi ja määrätty vihreä ovat molemmista kivoja.
Ja kyllä, mieheni on arkkitehti-suunnittelija joka kuitenkin päätyökseen tällä hetkellä piirtää ok-taloja. Hänellä on luonnostaan kiinnostus kauniisiin muotoihin, ei pelkästään työn puolesta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:33"]Se unohtaisi koko jutun ja saisin kulkea vanhoissa risoissa vaatteissa maailman tappiin asti. Kun kysyisin, voisiko jossain vaiheessa saada uusiakin vaatteita, se lupaisi hoitaa asian pikimmiten ja unohtaisi taas.
[/quote]
Mulla olis just näin kans!
Varmaan melko samalta kuin nyt. Meillä on sama maku. Mutta enemmän hameita ja mekkoja varmaa. Sekä tiukempia farkkuja.
Luultavasti mulla ei oli vaatteita ollenkaan, tai ehkä joku työhaalari tai vastaava.
Olenko ainoa jonka mies pistäisi ylleni luultavasti rumimmat vaatteet mitä kaupasta löytyy? Olen hoikka mutta muodot löytyy oikeista paikoista ja joka kerran kun lähdetään ulos, vaikka vain kauppaan, alkaa marina vaatteistani. Häntä kuulemma häiritsi jopa se kun parkatakissani on halkio takana ja kurkotellessani se nousi niin että puolet takapuolestani näkyi (ihan tavalliset slim fit-farkut oli jalassa)! Ja joo, joskus jopa harkitsen eroa muuten ihanasta miehestä tämän takia.
Kulkisin jossain risoissa ja vääränkokosissa varmaan.
Jossain retkeilyvaatteissa varmaan niin kotona kuin kaupungillakin :D
Samalta kuin nytkin. Olemme molemmat kiinnostuneita muodista ja pukeutumisesta, ja mieheni ostaa jo nyt n. 25 % vaatteistani. Hänellä on hyvä maku, joka on vieläpä lähellä omaani.
Kulkisin käytännöllisissä, hiukan sporttisissa unisex vaatteissa. Mies aina ehdottaa minulle vaatteita ja kenkiä, joita itse haluaisi käyttää. Ei mitään väliä, että olen nainen.
Hameita, polvisukkia.. Epäilisin.
En tiedä. Ei koskaan sano mistään vaatteista mitään mielipiteitä joten kai se sitten ostaisi sellaiset rytkyt mitä halvalla saisi.
Olin sairaana enkä päässyt kauppaan, joten miehen piti sen ainoan kerran käydä valitsemassa ja ostamassa minulle mekko tulevaa juhlaa varten. Uteliaisuudesta en antanut muita ohjeita kuin koon. Hän osti 60-lukuhenkisen, isokuvioisen, lyhyen kellohelmaisen mekon.
Tämä ei ole tyyliäni ei ollenkaan, mutta mies pitää mekosta todella kovasti. Onneksi on mukava päällä joten pidän sitä kotivaatteena ja mies tykkää :)
Olin sairaana enkä päässyt kauppaan, joten miehen piti sen ainoan kerran käydä valitsemassa ja ostamassa minulle mekko tulevaa juhlaa varten. Uteliaisuudesta en antanut muita ohjeita kuin koon. Hän osti 60-lukuhenkisen, isokuvioisen, lyhyen kellohelmaisen mekon.
Tämä ei ole tyyliäni ei ollenkaan, mutta mies pitää mekosta todella kovasti. Onneksi on mukava päällä joten pidän sitä kotivaatteena ja mies tykkää :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:46"]
Mulla on turhamainen mies, jota kiinnostaa vain oma pukeutumisensa. Muu perhe näyttää hänen rinnallaan ihan kerjäläisiltä.
[/quote]
Jos mies on vain turhamainen eikä pihi, niin ostakaa muillekin perheenjäsenille kalliit vaatteet. Vai tarkoitatko, että muut ei niitä edes halua?
Onko miehesi aina ollut tuollainen vai muuttunut myöhemmin, ts. miksi olet nainut ihmisen, jonka itsekeskeisyys harmittaa?
Ostaisi kalliita laadukkaita ja melkein aina kokomustia merkkivaatteita alennusmyynneistä. Virttynyt musta villapusero vaihtuisi jakkupukuun. Reikäiset virttyneet Sloggin tuettomat rintsikat vaihtuisivat Triumphin minimizereihin, mun 85D kaipaa kuulemma teippauksia. Kaarituellisia mustia bodyja on ostanut jo, mutta en suostu edes kokeilemaan päälleni. Antaa läskin lörpättää.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:46"]
Mulla on turhamainen mies, jota kiinnostaa vain oma pukeutumisensa. Muu perhe näyttää hänen rinnallaan ihan kerjäläisiltä.
[/quote]
Jos mies on vain turhamainen eikä pihi, niin ostakaa muillekin perheenjäsenille kalliit vaatteet. Vai tarkoitatko, että muut ei niitä edes halua?
Onko miehesi aina ollut tuollainen vai muuttunut myöhemmin, ts. miksi olet nainut ihmisen, jonka itsekeskeisyys harmittaa?
[/quote]
anteeksi,mutta mitä itsekeskeisyyttä on sellainen, että haluaa pukeutua hyvin? Ja miten hyvä pukeutuminen tekee ihmisestä turhamaisen?
Käytännöllisesti mutta naisellisesti. Pääasiassa vaaleanpunaisiin kukkamekkoihin, mutta kylmällä säällä ei tarvitsisi, ymmärtää että niihin jäätyy.