Hei nyt talousnerot apua
Mihin kannattaa sijoittaa just nyt
t. Riku Rotukarja
Kommentit (18)
Medcap näyttäää aika priimalta kohteelta
Brudadosas kirjoitti:
Medcap näyttäää aika priimalta kohteelta
Hmmm onkohan kuitenkaan näin t. Riku
Oon menossa just MCdonaldsiin syömään niin niille tulee rahaa ihan varmasti kohta. Osta niitä vaikka kymppitonnilla
Hei
Nykyisen koronakriirisn takia suosittelesin sijoittamaan velattomiin yrityksiin ja mielellään sellaisiin joilla on selkeä tuote tai palvelu sekä sitä yritystä johtaa useat järkevät ihmiset
Jussikka kirjoitti:
Oon menossa just MCdonaldsiin syömään niin niille tulee rahaa ihan varmasti kohta. Osta niitä vaikka kymppitonnilla
Kiitos vinkistä laitan samantien seitsemänkymmentä tonttua kiinni
Sijoittaja miäs kirjoitti:
Hei
Nykyisen koronakriirisn takia suosittelesin sijoittamaan velattomiin yrityksiin ja mielellään sellaisiin joilla on selkeä tuote tai palvelu sekä sitä yritystä johtaa useat järkevät ihmiset
Tässä ei ollut mitään järkeä. Oletko kotoisin Hervannasta?
Vierailija kirjoitti:
Pelle!
Olenko? sepäs vasta mukavaa :)
Itse tankkaan Gazpromia.
Alkaa osinko olla kohillaan, jossain 8% luokassa. Voitonjakopolitiikkaakin on muutettu niin, että tavoitteena on jakaa osinkona 50% nettotuloksesta.
Venäjä-pelon vuoksi ehkä maailman alihintaisimpia osakkeita tällä hetkellä ottaen huomioon millaisesta yhtiöstä on kyse. Jos se olisi amerikkalainen, se olisi maailman arvokkaimpia yhtiöitä.
En minä tähän eläkesäästöjä kiinni laittaisi, koska Venäjässä on aina riski, että ne sanoo ulkomaalaisille omistajille, että nyt kävi näin, tule tänne perimään saataviasi. Eli varauksella, ei mummoille! Mutta kovaa osinkotuottoa on saatavilla. Itse luotan siihen, että Venäjällä yritysmaailmaa viedään vähä väheltä meille tutumpaan suuntaan kuitenkin - paluuta entiseen ei ole.
Isot satsaukset Aasian markkinoille, jotta Eurooppa-riippuvaisuutta saataisiin vähennettyä. Kompensoi poliittista riskiä kohtuullisesti.
Fixuran vertaislainat tarjoavat loistavan hajautusvaihtoehdon sijoitussalkkuusi. Tässä kerromme kolme syytä, minkä takia sijoittaminen Fixuran kautta on fiksua.
dow under kirjoitti:
Fixuran vertaislainat tarjoavat loistavan hajautusvaihtoehdon sijoitussalkkuusi. Tässä kerromme kolme syytä, minkä takia sijoittaminen Fixuran kautta on fiksua.
Sijoita purkufirmaan. Ei vähään aikaan hommat lopu. On meinaan purettavaa taloa ja tönöä kohta koko maa väärällään.
Medcap On pRiima Kohde, Vieläkin Nousu Kiidossa Aivan Kuten Aikainen Viedti Täällä Ennusti .rahaa tuleez, ovet ja ikkunat
Mikäs firma toi medcappi on? Miks se on noussu nii paljon
mäottaisinn kyllä nyt kartonkirasian ja piirtelisin pari numeroa kylkeen ja vetäisin savuiksi. siinä on hyvä tuotto.
Shorttiin laittaisin. Kun Biden valitaan, niin on kova 30% syöksy edessä ..
-Sinkkiş
Vauva palstalta tulee varmasti hyviä neuvoja!