Sukulaisen ilme oli aika priceless kun kyseli
Kyseli aionko joskus perustaa perhee ja tehdä lapsia. Vastasin tähän, että maailmassa ei ole niin kauniita naisia että saisivat mut huijattua tähän. Sukulaisen ilme oli :O.
Kommentit (28)
On se ihme että jos nainen haluaa olla sinkku ja lapseton niin ok, jos mies haluaa niin on luuseri ja jotenkin viallinen...
Eikös olisi parasta jos jokainen tekisi niin kuin parhaaksi näkee?
Mietitään toisinpäin. Eikö ap sinun naama venähtäis jos joku tavis muija kävis sulle uhoamaan että maailmassa ei ole niin komeaa miestä että sais hänet kiikkiin. Hullunahan sä sitä pitäisit!
Itse olen vastaaviin uteluihin vastannut juuri toisinpäin, että ei kai kukaan täysjärkinen nainen ala perhettä perustamaan mun kanssa.
Kohta iän puolesta varmaan loppuu kyselyt.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, kyllä sä nyt servasit hienosti.
Siis niinq Ou Mai Gaad.
Minulla on vähän sama juttu, paitsi sillä twistillä, että maailmasta ei löydy niin kunnollista miestä, että uskaltaisin kehenkään luottaa noin isojen päätösten äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, onko ok jos käytän tota tarvittaessa? Itse en keksisi parempaa! xD
M22, vela ja mgtowOllos hyvä. Pitää seuraavalle kyselevälle sukulaisvanhukselle kertoa vielä MGTOW. 50-luvulla syntynyt ei välttämättä konservatiivisuudessaan ymmärrä MGTOW:n merkitystä.
Kerro että olet epäsuosittu nynnerö.
Se on selkeämpi ilmaus.
Miksi miehen pitää olla suosittu? Taas todistit sen, että miehen pitää olla suosittu, että saa naisia.
Aijai, et osaa edes vitsaillakaan. No, kyllä sinä vielä aikuistut.