Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritykset syyttävät vuokranantajia korona-ahdingostaan

Vierailija
21.10.2020 |

Eivätkö ymmärrä ettei se vuokranantaja voi noin vain antaa vuokralaisen oleskella tiloissaan ilmaiseksi? Itketään kuinka vuokranantaja on ajanut heidät ahdinkoon ja konkurssiin ja olisi pitänyt nyt tässä tilanteessa unohtaa vuokrat ja antaa rästit anteeksi. Sittenhän kuitenkin olisi se vuokranantaja itse joutunut ahdinkoon ja konkurssiin. Eli itsekkäästi syytetään että minun elantoni ja elämäni ei merkitse vuokranantajalle mitään kun ei se vuokranantajan elanto ja elämä merkitse edes sen vertaa näille valittajille. En siis itse ole yrittäjä tai vuokranantaja mutta jotenkin ihmeissäni luen näitä juttuja joita on nyt lehdet pullollaan. Luulisi yrittäjillä olevan vähän enemmän hajua siitä miten yritysmaailma toimii. Ikävä tilanne totta kai heille mutta miksi toisen yrittäjän olisi aiheutettava itselleen ahdinko heidän vuokseen? Toki jos on mahdollista niin auttaisin minkä pystyisin mutta aika isolle osalle se ei näinä aikoina ole mahdollista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo siinä mielessä lyhytnäköistä, että että kun se liike on sitten konkurssissa niidne vuokrien takia se ei maksa sitäkään vähää vuokraa kun nyt. Ja ei noihin uusia tulijoita juurikaan ole tulossa. Omenassakin tyhjiä liiketiloja vaikka kuinka.

Vierailija
2/2 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset varmaan itse jättävät laskuttamatta asiakkaitaan jotka ovat korona-ahdingossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan