Kyllästynyt piikaa etsiviin miehiin
En jaksa enää yhtään sellaista miestä, joka etsii itselleen yleiskonetta naisesta. Muutamien treffien jälkeen pitäisi olla valmis esim. siivoamaan miehenkin asunto ja kaikkea muuta kivaa. WTF?!
En ole koskaan tähän suostunut ja mua on pidetty outona. Olen lempannut samantien sellaisen miehen.
Siis häh, miksi jotkut miehet olettavat jotain näin tyhmää?!
Kommentit (11)
Naisten maailma on niin autuaan sekava, siihen ei pääse sissään vaikka tekisi mitä. Milloin halutaan tasavertaista suhdetta jaseuraavassa hetkessä odotetaan mieheltä kaikenlaista naismaisuutta, nyrkin (lue suun) ja hellan välissä olemista.
Itse pesin vuosikausia naisenin pyykit, ja voi luoja etttä oli sekin vaikeaa ;) Aina kyttäämässä olan ylitse, meneekö kaikki ok? Luulisi silloin laittavan itse pyykkinsä jos ei luota sen vertaa. Mites se ruuanlaitto, no eihän moderni nainen laita ruokaa, miehen kuuluu sekin tehdä, miksi se muuten olisi tasavertaista? Vittu et alkoi ottamaan pannuun ihan tosissaan!
SItten kun oli ulkotöistä kyse, niin eikös aina ollut se naiskortti esillä, nuohan on miehen töitä, ruohonleikku, auton renkaidenvaihto jne.
Ehkä homoilla on helpompaa kuin heterolla naisen kanssa, tai siis nykyisen Suominaisen kanssa?
Itselläni ei kyllä kukaan mies ei ole odottanut, että siivoaisin hänen kotinsa. Voi olla, että en ole vain tajunnut hienovaraisia vihjeitä sillä pidän ajtusta niin kummallisena, että joku olettaisi minun siivoavan kotinsa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:47"]
Tosiasia on, että vaikka naiset olis miten tasa-arvoisia nykyään, miehet odottaa naisilta edelleen sitä äidin ja rakastajattaren tasapainoista yhdistelmää...
[/quote]
Jos minun pitäisi olla miehelleni äitinä, niin se olisi ehdoton heihei meidän seksielämälle. Onneksi minä sain aikuisien, täysipäisen miehen puolisokseni.
Olen mies ja annan 10 pistettä aloittajalle.
Millä perusteella siivoava nainen on yleiskone? Miksi naiset ylipäätänsä näkevät siivoamisen niin negatiivisesti?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:32"]
Miksi naiset ylipäätänsä näkevät siivoamisen niin negatiivisesti?
[/quote]
Emansipoitunut nainen inhoaa kaikkea perinteisesti naiseen, naisellisuuteen tai naisen elämään liittyvää, mutta erityisesti kodin ylläpitoa. Feministi haluaakin olla kaikkea sitä, mitä miehiin on liitetty: valtaa, voimaa, itsekkyyttä, työtä ynnä muuta.
Mitä tästä voimme päätellä? Feministinaiset tosiaankin pitävät miestä ja miehisyyttä parempana.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:41"]
[/quote]
Emansipoitunut nainen inhoaa kaikkea perinteisesti naiseen, naisellisuuteen tai naisen elämään liittyvää, mutta erityisesti kodin ylläpitoa. Feministi haluaakin olla kaikkea sitä, mitä miehiin on liitetty: valtaa, voimaa, itsekkyyttä, työtä ynnä muuta.
Mitä tästä voimme päätellä? Feministinaiset tosiaankin pitävät miestä ja miehisyyttä parempana.
[/quote]
No haloo. Kyse on nyt siitä, miksi naisen olisi siivottava myös treffikumppanin koti.
Miehet kaipaa naiselta huolenpitoa ja siivoaminen symboloi sitä. Joo, ei tarvitse ensitreffeillä ruveta piiaksi, mutta miksi lempata koko mies sen takia? Eikö voi sanoa suoraan että siivotkoon oman huushollinsa.
Tosiasia on, että vaikka naiset olis miten tasa-arvoisia nykyään, miehet odottaa naisilta edelleen sitä äidin ja rakastajattaren tasapainoista yhdistelmää...
[/quote]
Ja nykyisin feministit ovat alkaneet havahtumaan siihen että miehen osa ei olekaan parempi. Valta ja voima johtaa vastuuseen, itsekkyys saa aikaan vihaa muissa ihmisissä, työ on raskasta ja vie aikaa muulta elämältä, jne.
Muuten, itse miehenä pidän siivoamisesta. Mikään ei ole rentouttavampaa kuin pistää korvalaput korville, musaa soimaan ja imuri laulamaan. :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:45"]
[/quote]
[/quote]
No haloo. Kyse on nyt siitä, miksi naisen olisi siivottava myös treffikumppanin koti.
[/quote]
Nyt kun kerran asiaan päästiin, niin voisithan kommentoida tuota väitettäkin?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Ja naiset odottavat että mies ei saa odottaa naiselta mitään, kuten tämänkin ketjun aloittaja raivollaan todistaa. Parisuhde on naisen itsensätoteuttamista varten, ja miehen roolina on auttaa naista saavuttamaan tämä tavoite, eikö vain? Vain tyhmä sovinistimies pyytää että vaimo siivoaa kodin. Mutta itsenäinen ja emansipoitunut menestyjänainen vaatii että hänen aviomiehensä siivoaa kodin. Näinhän se "tasa-arvo" nykyään toimii.