Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pois päiväkodista koronan takia?

mielikki
21.10.2020 |

hei
mitä mieltä tai itse niin tehnyt tai miettii että ottaako lapset pois päiväkodista koronan takia? kun tällä hetkellä ei ole aivan pakottavaa tarvetta siellä ylipäänsä olla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti pitäisin kyllä kotona jollei kerta tarvi siellä olla. En laittaisi omaanikaan tällä hetkellä päiväkotiin. Ollaan kotona mut käydään perhe kerhoissa :) Ihan hyvä vaihto ehto.

Vierailija
2/10 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viety keväällä eikä tänä syksynä. En tiedä koska uskallan taas viedä.. noh, päivä kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kotihoidontuen siis uudestaan? alle 3v on vielä toinen.

Vierailija
4/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta olkaa kotona, jos mahdollista. En ole itse myöskään vienyt lapsiani nyt korona-aikana päiväkotiin. En halua heille mitään sairautta.

Vierailija
5/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottomasti pidät kotona jos ei tarvetta päivähoidolle. Hoito on tarkoitettu kuitenkin työssäkäyvien vanhempien lapsille. Parempi olisikin pienemmät ryhmät.

Hoitajien kädet on aika täynnä.

Vierailija
6/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikki kirjoitti:

saako kotihoidontuen siis uudestaan? alle 3v on vielä toinen.

Saa, tottakai, kunnes kriteerit eivät enää täyty ja kuopuskin täyttää 3v.

En muista montako kuukautta takautuvasti sitä sai hakea, taisi tosin olla tuloriippuvainen (jos teet esim. etätöitä) ja työttömyystuesta leikataan kh-tuen verran pois, eli tulot pysyisivät samana.

Vierailija
7/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuen saa jos lapsella ei ole kunnallista hoitopaikkaa. Eli ei saa jos pitää päivähoitopaikkaa varattuna, mutta hoitaakin lapset kotona.

Vierailija
8/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käyneet päiväkodissa ja minä töissä ihan normaalisti koko vuoden. Ei pelota yhtään.

Vierailija
9/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pois jo alkuvuonna, joskin sisaruksen syntymän takia olisin pitänyt muutenkin poissa. Koronan takia ei vain mennyt takaisin suunnitellusti. Puolisolla riskiryhmätyöpaikka ja vauvakin kotona, niin en ehdointahdoin pistänyt hoitoon, vaikka tekisi hyvää leikki-ikäiselle.

Vierailija
10/10 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset käyneet päiväkodissa ja minä töissä ihan normaalisti koko vuoden. Ei pelota yhtään.

No tottakai jos töissä olet niin tarvitset hoitopaikan, mutta jos ei ole tarvetta hoidolle niin en näe kyllä mitään järkeä viedä nyt päiväkotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi